МОДЕЛІ ТА МЕТОДИ АВТОМАТИЗАЦІЇ ДИСПЕТЧЕРСЬКОГО УПРАВЛІННЯ ДЛЯ ЗАЛІЗНИЧНОГО ТРАНСПОРТУ УКРАЇНИ
DOI:
https://doi.org/10.15587/1729-4061.2013.6744Ключові слова:
координація руху, конфліктна ситуація, управляючий вплив, алгоритм, формальне представлення, модель.Анотація
У статті представлена загальна схема функціонування підсистеми координації руху рухомих засобів, описаний принцип вирішення задачі координації руху рухомих засобів на основі взаємодії розроблених алгоритмів, для кожного з яких наведено короткий опис. Дано формальне представлення моделей та методів автоматизації диспетчерського управління.
Посилання
- Борушко, Ю. М. «АСУ «Навигация и управление» на основе спутниковых технологий для железнодорожного транспорта» [Текст] / Ю. М. Борушко, С. Б. Семенов, Н. Н. Титов // Спутниковые технологии и системы цифровой связи на службе железных дорог. – М. : ВНИИАС, 2007. – С. 33–37.
- Аркатов, Д. Б. Постановка задачи «Разработка системы связи и передачи данных автоматизированной системы «Навигация и управление для железнодорожного транспорта Украины» [Текст] / Д. Б. Аркатов, Ю. М. Борушко // Вісник Національного технічного університету «ХПІ». – Харків: НТУ «ХПІ», 2012 – № 29. – С. 75–83.
- Аркатов, Д. Б. Синтез моделей координации движения подвижных средств железнодорожного транспорта Украины [Текст] / Д. Б. Аркатов // Восточно-Европейский журнал передовых технологий. – Харків, 2012.–№ 4/3 (58). – С. 58–60.
- Михалевич, В. С. Вычислительные методы исследования и проектирования сложных систем [Текст] / В. С. Михалевич, В. Л. Волкович. – М.: Наука. Главная редакция физико-математической литературы, 1982.
- Бурков, В. Н. Введение в теорию управления организационными системами [Текст] / В. Н. Бурков, Н. А. Коргин, Д. А. Новиков. – М.: Либроком, 2009. – 264 с.
- Бурков, В. Н. Теория активных систем: состояние и перспективы [Текст] / В. Н. Бурков, Д. А. Новиков. – М: Синтег, 1999. – 128 с.
- Новиков, Д. А. Теория управления организационными системами [Текст] / Д. А. Новиков. – М.: МПСИ, 2005. – 584 с.
- Şahin, I. Railway traffic control and train scheduling based oninter-train conflict management [Текст] / I. Şahin // Transportation Research Part B: Methodological. – 1999. – T. 33. – C. 511–534.
##submission.downloads##
Опубліковано
Як цитувати
Номер
Розділ
Ліцензія
Авторське право (c) 2014 Денис Борисович Аркатов
Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution 4.0 International License.
Закріплення та умови передачі авторських прав (ідентифікація авторства) здійснюється у Ліцензійному договорі. Зокрема, автори залишають за собою право на авторство свого рукопису та передають журналу право першої публікації цієї роботи на умовах ліцензії Creative Commons CC BY. При цьому вони мають право укладати самостійно додаткові угоди, що стосуються неексклюзивного поширення роботи у тому вигляді, в якому вона була опублікована цим журналом, але за умови збереження посилання на першу публікацію статті в цьому журналі.
Ліцензійний договір – це документ, в якому автор гарантує, що володіє усіма авторськими правами на твір (рукопис, статтю, тощо).
Автори, підписуючи Ліцензійний договір з ПП «ТЕХНОЛОГІЧНИЙ ЦЕНТР», мають усі права на подальше використання свого твору за умови посилання на наше видання, в якому твір опублікований. Відповідно до умов Ліцензійного договору, Видавець ПП «ТЕХНОЛОГІЧНИЙ ЦЕНТР» не забирає ваші авторські права та отримує від авторів дозвіл на використання та розповсюдження публікації через світові наукові ресурси (власні електронні ресурси, наукометричні бази даних, репозитарії, бібліотеки тощо).
За відсутності підписаного Ліцензійного договору або за відсутністю вказаних в цьому договорі ідентифікаторів, що дають змогу ідентифікувати особу автора, редакція не має права працювати з рукописом.
Важливо пам’ятати, що існує і інший тип угоди між авторами та видавцями – коли авторські права передаються від авторів до видавця. В такому разі автори втрачають права власності на свій твір та не можуть його використовувати в будь-який спосіб.