Дослідження теплопровідності ущільненої маси цілих автошин та визначення оптимального їх розташування в піролізному реакторі

Автор(и)

  • Serhiy Ryzhkov Національний університет кораблебудування ім. адм. Макарова пр. героїв Сталінграду, 9, м. Миколаїв, Україна, 54000, Україна https://orcid.org/0000-0001-9560-2765
  • Nikolay Rudyuk Національний університет кораблебудування ім. адм. Макарова пр. героїв Сталінграду, 9, м. Миколаїв, Україна, 54000, Україна https://orcid.org/0000-0003-4226-1623
  • Liudmyla Markina Національний університет кораблебудування ім. адм. Макарова пр. героїв Сталінграду, 9, м. Миколаїв, Україна, 54000, Україна https://orcid.org/0000-0003-3632-1685

DOI:

https://doi.org/10.15587/1729-4061.2016.73557

Ключові слова:

піролізний реактор, теплопровідність ущільненої маси гуми автошин разом з бортовими кільцями, цілі відпрацьовані автошини, тепловий опір

Анотація

Досліджено температурне поле в об’ємі ущільненої суміші компонентів цілих автошин в реакторі. Проаналізовано залежності між геометричними параметрами структури вихідної автошини і концентрацією компонентів елементарної ячійки з бортовими кільцями в об’ємі термопластичної гуми при змінній температурі та навантаженні. Досліджено вплив металевих бортових кілець зі збільшеною теплопровідністю на загальну теплопровідність масиву автошин в піролізному реакторі.

Біографії авторів

Serhiy Ryzhkov, Національний університет кораблебудування ім. адм. Макарова пр. героїв Сталінграду, 9, м. Миколаїв, Україна, 54000

Доктор технічних наук, професор, ректор

Кафедра екологічної та техногенної безпеки

Nikolay Rudyuk, Національний університет кораблебудування ім. адм. Макарова пр. героїв Сталінграду, 9, м. Миколаїв, Україна, 54000

Старший науковий співробітник

Кафедра екологічної та техногенної безпеки

Liudmyla Markina, Національний університет кораблебудування ім. адм. Макарова пр. героїв Сталінграду, 9, м. Миколаїв, Україна, 54000

Кандидат технічних наук, доцент

Кафедра екологічної та техногенної безпеки

Посилання

  1. Markina, L. M., Ryzhkov, S. S., Rudiuk, M. V., Kryva, M. S. (2016). Patent of Ukraine for the invention C. F23G5/24, F23G5/027, С08J11/04, С10G1/10, С10В53/07. Universal automated installation of continuous pyrolysis whole worn car tires. No. 110678, declared: 06.10.2014; published: 25.01 2016, № 2.
  2. Bekhiti, M., Trouzine, H., Asroun, A. (2014). Properties of Waste Tire Rubber Powder. Engineering, Technology & Applied Science Research, 4 (4), 669–672.
  3. Singh, B., Sharma, N. (2008). Mechanistic implications of plastic degradation. Polymer Degradation and Stability, 93 (3), 561–584. doi: 10.1016/j.polymdegradstab.2007.11.008
  4. Skoromnii, A. L. (2008). Snizenie energozatrat na utilizatsiyu iznoshennyh avtomobilnyh shin metodom termohimicheskoj destruktsii [Reduced energy consumption for recycling of used tires by thermochemical destruction]. Ecology and industry, 4, 68–71.
  5. Kim, K. K., Karpova, I. M. (2007). Novij metod utilizatsii avtomobilnyh shin s metolokordom [A new method for recycling automobile tires with metal cord]. Life safety, 7, 24–27.
  6. Vovk, O. A., Nikitchenko, J. S. (2009). Environmental safety technology on scrap tires treatment. Proceedings of National Aviation University, 41 (4), 94–99. doi: 10.18372/2306-1472.41.1805
  7. Koc, A. (2013). Studying the Utilization of Plastic Waste by Chemical Recycling Method. Open Journal of Applied Sciences, 3 (7), 413–420. doi: 10.4236/ojapps.2013.37051
  8. Hujuri, U., Ghoshal, A. K., Gumma, S. (2008). Modeling pyrolysis kinetics of plastic mixtures. Polymer Degradation and Stability, 93 (10), 1832–1837. doi: 10.1016/j.polymdegradstab.2008.07.006
  9. Stalinsky, D. V., Scoromnyi, A. L., Sinozacky, A. M. (2011). Modelirovanie temperaturnogo sostojanija termohimicheskoj destruktsii iznoshennyh avtomobilnyh shin [Modelling of the temperature condition of the reactor thermochemical destruction for the worn out automobile tires]. Integrated technologies and energy efficiency, 1, 58–66.
  10. Development and model operation of installation for a heat treatment of combustible slates. Available at : http://discollection.ru/article/27072009_kosova_ol_ga_jur_evna_93707/
  11. Sposib pererobky polimernyh skladovyh znoshenyh avtomobil'nyh shyn. Available at: http://findpatent.com.ua/patent/240/2402591.html
  12. Ryzhkov, S. S., Markina, L. N., Rudyuk N. V., Zabolotnaya Yu. V. (2014). Otrabotka piroliznoy tekhnologii utilizatsii organicheskikh otkhodov dlya morekhozyaystvennogo kompleksa – sistemy podachi otkhodov v piroliznyy reaktor [Working off of pyrolysis technology of utilization of an organic wastage for a morekhozyaystvenny complex – system of giving of a wastage in the pyrolysis reactor]. Shipbuilding and marine infrastructure, 2 (2), 131–143.
  13. Kirpichev, M. V., Mikheev, M. A. (1936). Modelirovanie teplovykh ustroystv [Simulation of thermal devices]. Moscow: USSR Academy of Sciences Publishing House, 255.
  14. Tyabin, N. V. (1974). Teploobmen. [Heat exchange]. Soviet researches. Moscow: Science, 195–198.
  15. Dulnev, G. N., Zarichnyak, Yu. P. (1974). Teploprovodnost smesey i kompozitsionnykh materialov [Heat conductivity of mixes and composites. the reference book]. Moscow: Energy, 264.

##submission.downloads##

Опубліковано

2016-08-30

Як цитувати

Ryzhkov, S., Rudyuk, N., & Markina, L. (2016). Дослідження теплопровідності ущільненої маси цілих автошин та визначення оптимального їх розташування в піролізному реакторі. Eastern-European Journal of Enterprise Technologies, 4(5(82), 12–19. https://doi.org/10.15587/1729-4061.2016.73557