Розробка математичних моделей планування тривалості маневрової роботи

Автор(и)

  • Olexandr Lashenyh Запорізький національний технічний університет вул. Жуковського, 64, м. Запоріжжя, Україна, 69093, Україна https://orcid.org/0000-0003-3568-4353
  • Serhii Turpak Запорізький національний технічний університет вул. Жуковського, 64, м. Запоріжжя, Україна, 69093, Україна https://orcid.org/0000-0003-3200-8448
  • Sergey Gritcay Запорізький національний технічний університет вул. Жуковського, 64, м. Запоріжжя, Україна, 69093, Україна https://orcid.org/0000-0001-7055-6977
  • Larysa Vasileva Запорізький національний технічний університет вул. Жуковського, 64, м. Запоріжжя, Україна, 69093, Україна https://orcid.org/0000-0002-4029-3851
  • Elena Ostroglyad Запорізький національний технічний університет вул. Жуковського, 64, м. Запоріжжя, Україна, 69093, Україна

DOI:

https://doi.org/10.15587/1729-4061.2016.80752

Ключові слова:

залізничний транспорт, маневрова робота, довжина напіврейсу, регресійна модель

Анотація

Проведені дослідження залежності тривалості виконання маневрових операцій від кількості вагонів та відстані переміщення составів. Проаналізовано існуючі способи нормування маневрової роботи на залізничному транспорті. Побудовано математичну модель технологічного часу перестановки маневрових составів. Розроблено регресійні моделі технологічного часу на пересування маневрових локомотивів для різних швидкостей маневрів. Отримані залежності можуть бути використані в імітаційних моделях роботи залізничних станцій, будучи більш зручними в застосуванні порівняно з табличним способом представлення нормативів часу на операції.

Біографії авторів

Olexandr Lashenyh, Запорізький національний технічний університет вул. Жуковського, 64, м. Запоріжжя, Україна, 69093

Кандидат технічних наук, доцент

Кафедра транспортних технологій

Serhii Turpak, Запорізький національний технічний університет вул. Жуковського, 64, м. Запоріжжя, Україна, 69093

Доктор технічних наук, доцент

Кафедра транспортних технологій

Sergey Gritcay, Запорізький національний технічний університет вул. Жуковського, 64, м. Запоріжжя, Україна, 69093

Cтарший викладач

Кафедра транспортних технологій

Larysa Vasileva, Запорізький національний технічний університет вул. Жуковського, 64, м. Запоріжжя, Україна, 69093

Cтарший викладач

Кафедра транспортних технологій

Elena Ostroglyad, Запорізький національний технічний університет вул. Жуковського, 64, м. Запоріжжя, Україна, 69093

Аспірант

Кафедра транспортних технологій

Посилання

  1. Kovalev, V. I., Os'minin, A. T. (2009). Upravlenie ehkspluatacionnoj rabotoj na zheleznodorozhnom transporte. Moscow: GOU «Uchebno-metodicheskij centr po obrazovaniyu na zheleznodorozhnom transporte», 263.
  2. Metodicheskie ukazaniya po raschetu norm vremeni na manevrovye raboty, vypolnyaemye na zheleznodorozhnom transporte (1998). Utverzhdeny CZ MPS RF 19.03.1998. Moscow: Min. putej soobshcheniya RF, 84.
  3. Pepevnik, A. (2003). Model of shunting technology based on system structure. Promet (Zagreb), 15 (5), 291–297.
  4. Shmulevich, M. I., Starikov, A. E. (2015). Osobennosti normirovaniya manevrovoj raboty v imitacionnoj modeli stancii. Mir transporta, 13 (5 (60)), 198–212.
  5. Ivic, M., Markovic, M., Markovic, A. (2007). Effects of the application of conventional methods in the process of forming the pick-up trains. Yugoslav Journal of Operations Research, 17 (2), 245–256. doi: 10.2298/yjor0702245i
  6. Pepevnik, A., Bogovic, B. (2003). The railway traffic shunting system. Promet (Zagreb), 15 (3), 177–184.
  7. Pepevnik, A., Belsak, M. (2011). Information system in the function of railway traffic management. Transport problems. International scientific journal, 6 (1), 37–42.
  8. Boysen, N., Fliedner, M., Jaehn, F., Pesch, E. (2012). Shunting yard operations: Theoretical aspects and applications. European Journal of Operational Research, 220 (1), 1–14. doi: 10.1016/j.ejor.2012.01.043
  9. Korop, G. V. (2013). Razrabotka programmnogo kompleksa po planirovaniyu i normirovaniyu manevrovoj raboty. Vestnik VNU im. V. Dalya, 4 (193), Part 2. 60–64.
  10. Normy vremeni na manevrovye raboty, vypolnyaemye na zheleznodorozhnyh stanciyah OAO "RZHD", normativy chislennosti brigad manevrovyh lokomotivov (2007). Utv. OAO "RZHD" 08.02.2007. Moscow: Tekhinform, 100.
  11. Smorodinceva, E. E., Timuhina, E. N. (2009). Tekhnologiya i organizaciya pererabotki vagonopotokov na sortirovochnoj stancii. Ekaterinburg: UrGUPS, 68.
  12. Lashchenykh, O. A., Kuz'kin, O. F., Hrytsay, S. V. (2012). Imovirnisni i statystyko-eksperymental'ni metody analizu transportnykh protsesiv i system. Zaporizhzhya: ZNTU, 420.
  13. Barabashchuk, V. I., Kredencer, B. P., Miroshnichenko, V. I. (1984). Planirovanie ehksperimenta v tekhnike. Kyiv: Tekhnіka, 198.
  14. Mohanad, M. K., Kostyk, V., Domin, D., Kostyk, K. (2016). Modeling of the case depth and surface hardness of steel during ion nitriding. Eastern-European Journal of Enterprise Technologies, 2 (5 (80)), 45–49. doi: 10.15587/1729-4061.2016.65454
  15. Domin, D. (2013). Adaptive modeling in problems of optimal control search termovremennoy cast iron. Eastern-European Journal of Enterprise Technologies, 6 (4 (66)), 31–37. Available at: http://journals.uran.ua/eejet/article/view/19453/17110
  16. Kuryn, M. G. (2012). Synthesis of cold-hardening mixtures with given set of properties and optimization of technological regimes of their manufacturing [Text]. Technology audit and production reserves, 1 (1 (3)), 25–29. Available at: http://journals.uran.ua/tarp/article/view/4872/4523

##submission.downloads##

Опубліковано

2016-10-30

Як цитувати

Lashenyh, O., Turpak, S., Gritcay, S., Vasileva, L., & Ostroglyad, E. (2016). Розробка математичних моделей планування тривалості маневрової роботи. Eastern-European Journal of Enterprise Technologies, 5(3 (83), 40–46. https://doi.org/10.15587/1729-4061.2016.80752

Номер

Розділ

Процеси управління