Удосконалення методів визначення оптимальних характеристик транспортних мереж

Автор(и)

  • Georgiy Prokudin Національний транспортний університет вул. Суворова, 1, м. Київ, Україна, 01010, Україна https://orcid.org/0000-0001-9701-8511
  • Olexiy Chupaylenko Національний транспортний університет вул. Суворова, 1, м. Київ, Україна, 01010, Україна https://orcid.org/0000-0002-2004-0355
  • Olexiy Dudnik Національний транспортний університет вул. Суворова, 1, м. Київ, Україна, 01010, Україна https://orcid.org/0000-0002-1980-7168
  • Alena Dudnik Національний транспортний університет вул. Суворова, 1, м. Київ, Україна, 01010, Україна https://orcid.org/0000-0002-7892-1438
  • Dzhanay Omarov Національний транспортний університет вул. Суворова, 1, м. Київ, Україна, 01010, Україна https://orcid.org/0000-0002-3747-1143

DOI:

https://doi.org/10.15587/1729-4061.2016.85211

Ключові слова:

транспортна мережа, максимальний транспортний потік, найкоротші шляхи, матрична модель

Анотація

Досліджено процес транспортування вантажів у мережевому представленні з метою удосконалення існуючих методів визначення оптимальних характеристик транспортних мереж. Встановлено вплив показників структури мережі, напряму руху і пропускної здатності транспортних комунікацій на визначення фактичної щільності руху на транспортній мережі в статичному стані. Визначено механізм перетворення мережевих моделей процесу вантажних перевезень у матричні моделі, які задаються у вигляді орієнтованих графів і допускають перевезення вантажу через проміжні транспортні вузли

Біографії авторів

Georgiy Prokudin, Національний транспортний університет вул. Суворова, 1, м. Київ, Україна, 01010

Доктор технічних наук, професор, завідувач кафедри

Кафедра міжнародних перевезень та митного контролю

Olexiy Chupaylenko, Національний транспортний університет вул. Суворова, 1, м. Київ, Україна, 01010

Кандидат технічних наук, доцент

Кафедра міжнародних перевезень та митного контролю

Olexiy Dudnik, Національний транспортний університет вул. Суворова, 1, м. Київ, Україна, 01010

Кандидат технічних наук, доцент

Кафедра міжнародних перевезень та митного контролю

Alena Dudnik, Національний транспортний університет вул. Суворова, 1, м. Київ, Україна, 01010

Асистент

Кафедра транспортних систем та безпека дорожнього руху 

Dzhanay Omarov, Національний транспортний університет вул. Суворова, 1, м. Київ, Україна, 01010

Аспірант

Кафедра міжнародних перевезень та митного контролю

Посилання

  1. Prokudin, G. (2006). Optimization of traffic on a road networkin. Economy and management, 3 (4), 54–59.
  2. Teodorović, D., Janić, M. (2017). Transportation Systems. Transportation Engineering, 5–62. doi: 10.1016/b978-0-12-803818-5.00002-0
  3. Cormen, T., Rivest, C., Stein, R. (2006). Section 26.2: The Ford–Fulkerson method. Introduction to Algorithms. Second ed. MIT Press and McGraw–Hill, 651–664.
  4. Knight, H. (2014). New algorithm can dramatically streamline solutions to the 'max flow' problem. MIT News, 4, 21–26.
  5. Cancela, H., Mauttone, A., Urquhart, M. E. (2015). Mathematical programming formulations for transit network design. Transportation Research Part B: Methodological, 77, 17–37. doi: 10.1016/j.trb.2015.03.006
  6. Pu, C., Li, S., Yang, X., Yang, J., Wang, K. (2016). Information transport in multiplex networks. Physica A: Statistical Mechanics and Its Applications, 447, 261–269. doi: 10.1016/j.physa.2015.12.057
  7. Singh, S., Dubey, G. C., Shrivastava, R. (2016). Various Method to Solve the Optimality for the Transportation Problem. Statistical Mechanics and its Applications, 12, 161–169.
  8. Wu, J., Guo, X., Sun, H., Wang, B. (2014). Topological Effects and Performance Optimization in Transportation Continuous Network Design. Mathematical Problems in Engineering, 2014, 1–7. doi: 10.1155/2014/490483
  9. Zou, Y., Zhu, J. (2016). Reachability of higher-order logical control networks via matrix method. Applied Mathematics and Computation, 287-288, 50–59. doi: 10.1016/j.amc.2016.04.013
  10. Gupta, K., Arora, S. R. (2014). An algorithm for solving a capacitated indefinite quadratic transportation problem with enhanced flow. Yugoslav Journal of Operations Research, 24 (2), 217–236. doi: 10.2298/yjor120823043g
  11. Prokudin, G., Chupaylenko, A., Dudnik, A., Prokudin, A., Omarov, O. (2016). The conversion process network models of freight transport in the matrix model. Project management, systems analysis and logistics. Science journal, 16 (1), 125–136.

##submission.downloads##

Опубліковано

2016-12-19

Як цитувати

Prokudin, G., Chupaylenko, O., Dudnik, O., Dudnik, A., & Omarov, D. (2016). Удосконалення методів визначення оптимальних характеристик транспортних мереж. Eastern-European Journal of Enterprise Technologies, 6(3 (84), 54–61. https://doi.org/10.15587/1729-4061.2016.85211

Номер

Розділ

Процеси управління