Аналіз криволінійного руху гусеничних машин з електромеханічними двопотоковими механізмами повороту

Автор(и)

  • Dmitrij Volontsevich Національний технічний університет «Харківський політехнічний інститут» вул. Багалія, 21, м. Харків, Україна, 61002, Україна https://orcid.org/0000-0002-0670-2762
  • Sy Hiep Duong Національний технічний університет «Харківський політехнічний інститут» вул. Багалія, 21, м. Харків, Україна, 61002, Україна https://orcid.org/0000-0003-3777-4619
  • Ievgenii Veretennikov Національний технічний університет «Харківський політехнічний інститут» вул. Багалія, 21, м. Харків, Україна, 61002, Україна https://orcid.org/0000-0002-6773-0388

DOI:

https://doi.org/10.15587/1729-4061.2016.71982

Ключові слова:

гусенична машина, двопотоковий механізм повороту, електромеханічний механізм повороту, радіус повороту

Анотація

Методами чисельного моделювання проаналізовані можливості встановлення електроприводу в двопотокові механізми повороту гусеничних машин. Це дозволяє одержати плавну керовану зміну радіусу повороту від вільного до фіксованого з частковою рекуперацією енергії уповільнення.

Обрані кінематичні схеми і параметри електроприводу, які найбільш раціональні для проведення неглибокої модернізації трансмісії на прикладі гусеничного тягача МТЛБ.

Біографії авторів

Dmitrij Volontsevich, Національний технічний університет «Харківський політехнічний інститут» вул. Багалія, 21, м. Харків, Україна, 61002

Доктор технічних наук, професор, завідувач кафедри

Кафедра інформаційних технологій і систем колісних та гусеничних машин ім. О. О. Морозова

Sy Hiep Duong, Національний технічний університет «Харківський політехнічний інститут» вул. Багалія, 21, м. Харків, Україна, 61002

Аспірант

Кафедра інформаційних технологій і систем колісних та гусеничних машин ім. О. О. Морозова

Ievgenii Veretennikov, Національний технічний університет «Харківський політехнічний інститут» вул. Багалія, 21, м. Харків, Україна, 61002

Кандидат технічних наук, старший викладач

Кафедра інформаційних технологій і систем колісних та гусеничних машин ім. О. О. Морозова

Посилання

  1. Guskov, V. V., Opeyko, A. F. (1984). Teoriya povorota gusenichnyih mashin. Moscow: Mashinostroyeniye, 332.
  2. Zabavnikov, N. A. (1975). Osnovy teorii transportnykh gusenichnykh mashin. Moscow: Mashinostroyeniye, 448.
  3. Wong J. Y. (2008). Theory of ground vehicles: 4th ed. Ottawa: John Wiley & Sons Inc, 592.
  4. Alymov, E. N., Animov, Yu. A. (1989). Modelirovaniye perekhodnykh protsessov v gidroobyemnom privode mekhanizma povorota. Vestnik bronetankovoy tekhniki, 4, 39–41.
  5. Cao, F. Y., Zhou, Z. L., Zhao, H. J. (2012). Design of Steering Wheel Control System of Tracked Vehicle of Hydro-Mechanical Differential Turning. Advanced Materials Research, 472-475, 753–756. doi: 10.4028/www.scientific.net/amr.472-475.753
  6. Rossetti, A., Macor, A. (2013). Multi-objective optimization of hydro-mechanical power split transmissions. Mechanism and Machine Theory, 62, 112–128. doi: 10.1016/j.mechmachtheory.2012.11.009
  7. Mikhailov, V. V., Snitkov, A. G. (2014). Possibilities for Automatic Control of Hydro-Mechanical Transmission and Birotating Electric Machine. Science & Technique, 1, 69–77.
  8. Lloyd, R. (2015). Hydro-Mechanical Transmission Implements Regenerative Braking for the Postal LLV Trucks and a Hydraulic Hybrid Passenger Vehicle at a Lower Cost than a Conventional Vehicle. SAE Technical Paper Series, 11. doi: 10.4271/2015-01-1096
  9. Song, Q., Wang, H. (2011). Parameters matching for dual-motor-drive electric bulldozer. Journal of Beijing Institute of Technology, 20, 169–170.
  10. Wang, H., Sun, F. C. (2014). Dynamic modeling and simulation on a hybrid power system for dualmotor–drive electric tracked bulldozer. Applied Mechanics and Materials, 494–495, 229–233.
  11. Yong, S., Wenzhe, L., Tianzhi, F., Hongqiong, Z. (2007). Study on control mechanism for turning of tracked vehicles with twin driving. Journal of Northeast Agricultural University, 14 (4), 353–359.
  12. Fijalkowski, B. T. (2003). Novel mobility and steerability enhancing concept of all-electric intelligent articulated tracked vehicles. IEEE IV2003 Intelligent Vehicles Symposium. Proceedings (Cat. No.03TH8683), 225–230. doi: 10.1109/ivs.2003.1212913
  13. Wang, H., Song, Q., Wang, S., Zeng, P. (2015). Dynamic Modeling and Control Strategy Optimization for a Hybrid Electric Tracked Vehicle. Mathematical Problems in Engineering, 2015, 1–12. doi: 10.1155/2015/251906
  14. Aleksander, M., Nawrat, M. (2014). Innovative Control Systems for Tracked Vehicle Platforms. Springer Science & Business Media, 325. doi: 10.1007/978-3-319-04624-2
  15. Voloncevich, D. O., Medvedev, N. G., Zyong, S. H. (2014). Otsenka neobhodimoj moshhnosti dvuhpotochnogo mehanizma povorota gusenichnoj mashiny. Vestnik NTU "KhPI". Serija: Transportnoe mashinostroenie. Har'kov: NTU «HPI», 22 (1065), 73–83.
  16. Voloncevich, D. O., Medvedev, N. G., Zyong, S. H. (2014). Opredelenie mehanicheskih parametrov elektroprivoda dvuhpotochnogo mehanizma povorota gusenichnoj mashiny. Mehanika ta mashinobuduvannya, 1, 51–57.
  17. Volontsevich, D., Duong, S. H. (2015). Research of possibility of electromechanical turning mechanism creating for tracked vehicle as first step to hybrid transmission. Machines, technologies, materials: International journal, 9, 55–59.
  18. Volontsevich, D., Duong, S. H. (2015). Electromechanical turning mechanism creating for tracked vehicle as first step to hybrid transmission. International conference of industrial technologies and engineering (ICITE 2015), 228–237.
  19. Volontsevich, D., Duong, S. H. (2016). Modeling Curvilinear Motion of Tracked Vehicle with the Dual–Flux Electromechanical Turning Mechanism. Mechanics, Materials Science and Engineering, 3 (Part II), 107–119.

##submission.downloads##

Опубліковано

2016-06-30

Як цитувати

Volontsevich, D., Duong, S. H., & Veretennikov, I. (2016). Аналіз криволінійного руху гусеничних машин з електромеханічними двопотоковими механізмами повороту. Eastern-European Journal of Enterprise Technologies, 3(7(81), 21–28. https://doi.org/10.15587/1729-4061.2016.71982

Номер

Розділ

Прикладна механіка