ПРОБЛЕМИ Й ПЕРСПЕКТИВИ ВДОСКОНАЛЮВАННЯ РЕГІОНАЛЬНИХ МАРКЕТИНГОВИХ СТРАТЕГІЙ У СФЕРІ СУЧАСНИХ ОСВІТНІХ ПОСЛУГ

Автор(и)

  • Наталия Владимировна Водолазская Донецкий национальный технический университет вул. Артема,58, г. Донецьк, Україна ,83001, Україна

DOI:

https://doi.org/10.15587/1729-4061.2013.6753

Ключові слова:

маркетингові стратегії, вища освіта, системний підхід

Анотація

Розглянуто основні проблеми маркетингових стратегій у сфері вищої освіти України. Пріоритетними економічними умовами розвитку ринку регіональних освітніх послуг можна вважати вдосконалення систем фінансування, ціноутворення, моніторингу та маркетингу.

Біографія автора

Наталия Владимировна Водолазская, Донецкий национальный технический университет вул. Артема,58, г. Донецьк, Україна ,83001

Кандидат технічних наук, доцент

Кафедра горнозаводского транспорта и логистики

 

Посилання

  1. Котлер, Ф. Маркетинг менеджмент. [Текст] / Котлер Ф. // Экспресс – курс. 2-ое изд. /Пер. с англ. под ред. С. Г. Божук – СПб.: Питер, 2006. – 464 с.
  2. Бабкина, Л. Н. Задачи маркетинга образовательных услуг в регионе [Електронний ресурс] / Л. Н. Бабкина, Н. А. Шишкина – Режим доступу: http//www.marketing.spb.ru/read/article/catalog/21read.htm.
  3. О. І. Волков Системи якості вищих навчальних закладів: теорія і практика [Текст] / О. І. Волков, Л. М. Віткін, Г. І. Хімічева, А. С. Зенкін. – К.: «Наукова думка», 2006. – 302 с.
  4. Носова, О. В. Конкурентоспроможність підготовки фахівців вищими навчальними закладами відповідно до вимог ринку праці [Електронний ресурс] /О. В. Носова, О. С. Маковоз – Режим доступу: http//ite.ks.ua/webfm_send/ 210.
  5. Бобало, О. Ю. Значення маркетингової діяльності в функціонуванні вищих навчальних закладів [Текст] / Бобало О. Ю. //Качество образования – управление, сертификация, признание: сборник научных работ международной научно-методической конференции. – Краматорск: ДГМА, 2011. – С. 182-187.
  6. Водолазская, Н. В. Особенности маркетинговых стратегий в сфере современных образовательных услуг [Текст] / Н. В. Водолазская // Восточно-Европейский журнал передовых технологий. – 2012. – № 1/13 (55). – С 27 – 29.
  7. Muniz , A.M. The goReader launch: Developing marketing strategy for an innovative education technology [Текст]/ A. M. Muniz Jr., W. Billingsley, T. Brill// Journal of Interactive Marketing. – 2002. – T. 16, №1. – C. 67-88.

##submission.downloads##

Опубліковано

2013-02-10

Як цитувати

Водолазская, Н. В. (2013). ПРОБЛЕМИ Й ПЕРСПЕКТИВИ ВДОСКОНАЛЮВАННЯ РЕГІОНАЛЬНИХ МАРКЕТИНГОВИХ СТРАТЕГІЙ У СФЕРІ СУЧАСНИХ ОСВІТНІХ ПОСЛУГ. Eastern-European Journal of Enterprise Technologies, 1(10(61), 95–98. https://doi.org/10.15587/1729-4061.2013.6753

Номер

Розділ

Інтегроване стратегічне управління, управління проектами і програмами розвитку підприємств і територій