Аналіз криволінійного руху гусеничних машин з електромеханічними двопотоковими механізмами повороту
DOI:
https://doi.org/10.15587/1729-4061.2016.71982Ключові слова:
гусенична машина, двопотоковий механізм повороту, електромеханічний механізм повороту, радіус поворотуАнотація
Методами чисельного моделювання проаналізовані можливості встановлення електроприводу в двопотокові механізми повороту гусеничних машин. Це дозволяє одержати плавну керовану зміну радіусу повороту від вільного до фіксованого з частковою рекуперацією енергії уповільнення.
Обрані кінематичні схеми і параметри електроприводу, які найбільш раціональні для проведення неглибокої модернізації трансмісії на прикладі гусеничного тягача МТЛБ.
Посилання
- Guskov, V. V., Opeyko, A. F. (1984). Teoriya povorota gusenichnyih mashin. Moscow: Mashinostroyeniye, 332.
- Zabavnikov, N. A. (1975). Osnovy teorii transportnykh gusenichnykh mashin. Moscow: Mashinostroyeniye, 448.
- Wong J. Y. (2008). Theory of ground vehicles: 4th ed. Ottawa: John Wiley & Sons Inc, 592.
- Alymov, E. N., Animov, Yu. A. (1989). Modelirovaniye perekhodnykh protsessov v gidroobyemnom privode mekhanizma povorota. Vestnik bronetankovoy tekhniki, 4, 39–41.
- Cao, F. Y., Zhou, Z. L., Zhao, H. J. (2012). Design of Steering Wheel Control System of Tracked Vehicle of Hydro-Mechanical Differential Turning. Advanced Materials Research, 472-475, 753–756. doi: 10.4028/www.scientific.net/amr.472-475.753
- Rossetti, A., Macor, A. (2013). Multi-objective optimization of hydro-mechanical power split transmissions. Mechanism and Machine Theory, 62, 112–128. doi: 10.1016/j.mechmachtheory.2012.11.009
- Mikhailov, V. V., Snitkov, A. G. (2014). Possibilities for Automatic Control of Hydro-Mechanical Transmission and Birotating Electric Machine. Science & Technique, 1, 69–77.
- Lloyd, R. (2015). Hydro-Mechanical Transmission Implements Regenerative Braking for the Postal LLV Trucks and a Hydraulic Hybrid Passenger Vehicle at a Lower Cost than a Conventional Vehicle. SAE Technical Paper Series, 11. doi: 10.4271/2015-01-1096
- Song, Q., Wang, H. (2011). Parameters matching for dual-motor-drive electric bulldozer. Journal of Beijing Institute of Technology, 20, 169–170.
- Wang, H., Sun, F. C. (2014). Dynamic modeling and simulation on a hybrid power system for dualmotor–drive electric tracked bulldozer. Applied Mechanics and Materials, 494–495, 229–233.
- Yong, S., Wenzhe, L., Tianzhi, F., Hongqiong, Z. (2007). Study on control mechanism for turning of tracked vehicles with twin driving. Journal of Northeast Agricultural University, 14 (4), 353–359.
- Fijalkowski, B. T. (2003). Novel mobility and steerability enhancing concept of all-electric intelligent articulated tracked vehicles. IEEE IV2003 Intelligent Vehicles Symposium. Proceedings (Cat. No.03TH8683), 225–230. doi: 10.1109/ivs.2003.1212913
- Wang, H., Song, Q., Wang, S., Zeng, P. (2015). Dynamic Modeling and Control Strategy Optimization for a Hybrid Electric Tracked Vehicle. Mathematical Problems in Engineering, 2015, 1–12. doi: 10.1155/2015/251906
- Aleksander, M., Nawrat, M. (2014). Innovative Control Systems for Tracked Vehicle Platforms. Springer Science & Business Media, 325. doi: 10.1007/978-3-319-04624-2
- Voloncevich, D. O., Medvedev, N. G., Zyong, S. H. (2014). Otsenka neobhodimoj moshhnosti dvuhpotochnogo mehanizma povorota gusenichnoj mashiny. Vestnik NTU "KhPI". Serija: Transportnoe mashinostroenie. Har'kov: NTU «HPI», 22 (1065), 73–83.
- Voloncevich, D. O., Medvedev, N. G., Zyong, S. H. (2014). Opredelenie mehanicheskih parametrov elektroprivoda dvuhpotochnogo mehanizma povorota gusenichnoj mashiny. Mehanika ta mashinobuduvannya, 1, 51–57.
- Volontsevich, D., Duong, S. H. (2015). Research of possibility of electromechanical turning mechanism creating for tracked vehicle as first step to hybrid transmission. Machines, technologies, materials: International journal, 9, 55–59.
- Volontsevich, D., Duong, S. H. (2015). Electromechanical turning mechanism creating for tracked vehicle as first step to hybrid transmission. International conference of industrial technologies and engineering (ICITE 2015), 228–237.
- Volontsevich, D., Duong, S. H. (2016). Modeling Curvilinear Motion of Tracked Vehicle with the Dual–Flux Electromechanical Turning Mechanism. Mechanics, Materials Science and Engineering, 3 (Part II), 107–119.
##submission.downloads##
Опубліковано
Як цитувати
Номер
Розділ
Ліцензія
Авторське право (c) 2016 Dmitrij Volontsevich, Sy Hiep Duong, Ievgenii Veretennikov

Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution 4.0 International License.
Закріплення та умови передачі авторських прав (ідентифікація авторства) здійснюється у Ліцензійному договорі. Зокрема, автори залишають за собою право на авторство свого рукопису та передають журналу право першої публікації цієї роботи на умовах ліцензії Creative Commons CC BY. При цьому вони мають право укладати самостійно додаткові угоди, що стосуються неексклюзивного поширення роботи у тому вигляді, в якому вона була опублікована цим журналом, але за умови збереження посилання на першу публікацію статті в цьому журналі.
Ліцензійний договір – це документ, в якому автор гарантує, що володіє усіма авторськими правами на твір (рукопис, статтю, тощо).
Автори, підписуючи Ліцензійний договір з ПП «ТЕХНОЛОГІЧНИЙ ЦЕНТР», мають усі права на подальше використання свого твору за умови посилання на наше видання, в якому твір опублікований. Відповідно до умов Ліцензійного договору, Видавець ПП «ТЕХНОЛОГІЧНИЙ ЦЕНТР» не забирає ваші авторські права та отримує від авторів дозвіл на використання та розповсюдження публікації через світові наукові ресурси (власні електронні ресурси, наукометричні бази даних, репозитарії, бібліотеки тощо).
За відсутності підписаного Ліцензійного договору або за відсутністю вказаних в цьому договорі ідентифікаторів, що дають змогу ідентифікувати особу автора, редакція не має права працювати з рукописом.
Важливо пам’ятати, що існує і інший тип угоди між авторами та видавцями – коли авторські права передаються від авторів до видавця. В такому разі автори втрачають права власності на свій твір та не можуть його використовувати в будь-який спосіб.






