Метод визначення пропускної спроможності портового терміналу при неравномірному завезенні та вивезенні вантажу
DOI:
https://doi.org/10.15587/1729-4061.2016.76285Ключові слова:
портовий термінал, пропускна спроможність, нерівномірність завезення та вивезення вантажу, система обслуговуванняАнотація
Розроблено ймовірнісну модель роботи портового терміналу, яка враховує нерівномірність завезення наземним транспортом вантажу та вивезення його суднами. Час вивантаження вантажу на склад вважається малим, а навантаження на судна здійснюється на декількох причалах з заданою інтенсивністю. Знайдено сумісний граничний (при ймовірнісний розподіл числа суден на терміналі та кількості вантажу на складі за допомогою апарату марковських процесів зі знесенням. Розраховані показники пропускної спроможності терміналу
Посилання
- Semenov, K. M. (2013). Method of processes systematization in discrete-event model of sea port. Bulletin of AGTU. Ser.: Sea technique and technology, 2, 184–192.
- Rizzoli, A. E., Fornara, N., Gambardella, L. M. (2002). A simulation tool for combined rail/road transport in intermodal terminals. Mathematics and Computers in Simulation, 59 (1-3), 57–71. doi: 10.1016/s0378-4754(01)00393-7
- Macharis, C., Bontekoning, Y. M. (2004). Opportunities for OR in intermodal freight transport research: A review. European Journal of Operational Research, 153 (2), 400–416. doi: 10.1016/s0377-2217(03)00161-9
- Postan, M. Ya. (2006). Economic-mathematical models of multimodal transport. Odessa: Astroprint, 376.
- Imakita, J. (1978). Techno-economic analysis of the port transport system. Saxon House, England, 216.
- Gorbatyi, M. M. (1981). Theory and practice of sea ports capacities optimization. Moscow: Transport, 168.
- Smekhov, A. A. (1982). Mathematical models of cargo handling. Moscow: Transport, 255.
- Zil’dman, V. Ya., Poddubniy, G. V. (1977). Interaction of transport flows of the Poisson type without regulation. Economics and Mathematical Methods, 13 (3), 524–535.
- Zil’dman, V. Ya., Poddubniy, G. V. (1985). Model of interaction of ships flow and railway wagons flow. Marine Fleet and Ports: Problems of Development and Activity Improvement. Moscow: V/O “Mortechinformreklama”, 55–60.
- Kruk, Yu., Postan, M. (2016). Development and analysis of dynamic optimization model of transport flows interaction aт port terminal. Eastern-European Journal of Enterprise Technologies, 1 (3 (79)), 19−23. doi: 10.15587/1729-4061.2016.61154
- SteadieSeifi, M., Dellaert, N. P., Nuijten, W., Van Woensel, T., Raoufi, R. (2014). Multimodal freight transportation planning: A literature review. European Journal of Operational Research, 233 (1), 1–15. doi: 10.1016/j.ejor.2013.06.055
- Ursavas, E., Zhu, S. X. (2016). Optimal policies for the berth allocation problem under stochastic nature. European Journal of Operational Research, 255 (2), 380–387. doi: 10.1016/j.ejor.2016.04.029
- Li, G., Hu, D., Su, L. (2013). The Model of Location for Single Allocation Multimodal Hub Under Capacity Constraints. Procedia – Social and Behavioral Sciences, 96, 351–359. doi: 10.1016/j.sbspro.2013.08.042
- Postan, M. Ya., Kurudzhi, Yu. V. (2012). Modeling the influence of transport units movements irregularity on storage level of cargo at warehouse. Acta Systemica, XII (1), 31−36.
- Prabhu, N. U. (1997). Stochastic storage processes: queues, insurance risk, dams, and data communications. 2nd edition. NY−Berlin−Heidelberg: Springer, 206.
- Feller, W. (1971). An introduction to probability theory and its applications. Vol. 2. NY: J. Wiley & Sons, Inc., 660.
##submission.downloads##
Опубліковано
Як цитувати
Номер
Розділ
Ліцензія
Авторське право (c) 2016 Mykhaylo Postan, Lyudmyla Kushnir
Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution 4.0 International License.
Закріплення та умови передачі авторських прав (ідентифікація авторства) здійснюється у Ліцензійному договорі. Зокрема, автори залишають за собою право на авторство свого рукопису та передають журналу право першої публікації цієї роботи на умовах ліцензії Creative Commons CC BY. При цьому вони мають право укладати самостійно додаткові угоди, що стосуються неексклюзивного поширення роботи у тому вигляді, в якому вона була опублікована цим журналом, але за умови збереження посилання на першу публікацію статті в цьому журналі.
Ліцензійний договір – це документ, в якому автор гарантує, що володіє усіма авторськими правами на твір (рукопис, статтю, тощо).
Автори, підписуючи Ліцензійний договір з ПП «ТЕХНОЛОГІЧНИЙ ЦЕНТР», мають усі права на подальше використання свого твору за умови посилання на наше видання, в якому твір опублікований. Відповідно до умов Ліцензійного договору, Видавець ПП «ТЕХНОЛОГІЧНИЙ ЦЕНТР» не забирає ваші авторські права та отримує від авторів дозвіл на використання та розповсюдження публікації через світові наукові ресурси (власні електронні ресурси, наукометричні бази даних, репозитарії, бібліотеки тощо).
За відсутності підписаного Ліцензійного договору або за відсутністю вказаних в цьому договорі ідентифікаторів, що дають змогу ідентифікувати особу автора, редакція не має права працювати з рукописом.
Важливо пам’ятати, що існує і інший тип угоди між авторами та видавцями – коли авторські права передаються від авторів до видавця. В такому разі автори втрачають права власності на свій твір та не можуть його використовувати в будь-який спосіб.