Дослідження та аналіз напружено-деформованого стану металевих гофрованих конструкцій залізничних колій
DOI:
https://doi.org/10.15587/1729-4061.2016.84236Ключові слова:
металева гофрована конструкція, товщина металевої гофрованої труби, еквівалентні сили, динамічне навантаження, напруженняАнотація
Проведено дослідження та аналіз несучої здатності металевих гофрованих конструкцій залізничної колії. Виконано розрахунок еквівалентних сил, які виникають від рухомого складу залізниць. Встановлено, що накопичення залишкових деформацій склепіння труби у часі може вплинути на появу текучості матеріалу металевих гофрованих конструкцій, а це, у свою чергу, може призвести до утворення пластичного шарніру металу труби
Посилання
- Kovalchuk, V. V. (2015). The effect of corrugated elements thickness on the deflected mode of corrugated metal structures. Bulletin of Dnipropetrovsk National University of Railway Transport, 3 (57), 199–207. doi: 10.15802/stp2015/46079
- Luchko, Y. Y., Kovalchuk, V. V., Nabochenko, O. S. (2015). Study of carrying capacity of a corrugated metal construction by criterion of yield hinge development. Bulletin of Dnipropetrovsk National University of Railway Transport, 5 (59), 180–194. doi: 10.15802/stp2015/55340
- Koval, P. M., Babiak, I. P., Sitdykova, T. M. (2010). Normuvannia pry proektuvanni i budivnytstvi sporud z metalevykh hofrovanykh konstruktsii. Visnyk Dnipropetr. nats. un-tu zal. transp. im. ak. V. Lazariana, 39, 114–117.
- Novodzinskij, A. L., Kleveko, V. I. (2012). Uchet vlijanija tolshhiny gofrorovannogo jelementa na prochnost' i ustojchivost' metallicheskoj vodopropusknoj truby. Vestnik PNIPU. Stroitel'stvo i arhitektura, 1, 81–94.
- Wysokowski, A., Janusz, L. (2007). Mostowe konstrukcje gruntowo – powlokowe. Laboratoryjne badania niszczace. Awarie w czasie budowy i eksploatacji. XXIII konferencja naukowo-techniczna. Szczecin, 541–550.
- Esmaeili, M., Zakeri, J. A., Abdulrazagh, P. H. (2013). Minimum depth of soil cover above long-span soil-steel railway bridges. International Journal of Advanced Structural Engineering, 5 (1), 7. doi: 10.1186/2008-6695-5-7
- Ahad, F. R., Enakoutsa, K., Solanki, K. N., Tjiptowidjojo, Y., Bammann, D. J. (2013). Modeling the Dynamic Failure of Railroad Tank Cars Using a Physically Motivated Internal State Variable Plasticity/Damage Nonlocal Model. Modelling and Simulation in Engineering, 2013, 1–11. doi: 10.1155/2013/815158
- Saat, M. R., Barkan, C. P. L. (2011). Generalized railway tank car safety design optimization for hazardous materials transport: Addressing the trade-off between transportation efficiency and safety. Journal of Hazardous Materials, 189 (1-2), 62–68. doi: 10.1016/j.jhazmat.2011.01.136
- DBN V.2.3-14: 2006. Sporudy transportu. Mosty ta truby. Pravyla proektuvannia (2006). Kyiv, 359.
- VBN V.2.3-218-198:2007. Sporudy transportu. Proektuvannia ta budivnytstvo sporud iz metalevykh hofrovanykh konstruktsii na avtomobilnykh dorohakh zahalnoho korystuvannia (2007). Kyiv: 122.
- Duncan, J. M., Drawsky, R. H. (1983). Design Procedures for Flexible Metal Culvert Structures. Reports No. UCB/GT/83-02. Berkeley.
- Vaslestad, J. (1994). Long-term behaviour of flexible large-span culverts. Publication No. 74. Oslo, 38–56.
- Handbook of steel drainage and highway construction products, American Iron and Steel Institute (2002). Canada, 482.
- AASHTO: Standart Specifications for Highway Bridges. American Association of State Highway and Transportation Officials (2001). Washington, D. C.
- Waster, M. (2008). Verifiering av nyutvecklat dimensioneringsprogram samt vidareutveckling for jernvagstrafik. Sweden, 143.
- Pettersson, L., Sundquist, H. (2007). Design of soil steel composite bridges. Stockholm, 84.
- Danilenko, E. I., Rybkin, V. V. (2006). Pravyla rozrakhunkiv zaliznychnoi kolii na mitsnist i stiikist. TsP-0117. Kyiv: Transport Ukrainy, 168.
##submission.downloads##
Опубліковано
Як цитувати
Номер
Розділ
Ліцензія
Авторське право (c) 2016 Vitalii Kovalchuk, Joseph Luchko, Iryna Bondarenko, Ruslan Markul, Bohdan Parneta
Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution 4.0 International License.
Закріплення та умови передачі авторських прав (ідентифікація авторства) здійснюється у Ліцензійному договорі. Зокрема, автори залишають за собою право на авторство свого рукопису та передають журналу право першої публікації цієї роботи на умовах ліцензії Creative Commons CC BY. При цьому вони мають право укладати самостійно додаткові угоди, що стосуються неексклюзивного поширення роботи у тому вигляді, в якому вона була опублікована цим журналом, але за умови збереження посилання на першу публікацію статті в цьому журналі.
Ліцензійний договір – це документ, в якому автор гарантує, що володіє усіма авторськими правами на твір (рукопис, статтю, тощо).
Автори, підписуючи Ліцензійний договір з ПП «ТЕХНОЛОГІЧНИЙ ЦЕНТР», мають усі права на подальше використання свого твору за умови посилання на наше видання, в якому твір опублікований. Відповідно до умов Ліцензійного договору, Видавець ПП «ТЕХНОЛОГІЧНИЙ ЦЕНТР» не забирає ваші авторські права та отримує від авторів дозвіл на використання та розповсюдження публікації через світові наукові ресурси (власні електронні ресурси, наукометричні бази даних, репозитарії, бібліотеки тощо).
За відсутності підписаного Ліцензійного договору або за відсутністю вказаних в цьому договорі ідентифікаторів, що дають змогу ідентифікувати особу автора, редакція не має права працювати з рукописом.
Важливо пам’ятати, що існує і інший тип угоди між авторами та видавцями – коли авторські права передаються від авторів до видавця. В такому разі автори втрачають права власності на свій твір та не можуть його використовувати в будь-який спосіб.