Удосконалення методів визначення схем обігу локомотивів з урахуванням технологічних особливостей вагонопотоків

Автор(и)

  • Tatyana Butko Український державний університет залізничного транспорту майдан Фейєрбаха, 7, м. Харків, Україна, 61166, Україна
  • Andrii Prokhorchenko Український державний університет залізничного транспорту майдан Фейєрбаха, 7, м. Харків, Україна, 61166, Україна https://orcid.org/0000-0003-3123-5024
  • Mykhailo Muzykin Дніпропетровський національний університет залізничного транспорту імені академіка В. Лазаряна вул. Ак. Лазаряна, 2, м. Дніпро, Україна, 49010, Україна https://orcid.org/0000-0003-2938-7061

DOI:

https://doi.org/10.15587/1729-4061.2016.80471

Ключові слова:

залізнична мережа, вагонопотік, локомотивне планування, локомотивна бригада, генетичний алгоритм

Анотація

Запропоновано удосконалення методів визначення схем обігу локомотивів з урахуванням технологічних особливостей вагонопотоків. Розроблено математичну модель, яка дозволяє знайти масу поїздів на маршрутах їх слідування, схеми обігу локомотивів та роботи бригад з врахуванням дислокації парку з різними серіями на полігоні мережі. Для рішення даної математичної моделі застосовано цілочисельний генетичний алгоритм з власною схемою кодування рішення

Біографії авторів

Tatyana Butko, Український державний університет залізничного транспорту майдан Фейєрбаха, 7, м. Харків, Україна, 61166

Доктор технічних наук, професор

Кафедра управління експлуатаційною роботою

Andrii Prokhorchenko, Український державний університет залізничного транспорту майдан Фейєрбаха, 7, м. Харків, Україна, 61166

Кандидат технічних наук, доцент

Кафедра управління експлуатаційною роботою

Mykhailo Muzykin, Дніпропетровський національний університет залізничного транспорту імені академіка В. Лазаряна вул. Ак. Лазаряна, 2, м. Дніпро, Україна, 49010

