ПРОБЛЕМИ Й ПЕРСПЕКТИВИ ВДОСКОНАЛЮВАННЯ РЕГІОНАЛЬНИХ МАРКЕТИНГОВИХ СТРАТЕГІЙ У СФЕРІ СУЧАСНИХ ОСВІТНІХ ПОСЛУГ
DOI:
https://doi.org/10.15587/1729-4061.2013.6753Ключові слова:
маркетингові стратегії, вища освіта, системний підхідАнотація
Розглянуто основні проблеми маркетингових стратегій у сфері вищої освіти України. Пріоритетними економічними умовами розвитку ринку регіональних освітніх послуг можна вважати вдосконалення систем фінансування, ціноутворення, моніторингу та маркетингу.
Посилання
- Котлер, Ф. Маркетинг менеджмент. [Текст] / Котлер Ф. // Экспресс – курс. 2-ое изд. /Пер. с англ. под ред. С. Г. Божук – СПб.: Питер, 2006. – 464 с.
- Бабкина, Л. Н. Задачи маркетинга образовательных услуг в регионе [Електронний ресурс] / Л. Н. Бабкина, Н. А. Шишкина – Режим доступу: http//www.marketing.spb.ru/read/article/catalog/21read.htm.
- О. І. Волков Системи якості вищих навчальних закладів: теорія і практика [Текст] / О. І. Волков, Л. М. Віткін, Г. І. Хімічева, А. С. Зенкін. – К.: «Наукова думка», 2006. – 302 с.
- Носова, О. В. Конкурентоспроможність підготовки фахівців вищими навчальними закладами відповідно до вимог ринку праці [Електронний ресурс] /О. В. Носова, О. С. Маковоз – Режим доступу: http//ite.ks.ua/webfm_send/ 210.
- Бобало, О. Ю. Значення маркетингової діяльності в функціонуванні вищих навчальних закладів [Текст] / Бобало О. Ю. //Качество образования – управление, сертификация, признание: сборник научных работ международной научно-методической конференции. – Краматорск: ДГМА, 2011. – С. 182-187.
- Водолазская, Н. В. Особенности маркетинговых стратегий в сфере современных образовательных услуг [Текст] / Н. В. Водолазская // Восточно-Европейский журнал передовых технологий. – 2012. – № 1/13 (55). – С 27 – 29.
- Muniz , A.M. The goReader launch: Developing marketing strategy for an innovative education technology [Текст]/ A. M. Muniz Jr., W. Billingsley, T. Brill// Journal of Interactive Marketing. – 2002. – T. 16, №1. – C. 67-88.
##submission.downloads##
Опубліковано
Як цитувати
Номер
Розділ
Ліцензія
Авторське право (c) 2014 Наталия Владимировна Водолазская
Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution 4.0 International License.
Закріплення та умови передачі авторських прав (ідентифікація авторства) здійснюється у Ліцензійному договорі. Зокрема, автори залишають за собою право на авторство свого рукопису та передають журналу право першої публікації цієї роботи на умовах ліцензії Creative Commons CC BY. При цьому вони мають право укладати самостійно додаткові угоди, що стосуються неексклюзивного поширення роботи у тому вигляді, в якому вона була опублікована цим журналом, але за умови збереження посилання на першу публікацію статті в цьому журналі.
Ліцензійний договір – це документ, в якому автор гарантує, що володіє усіма авторськими правами на твір (рукопис, статтю, тощо).
Автори, підписуючи Ліцензійний договір з ПП «ТЕХНОЛОГІЧНИЙ ЦЕНТР», мають усі права на подальше використання свого твору за умови посилання на наше видання, в якому твір опублікований. Відповідно до умов Ліцензійного договору, Видавець ПП «ТЕХНОЛОГІЧНИЙ ЦЕНТР» не забирає ваші авторські права та отримує від авторів дозвіл на використання та розповсюдження публікації через світові наукові ресурси (власні електронні ресурси, наукометричні бази даних, репозитарії, бібліотеки тощо).
За відсутності підписаного Ліцензійного договору або за відсутністю вказаних в цьому договорі ідентифікаторів, що дають змогу ідентифікувати особу автора, редакція не має права працювати з рукописом.
Важливо пам’ятати, що існує і інший тип угоди між авторами та видавцями – коли авторські права передаються від авторів до видавця. В такому разі автори втрачають права власності на свій твір та не можуть його використовувати в будь-який спосіб.