Розробка методу оцінки керованості автомобіля за коефіціентом динамічності
DOI:
https://doi.org/10.15587/1729-4061.2016.72117Ключові слова:
керованість, стійкість, коефіцієнт динамічності, сталий рух, автомобільАнотація
Запропоновано метод оцінки керованості автомобіля у сталому режимі руху за допомогою коефіцієнта динамічності. Визначено, що зміна тиску повітря в шинах, з використанням розробленого алгоритму, дозволяє підвищити стійкість автомобіля проти рискання і, відповідно, безпеку дорожнього руху. Отримані результати можуть бути використані як в процесі експлуатації, так і при проектуванні нових конструкцій машин.
Посилання
- Makarov, V. A. (2012). K voprosu ob analize kursovoj ustojchivosti dvizhenija legkovogo avtomobilja. Avtomobil'nyj transport, 31, 13–17.
- Ohara, H., Murakami, T. (2008). A Stability Control by Active Angle Control of Front-Wheel in a Vehicle System. IEEE Transactions on Industrial Electronics, 55 (3), 1277–1285. doi: 10.1109/tie.2007.909051
- Hsu, J.-Y., Chen, B.-R., Hu, T.-H. (2013). Pat. 20130103263 TW, USPC Class: 701 42. Vehicle stability control method and system. Class name: Vehicle subsystem or accessory control steering control feedback, transfer function or proportional and derivative (p&d) control. AB62D600FI, 4.
- Monastyrskij, Yu. A., Sistuk, V. A. (2013). Zakonomernosti dvizhenija kolesnoj mashiny na povorote pri prinuditel'nom regulirovanii vrashhenija vedushhih koles. Avtomobіlі ta avtomobіl'ne gospodarstvo, 29, 65–70.
- Chung, T., Yi, K. (2006). Design and evaluation of side slip angle-based vehicle stability control scheme on a virtual test track. IEEE Transactions on Control Systems Technology, 14 (2), 224–234. doi: 10.1109/tcst.2005.863649
- Podrigalo, M. A., Klets, D. M., Hatsko, V. I. (2013). Obespechenye upravliaemosty y ustoichyvosty avtomobylia pry ustanovyvshemsia dvyzhenyy. Vestnyk KhNADU, 60, 42–48.
- Stanescu, N. D. (2010). Two Degrees of Freedom Non-linear Model to Study the Automobile’s Vibrations, Advances in Mathematical and Computational Methods, 1, 133–138.
- Leont'ev, D. N., Ryzhih, L. A., Lomaka, S. I. (2007). Algoritmy funkcionirovanija reguljatorov tormoznyh sil s elektronnym upravleniem. Avtomobil'naja promyshlennost', 11, 17–19.
- Verbickij, V. G., Sahno, V. P., Kravchenko, A. P. (2013). Avtomobili. Ustojchivost'. Lugansk: Izd–vo «Noulidzh», 176.
- Podrigalo, M. A., Klets, D. M., Hatsko, V. I. (2014). Ocenka ustojchivosti i upravljaemosti avtomobilej po sobstvennoj chastote ih kolebanij v ploskosti dorogi. Avtomobil'naja promyshlennost', 5, 29–33.
##submission.downloads##
Опубліковано
Як цитувати
Номер
Розділ
Ліцензія
Авторське право (c) 2016 Anatoly Turenko, Mikhail Podrygalo, Dmytro Klets, Vasily Hatsko, Marina Barun

Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution 4.0 International License.
Закріплення та умови передачі авторських прав (ідентифікація авторства) здійснюється у Ліцензійному договорі. Зокрема, автори залишають за собою право на авторство свого рукопису та передають журналу право першої публікації цієї роботи на умовах ліцензії Creative Commons CC BY. При цьому вони мають право укладати самостійно додаткові угоди, що стосуються неексклюзивного поширення роботи у тому вигляді, в якому вона була опублікована цим журналом, але за умови збереження посилання на першу публікацію статті в цьому журналі.
Ліцензійний договір – це документ, в якому автор гарантує, що володіє усіма авторськими правами на твір (рукопис, статтю, тощо).
Автори, підписуючи Ліцензійний договір з ПП «ТЕХНОЛОГІЧНИЙ ЦЕНТР», мають усі права на подальше використання свого твору за умови посилання на наше видання, в якому твір опублікований. Відповідно до умов Ліцензійного договору, Видавець ПП «ТЕХНОЛОГІЧНИЙ ЦЕНТР» не забирає ваші авторські права та отримує від авторів дозвіл на використання та розповсюдження публікації через світові наукові ресурси (власні електронні ресурси, наукометричні бази даних, репозитарії, бібліотеки тощо).
За відсутності підписаного Ліцензійного договору або за відсутністю вказаних в цьому договорі ідентифікаторів, що дають змогу ідентифікувати особу автора, редакція не має права працювати з рукописом.
Важливо пам’ятати, що існує і інший тип угоди між авторами та видавцями – коли авторські права передаються від авторів до видавця. В такому разі автори втрачають права власності на свій твір та не можуть його використовувати в будь-який спосіб.