Асистент

Кафедра безпека життєдіяльності

Посилання

  1. Lomotko, D. V., Alyoshinsky, E. S., Zambrybor, G. G. (2016). Methodological Aspect of the Logistics Technologies Formation in Reforming Processes on the Railways. Transportation Research Procedia, 14, 2762–2766. doi: 10.1016/j.trpro.2016.05.482
  2. Stratehiya dlya tyahy. Vseukrayins'ka zaliznychna hazeta Mahistral' 2-8 veresnya 2015 r. # 67 (2056). Available at: http://www.magistral-uz.com.ua/file/696.pdf
  3. Kozachenko, D. N., Berezovyj, N. I., Vernigora, R. V. (2014). Problemy dopuska sobstvennyh lokomotivov na magistral'nuyu zheleznodorozhnuyu іnfrastrukturu. Problemy ehkonomiki i upravleniya na zheleznodorozhnom transporte, 9, 243–246.
  4. Yel'nikova, L. O. (2016). Pidvyshchennya efektyvnosti pereviznoho protsesu na zaliznychnykh napryamkakh za rakhunok udoskonalennya operatyvnoho keruvannya ekspluatatsiyeyu lokomotyvnoho parku. D., 182.
  5. Kornienko, V. V., Kotel'nikov, A. V., Domanskij EHnergeticheskaya, V. T. (2010). Bezopasnost' zheleznyh dorog i strategiya ih razvitiya. Zalіznichnij transport Ukraini, 6, 5–9.
  6. But'ko, T. V., Lomot'ko, D. V., Prokhorchenko, A. V., Oliynyk, K. O. (2009). Formuvannya lohistychnoyi tekhnolohiyi prosuvannya vantazhopotokiv za zhorstkymy nytkamy hrafiku rukhu poyizdiv. Zbirnyk naukovykh prats', 78, 71–75.
  7. Zhukovytskyi, I. V., Skalozub, V. V, Vetrova, O. V., Zinenko, O. L. (2006). Modeling of the operational planning process of working locomotives and locomotive crews. Science and Transport Progress. Bulletin of Dnipropetrovsk National University of Railway Transport, 12, 74–78.
  8. Vernyhora, R. V., Yel'nikova, L. O. (2012). Perspektyvy stvorennya adaptyvnoyi systemy operatyvnoho keruvannya robotoyu lokomotyviv ta lokomotyvnykh bryhad. Transportni systemy i tekhnolohiyi perevezen', 4, 25–29.
  9. Instruktsiya zi skladannya hrafika rukhu poyizdiv na zaliznytsyakh Ukrayiny (2002). TsD-0040. Zatv.Ukrzaliznytsya 05.04.2002. Vyd.ofits. Kyiv: Transport Ukrayiny, 164.
  10. Nekrashevich, V. I., Ignatov, A. I. (2008). Teoreticheskie aspekty vybora vesovyh norm sostavov gruzovyh poezdov i sistemy tyagovogo obsluzhivaniya napravlenij. Sbornik nauchnyh trudov Ros. gos. otkr. tekhn. un-t putej soobshcheniya, 8, 98–106.
  11. Anikina, O. V. (2001). Sovershenstvovanie metodov ehkspluatacii magistral'nyh lokomotivov gruzovogo dvizheniya v usloviyah sozdaniya novoj modeli upravleniya perevozochnym processom. Nsk., 176.
  12. Kapustin, N. I. (2007). Kompleksnaya optimizaciya parametrov tyagovogo obespecheniya gruzovyh poezdov na poligone seti zheleznyh dorog. Moscow, 182.
  13. Kozlov, P. A., Vakulenko, S. P. (2015). Model' optimal'nogo grafika oborota poezdnyh loko-motivov. Vestnik VNIIZHT, 2, 15–20.
  14. Vaidyanathan, B., Ahuja, R. K., Orlin, J. B. (2008). The Locomotive Routing Problem. Transportation Science, 42 (4), 492–507. doi: 10.1287/trsc.1080.0244
  15. Mellouli, T., Suhl, L. (2007). Rotation Planning of Locomotive and Carriage Groups with Shared Capacities. Algorithmic Methods for Railway Optimization, 4359, 276–294. doi: 10.1007/978-3-540-74247-0_15
  16. Ahuja, R. K., Liu, J., Orlin, J. B., Sharma, D., Shughart, L. A. (2005). Solving Real-Life Locomotive-Scheduling Problems. Transportation Science, 39 (4), 503–517. doi: 10.1287/trsc.1050.0115
  17. Ziarati, K., Nezhad, A. M. (2004). Cyclic locomotive assignment problem using Ising mean field technique. Ferdowsi University of Mashad, 3, 98–103.
  18. Ziarati, K., Soumis, F., Desrosiers, J., Gélinas, S., Saintonge, A. (1997). Locomotive assignment with heterogeneous consists at CN North America. European Journal of Operational Research, 97 (2), 281–292. doi: 10.1016/s0377-2217(96)00198-1
  19. Teichmann, D., Dorda, M., Golc, K., Bínová, H. (2015). Locomotive Assignment Problem with Heterogeneous Vehicle Fleet and Hiring External Locomotives. Mathematical Problems in Engineering, 2015, 1–7. doi: 10.1155/2015/583909
  20. Noori, S., Ghannadpour, S. F. (2012). Locomotive Assignment problem with trains precedence using genetic algorithm. Journal of Industrial Engineering International, 8 (1), 9. doi: 10.1186/2251-712x-8-9
  21. Ghoseiri, K., Ghannadpour, S. F. (2010). A hybrid genetic algorithm for multi-depot homogenous locomotive assignment with time windows. Applied Soft Computing, 10 (1), 53–65. doi: 10.1016/j.asoc.2009.06.004
  22. Aksoy, A., Altan, A. (2013). The integrated Locomotive Assigment and Crew Scheduling Problem. International Journal of Computational Engineering Research, 3, 18–24.
  23. Godwin, T., Gopalan, R., Narendran, T. T. (2006). Locomotive assignment and freight train scheduling using genetic algorithms. International Transactions in Operational Research, 13 (4), 299–332. doi: 10.1111/j.1475-3995.2006.00550.x
  24. Vernigora, R. V., El'nikova, L. O. (2015). Problemy operativnogo planirovaniya raboty lokomotivnogo parka Ukrainy v sovremennyh usloviyah i puti ih resheniya. Nauka i transport, 2 (31), 120–125.
  25. Tihonov, K. K. (1962). Tekhniko-ehkonomicheskie raschety v ehkspluatacii zheleznyh dorog. Moscow: Transport, 252.
  26. Panchenko, S., Butko, T., Prokhorenko, A., Parkhomenko, L. (2016). Formation of an automated traffic capacity calculation system of rail networks for freight flows of mining and smelting enterprises. Naukovyi Visnyk, 2, 93–99.
  27. Ren, Z.-G., Feng, Z.-R., Ke, L.-J., Zhang, Z.-J. (2010). New ideas for applying ant colony optimization to the set covering problem. Computers & Industrial Engineering, 58 (4), 774–784. doi: 10.1016/j.cie.2010.02.011
  28. Karp, R. M. (1972). Reducibility among Combinatorial Problems. Complexity of Computer Computations, 85–103. doi: 10.1007/978-1-4684-2001-2_9
  29. Rutkovskaya, D., Pilinskij, M., Rutkovskij, L. (2004). Nejronnye seti, geneticheskie algoritmy i nechetkie sistemy. Moscow: Goryachaya liniya, 452.
  30. Panchenko, T. V. (2007). Geneticheskie algoritmy. Ast: Izdatel'skij dom «Astrahanskij universitet», 87.
  31. Beasley, J. E., Chu, P. C. (1996). A genetic algorithm for the set covering problem. European Journal of Operational Research, 94 (2), 392–404. doi: 10.1016/0377-2217(95)00159-x
  32. Aickelin, U. (2002). An indirect genetic algorithm for set covering problems. Journal of the Operational Research Society, 53 (10), 1118–1126. doi: 10.1057/palgrave.jors.2601317
  33. Powell, W. B., Bouzaiene-Ayari, B., Lawrence, C., Cheng, C., Das, S., Fiorillo, R. (2014). Locomotive Planning at Norfolk Southern: An Optimizing Simulator Using Approximate Dynamic Programming. Interfaces, 44 (6), 567–578. doi: 10.1287/inte.2014.0741

##submission.downloads##

Опубліковано

2016-10-30

Як цитувати

Butko, T., Prokhorchenko, A., & Muzykin, M. (2016). Удосконалення методів визначення схем обігу локомотивів з урахуванням технологічних особливостей вагонопотоків. Eastern-European Journal of Enterprise Technologies, 5(3 (83), 47–55. https://doi.org/10.15587/1729-4061.2016.80471

Номер

Розділ

Процеси управління