Розробка логит-моделі для забепечення процесу управління укладанням угоди фрахтування на рейс

Автор(и)

  • Svitlana Onyshchenko Одеський національний морський університет вул. Мечникова, 34, м. Одеса, Україна, 65011, Україна https://orcid.org/0000-0002-9660-1921
  • Yulіia Koskina Одеський національний морський університет вул. Мечникова, 34, м. Одеса, Україна, 65011, Україна https://orcid.org/0000-0002-3164-6504
  • Iryna Savelieva Одеський національний морський університет вул. Мечникова, 34, м. Одеса, Україна, 65011, Україна https://orcid.org/0000-0002-6492-2130

DOI:

https://doi.org/10.15587/1729-4061.2016.85233

Ключові слова:

логит-модель, фрахтування, рейсовий чартер, успішність, оцінка, угода, фрахтова ставка

Анотація

Розроблено логит-модель для оцінки успішності укладення угоди фрахтування на рейс. Експериментальним шляхом встановлено правило формування на базі логит-моделі висновків про наявність балансу інтересів сторін, відображених в умовах оферти. Охарактеризована область практичного використання логіт-моделі в діяльності фрахтових брокерів для формування рекомендацій сторонам по досягненню балансу інтересів

Біографії авторів

Svitlana Onyshchenko, Одеський національний морський університет вул. Мечникова, 34, м. Одеса, Україна, 65011

Доктор економічних наук, професор, завідувач кафедри

Кафедра «Комерційне забезпечення транспортних процесів»

 

Yulіia Koskina, Одеський національний морський університет вул. Мечникова, 34, м. Одеса, Україна, 65011

Кандидат технічних наук, доцент

Кафедра «Комерційне забезпечення транспортних процесів»

Iryna Savelieva, Одеський національний морський університет вул. Мечникова, 34, м. Одеса, Україна, 65011

Доктор економічних наук, професор

Кафедра «Морські перевезення»

Посилання

  1. Onyshchenko, S. P., Koskina, Yu. O. (2015). Research of the effect of terms and conditions of an offer on successful conclusion of the freight transaction. Eastern-European Journal of Enterprise Technologies, 6 (3(78)), 25–32. doi: 10.15587/1729-4061.2015.55738
  2. Elven, R. (2013). Time Charter Contracts in the Shipping Industry. A Fair Valuation Perspective Aarhus University, Business and Social Sciences, 85.
  3. Adland, R., Cariou, P., Wolff, F.-C. (2016). The influence of charterers and owners on bulk shipping freight rates. Transportation Research Part E: Logistics and Transportation Review, 86, 69–82. doi: 10.1016/j.tre.2015.11.014
  4. Adland, R., Cullinane, K. (2005) A Time-Varying Risk Premium in the Term Structure of Bulk Shipping Freight Rates. Journal of Transport Economics & Policy, 39, 191–208.
  5. Koekebakker, S., Adland, R. O., Sodal, S. (2006). Are spot freight rates stationary? Journal of Transport Economics and Policy, 40 (3), 449–472.
  6. Adland, R., Cullinane, K. (2006). The non-linear dynamics of spot freight rates in tanker markets. Transportation Research Part E: Logistics and Transportation Review, 42 (3), 211–224. doi: 10.1016/j.tre.2004.12.001
  7. Borger, B., Nonneman, W. (1981). Statistical cost functions for dry bulk carries. Journal of Transport Economics and Policy, 15 (2), 155–165.
  8. Alizadeh, A. H., Talley, W. K. (2010). Microeconomic determinants of dry bulk shipping freight rates and contract times. Transportation, 38 (3), 561–579. doi: 10.1007/s11116-010-9308-7
  9. Onishchenko, S. P. (2009). Modelirovanie processov organizacii i funkcionirovaniya sistemy marketinga morskih transportnyh predpriyatij. Odesa: «Feniks», 328.
  10. Hosmer, D., Lemeshow, S. (2000). Applied Logistic Regression (Second Edition). New York: John Wiley & Sons, Inc.
  11. King, G. (1989). Unifying Political Methodology: The Likelihood Theory of Statistical Inference. Cambridge University Press, 288.
  12. King, G., Keohane, R. O., Verba, S. (1994). Designing Social Inquiry: Scientific Inference in Qualitative Research. Princeton University Press, 264.
  13. Williams, R. (2010). Generalized Ordered Logit Models Midwest Sociological Meetings. Chicago.
  14. Buis, M. L., Stata, J. (2010.) Direct and indirect effects in a logit model. Winter, 10 (1), 11–29.
  15. Albert, J. H., Chib, S. (1993). Bayesian Analysis of Binary and Polychotomous Response Data. Journal of the American Statistical Association, 88 (422), 669–679. doi: 10.1080/01621459.1993.10476321
  16. Fan, L., Luo, M. (2013). Analyzing ship investment behaviour in liner shipping. Maritime Policy & Management, 40 (6), 511–533. doi: 10.1080/03088839.2013.776183
  17. Luo, M., Fanm L. Х. (2011). Determinants of Container Ship Investment Decision and Ship Choice. International Forum on Shipping, Ports and Airports (IFSPA) 2010 – Integrated Transportation Logistics: From Low Cost to High Responsibility, 449–461.
  18. Veldman, S., Garcia-Alonso, L., Liu, M. (2015). Testing port choice models using physical and monetary data: a comparative case study for the Spanish container trades. Maritime Policy & Management, 43 (4), 495–508. doi: 10.1080/03088839.2015.1099754
  19. Klieštik, T., Kočišová, K., Mišanková, M. (2015). Logit and Probit Model used for Prediction of Financial Health of Company. Procedia Economics and Finance, 23, 850–855. doi: 10.1016/s2212-5671(15)00485-2

##submission.downloads##

Опубліковано

2016-12-19

Як цитувати

Onyshchenko, S., Koskina, Y., & Savelieva, I. (2016). Розробка логит-моделі для забепечення процесу управління укладанням угоди фрахтування на рейс. Eastern-European Journal of Enterprise Technologies, 6(3 (84), 26–31. https://doi.org/10.15587/1729-4061.2016.85233

Номер

Розділ

Процеси управління