Дослідження та аналіз напружено-деформованого стану металевих гофрованих конструкцій залізничних колій

Автор(и)

  • Vitalii Kovalchuk Львівська філія Дніпропетровського національного університету залізничного транспорту імені академіка В. Лазаряна вул. І. Блажкевич, 12 а, м. Львів, Україна, 79052, Україна https://orcid.org/0000-0003-4350-1756
  • Joseph Luchko Львівська філія Дніпропетровського національного університету залізничного транспорту імені академіка В. Лазаряна вул. І. Блажкевич, 12 а, м. Львів, Україна, 79052, Україна https://orcid.org/0000-0002-3675-0503
  • Iryna Bondarenko Дніпропетровський національний університет залізничного транспорту імені академіка В. Лазаряна вул. Лазаряна, 2, м. Дніпро, Україна, 49010, Україна https://orcid.org/0000-0003-4717-3032
  • Ruslan Markul Дніпропетровський національний університет залізничного транспорту імені академіка В. Лазаряна вул. Лазаряна, 2, м. Дніпро, Україна, 49010, Україна https://orcid.org/0000-0002-7630-8963
  • Bohdan Parneta Національний університет Львівська політехніка вул. С. Бандери, 12, м. Львів, Україна, 79013, Україна https://orcid.org/0000-0002-2696-2449

DOI:

https://doi.org/10.15587/1729-4061.2016.84236

Ключові слова:

металева гофрована конструкція, товщина металевої гофрованої труби, еквівалентні сили, динамічне навантаження, напруження

Анотація

Проведено дослідження та аналіз несучої здатності металевих гофрованих конструкцій залізничної колії. Виконано розрахунок еквівалентних сил, які виникають від рухомого складу залізниць. Встановлено, що накопичення залишкових деформацій склепіння труби у часі може вплинути на появу текучості матеріалу металевих гофрованих конструкцій, а це, у свою чергу, може призвести до утворення пластичного шарніру металу труби

Біографії авторів

Vitalii Kovalchuk, Львівська філія Дніпропетровського національного університету залізничного транспорту імені академіка В. Лазаряна вул. І. Блажкевич, 12 а, м. Львів, Україна, 79052

Кандидат технічних наук

Кафедра «Рухомий склад і колія» 

Joseph Luchko, Львівська філія Дніпропетровського національного університету залізничного транспорту імені академіка В. Лазаряна вул. І. Блажкевич, 12 а, м. Львів, Україна, 79052

Доктор технічних наук, професор

Кафедра «Рухомий склад і колія»

Iryna Bondarenko, Дніпропетровський національний університет залізничного транспорту імені академіка В. Лазаряна вул. Лазаряна, 2, м. Дніпро, Україна, 49010

Кандидат технічних наук, доцент

Кафедра «Колія та колійне господарство»

Ruslan Markul, Дніпропетровський національний університет залізничного транспорту імені академіка В. Лазаряна вул. Лазаряна, 2, м. Дніпро, Україна, 49010

Кандидат технічних наук

Кафедра «Колія та колійне господарство»

Bohdan Parneta, Національний університет Львівська політехніка вул. С. Бандери, 12, м. Львів, Україна, 79013

Кандидат технічних наук, доцент

Кафедра «Будівельне виробництво»

Посилання

  1. Kovalchuk, V. V. (2015). The effect of corrugated elements thickness on the deflected mode of corrugated metal structures. Bulletin of Dnipropetrovsk National University of Railway Transport, 3 (57), 199–207. doi: 10.15802/stp2015/46079
  2. Luchko, Y. Y., Kovalchuk, V. V., Nabochenko, O. S. (2015). Study of carrying capacity of a corrugated metal construction by criterion of yield hinge development. Bulletin of Dnipropetrovsk National University of Railway Transport, 5 (59), 180–194. doi: 10.15802/stp2015/55340
  3. Koval, P. M., Babiak, I. P., Sitdykova, T. M. (2010). Normuvannia pry proektuvanni i budivnytstvi sporud z metalevykh hofrovanykh konstruktsii. Visnyk Dnipropetr. nats. un-tu zal. transp. im. ak. V. Lazariana, 39, 114–117.
  4. Novodzinskij, A. L., Kleveko, V. I. (2012). Uchet vlijanija tolshhiny gofrorovannogo jelementa na prochnost' i ustojchivost' metallicheskoj vodopropusknoj truby. Vestnik PNIPU. Stroitel'stvo i arhitektura, 1, 81–94.
  5. Wysokowski, A., Janusz, L. (2007). Mostowe konstrukcje gruntowo – powlokowe. Laboratoryjne badania niszczace. Awarie w czasie budowy i eksploatacji. XXIII konferencja naukowo-techniczna. Szczecin, 541–550.
  6. Esmaeili, M., Zakeri, J. A., Abdulrazagh, P. H. (2013). Minimum depth of soil cover above long-span soil-steel railway bridges. International Journal of Advanced Structural Engineering, 5 (1), 7. doi: 10.1186/2008-6695-5-7
  7. Ahad, F. R., Enakoutsa, K., Solanki, K. N., Tjiptowidjojo, Y., Bammann, D. J. (2013). Modeling the Dynamic Failure of Railroad Tank Cars Using a Physically Motivated Internal State Variable Plasticity/Damage Nonlocal Model. Modelling and Simulation in Engineering, 2013, 1–11. doi: 10.1155/2013/815158
  8. Saat, M. R., Barkan, C. P. L. (2011). Generalized railway tank car safety design optimization for hazardous materials transport: Addressing the trade-off between transportation efficiency and safety. Journal of Hazardous Materials, 189 (1-2), 62–68. doi: 10.1016/j.jhazmat.2011.01.136
  9. DBN V.2.3-14: 2006. Sporudy transportu. Mosty ta truby. Pravyla proektuvannia (2006). Kyiv, 359.
  10. VBN V.2.3-218-198:2007. Sporudy transportu. Proektuvannia ta budivnytstvo sporud iz metalevykh hofrovanykh konstruktsii na avtomobilnykh dorohakh zahalnoho korystuvannia (2007). Kyiv: 122.
  11. Duncan, J. M., Drawsky, R. H. (1983). Design Procedures for Flexible Metal Culvert Structures. Reports No. UCB/GT/83-02. Berkeley.
  12. Vaslestad, J. (1994). Long-term behaviour of flexible large-span culverts. Publication No. 74. Oslo, 38–56.
  13. Handbook of steel drainage and highway construction products, American Iron and Steel Institute (2002). Canada, 482.
  14. AASHTO: Standart Specifications for Highway Bridges. American Association of State Highway and Transportation Officials (2001). Washington, D. C.
  15. Waster, M. (2008). Verifiering av nyutvecklat dimensioneringsprogram samt vidareutveckling for jernvagstrafik. Sweden, 143.
  16. Pettersson, L., Sundquist, H. (2007). Design of soil steel composite bridges. Stockholm, 84.
  17. Danilenko, E. I., Rybkin, V. V. (2006). Pravyla rozrakhunkiv zaliznychnoi kolii na mitsnist i stiikist. TsP-0117. Kyiv: Transport Ukrainy, 168.

##submission.downloads##

Опубліковано

2016-12-22

Як цитувати

Kovalchuk, V., Luchko, J., Bondarenko, I., Markul, R., & Parneta, B. (2016). Дослідження та аналіз напружено-деформованого стану металевих гофрованих конструкцій залізничних колій. Eastern-European Journal of Enterprise Technologies, 6(7 (84), 4–9. https://doi.org/10.15587/1729-4061.2016.84236

Номер

Розділ

Прикладна механіка