Розробка економіко-математичної моделі завантаження вантажопасажирського порому
DOI:
https://doi.org/10.15587/1729-4061.2016.71215Ключові слова:
пором, завантаження, вантажі, пасажири, оптимізація, модель, вагони, автомобілі, каюти, компаніяАнотація
Розглянуто проблему формування завантаження вантажопасажирського порома, виходячи із специфіки поромних перевезень. Сформульовано постановку завдання, розроблено і представлено в загальному вигляді економіко-математичну модель оптимізації завантаження порому. Параметри управління являють собою одиниці вантажів та окремих пасажирів, цільова функція максимізує доход від перевезення.
Посилання
- Meleshenko, E. S. (2014). Obzor sudov typa «ro-paks», rabotaiuschykh v chernomorskom rehyone. Sbornyk nauchnykh trudov SWorld, 3, 23–28.
- Kyryllova, Ye. V., Meleshenko, Ye. S. (2014). Hruzopassazhyrskye paromy v strukture myrovoho sudokhodstva. Visnyk skhidnoukrains'koho natsional'noho universytetu im. Volodymyra Dalia, 4, 32–44.
- Wayne, K. (2012). The Blackwell companion to maritime economics. UK, 735.
- Stopford, M. (2009). Maritime economics. USA, 815.
- Shybaiev, O. H., Savel'ieva, I. V., Kyryllova, O. V. (2015). Orhanizatsiia transportnoho protsesu ta upravlinnia robotoiu flotu na mizhnarodnomu rynku transportnykh posluh v umovakh hlobalizatsii mizhnarodnoho sudnoplavstva. Odesa: Kuprienko, 171.
- Zaychko, V. S. (2005). Osobennosty formalyzatsyy zahruzky sudov heneral'nymy hruzamy. Sudovozhdenye, 9, 25–28.
- Zaychko, V. S. (2006) Modelyrovanye ukladky heneral'nykh hruzov v triuma sudna. Sudovozhdenye, 11, 51–55.
- Tsymbal, N. N., Vas'kov, Yu. Yu. (2004). Formyrovanye optymyzatsyonnoj zadachy provedenyia hruzovykh operatsyj navalochnykh. Sudovozhdenye, 7, 3–9.
- Tsymbal, N. N., Vas'kov, Yu. Yu. (2004). Vybor optymal'noho varyanta provedenyia hruzovykh operatsyj navalochnykh sudov. Avtomatyzatsyia sudovykh tekhnycheskykh sredstv, 9, 103–107.
- Tsymbal, N. N., Vas'kov, Yu. Yu. (2005). Effektyvnost' ymytatsyonnoj optymyzatsyy zahruzky navalochnykh sudov. Avtomatyzatsyia sudovykh tekhnycheskykh sredstv, 10, 98–101.
- Kyryllova, Ye. V. (2002). Osobennosty modely zahruzky sudna typa ro-ro pry lynejnoj forme sudokhodstva. Metody ta zasoby upravlinnia rozvytkom transportnykh system, 3, 234–241.
- Kyryllova, E. V. (2002). Eksperymental'nye yssledovanyia po optymyzatsyy zahruzky sudna nakatnoho typa. Metody ta zasoby upravlinnia rozvytkom transportnykh system, 4, 233–249.
- Qiu, B., Jin, Y., Lv, L., Jin, Z. (2010). An Optimization Model and Heuristic Algorithm for the Ro-Ro Ship Loading. ICLEM, 2827–2835. doi: 10.1061/41139(387)396
- Sun, Y. C., Long, X. L. (2004). The influence of loading condition on the stability of Ro/Ro vessels. Ship & Ocean Engineering, 4, 7–9.
- Li, D. M. (2008). Stowage, securing and management of vehicles loaded onboard Ro/Ro passenger ships. China Maritime Safety, 4, 46–49.
- Shybaev, A. H. (2001). Modelyrovanye zahruzky sudna pri linejnoj forme sudohodstva. Optimizacija proizvodstvennyh processov, 4, 181–184.
- Shybaev, A. H., Kyryllov, Yu. Y. (2008). Modelyrovanye zahruzky kontejnerovoza na lynyy. Visnyk Odes'koho natsional'noho mors'koho universytetu, 25, 134–145.
- Lan, H., Bian, Z., Jin, Z. (2014). Optimization of the Container Loading Sequences Based on Actual Constraints. ICLEM, 989–994. doi: 10.1061/9780784413753.150
- Xiang, F., Sun, W., Jin, Z. (2009). The Graded Optimization Models and Algorithms for the Container Multimodal Transportation Planning. Logistics, 1045–1054. doi: 10.1061/40996(330)149
##submission.downloads##
Опубліковано
Як цитувати
Номер
Розділ
Ліцензія
Авторське право (c) 2016 Yelena Kirillova, Yekaterina Meleshenko
Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution 4.0 International License.
Закріплення та умови передачі авторських прав (ідентифікація авторства) здійснюється у Ліцензійному договорі. Зокрема, автори залишають за собою право на авторство свого рукопису та передають журналу право першої публікації цієї роботи на умовах ліцензії Creative Commons CC BY. При цьому вони мають право укладати самостійно додаткові угоди, що стосуються неексклюзивного поширення роботи у тому вигляді, в якому вона була опублікована цим журналом, але за умови збереження посилання на першу публікацію статті в цьому журналі.
Ліцензійний договір – це документ, в якому автор гарантує, що володіє усіма авторськими правами на твір (рукопис, статтю, тощо).
Автори, підписуючи Ліцензійний договір з ПП «ТЕХНОЛОГІЧНИЙ ЦЕНТР», мають усі права на подальше використання свого твору за умови посилання на наше видання, в якому твір опублікований. Відповідно до умов Ліцензійного договору, Видавець ПП «ТЕХНОЛОГІЧНИЙ ЦЕНТР» не забирає ваші авторські права та отримує від авторів дозвіл на використання та розповсюдження публікації через світові наукові ресурси (власні електронні ресурси, наукометричні бази даних, репозитарії, бібліотеки тощо).
За відсутності підписаного Ліцензійного договору або за відсутністю вказаних в цьому договорі ідентифікаторів, що дають змогу ідентифікувати особу автора, редакція не має права працювати з рукописом.
Важливо пам’ятати, що існує і інший тип угоди між авторами та видавцями – коли авторські права передаються від авторів до видавця. В такому разі автори втрачають права власності на свій твір та не можуть його використовувати в будь-який спосіб.