Розробка алгоритму розрахунку динамічних процесів деформативної роботи залізничної колії
DOI:
https://doi.org/10.15587/1729-4061.2016.85464Ключові слова:
динамічне навантаження, амплітуда коливань, частота збудження імпульсом сили, розповсюдження коливаньАнотація
Для оцінки роботи залізничної колії з умов її надійної та функціонально-безпечної роботи створено алгоритм розрахунку динамічних процесів зміни деформативності колії. Запропоновано передачу динамічних навантажень описати шляхом передачі імпульсів. Наведено особливості передачі динамічного навантаження від рухомого складу: два види частот, змінну направленість в часі та зв’язок між амплітудами коливань при переході з одного елементу в інший
Посилання
- Sokol, E. N., Perejmybida, A. A., Radkevich, D. A. (2006). «Klassicheskij» shod rel'sov podvizhnogo sostava. Kyiv: Feniks, 168.
- Danilenko, E. I. (2010). Zaliznychna kolija. Ulashtuvannja, proektuvannja i rozrakhunky, vzajemodija z rukhomym skladom. In 2 volumes. Vol. 1. Kyiv: Inpres, 528.
- Ushkalov, V. F., Podel'nikov, I. V. (2009). Tipovye formy iznoshennyh profilej koles. Tehnicheskaja mehanika, 1, 50–55.
- Ushkalov, V. F., Bezrukavyj, N. V. (2015). Uvelichenie resursa kolesnyh par za schet ispol'zovanija iznosostojkih profilej koles. Tehnicheskaja mehanika, 1, 97–103.
- Bondarenko, І. O. (2016). Analіz vplivu kolіsnoi pari na proces deformativnoi roboti kolіi Problemy mehaniki zheleznodorozhnogo transporta. XIV mezhdunarodnaja konferencija, 26–27.
- Auersch, L. (2008). The Influence of the Soil on Track Dynamics and Ground-Borne Vibration. Noise and Vibration Mitigation for Rail Transportation Systems, 122–128. doi: 10.1007/978-3-540-74893-9_17
- Hussein, M. F. M., Hunt, H. E. M., Rikse, L., Gupta, S., Degrande, G., Talbot, J. P. et. al. (2008). Using the PiP Model for Fast Calculation of Vibration from a Railway Tunnel in a Multi-layered Half-Space. Noise and Vibration Mitigation for Rail Transportation Systems, 136–142. doi: 10.1007/978-3-540-74893-9_19
- Lombaert, G., Degrande, G., François, S., Thompson, D. J. (2015). Ground-Borne Vibration due to Railway Traffic: A Review of Excitation Mechanisms, Prediction Methods and Mitigation Measures. Noise and Vibration Mitigation for Rail Transportation Systems, 253–287. doi: 10.1007/978-3-662-44832-8_33
- Thompson, D. (2014). Railway noise and vibration: the use of appropriate models to solve practical problems. 21st International Congress on Sound and Vibration, 1–16.
- Feng, Z., De-Cheng, F., Xian-Zhang, L., Qiong-Lin, L. (2013). Numerical simulation of dynamic response of subgrade under moving heavy truck in cold regions. Sciences in Cold and Arid Regions, 5 (4), 468–477. doi: 10.3724/sp.j.1226.2013.00468
- Avillez, J., Frost, M., Cawser, S., Skinner, C., El-Hamalawi, A., Shields, P. (2012). Procedures for Estimating Environmental Impact From Railway Induced Vibration: A Review. ASME 2012 Noise Control and Acoustics Division Conference, 381–392. doi: 10.1115/ncad2012-1083
- Bondarenko, I. O. (2016). Modeling for establishment of evaluation conditions of functional safety of the railway track. Eastern-European Journal of Enterprise Technologies, 1 (7 (79)), 4–10. doi: 10.15587/1729-4061.2016.59874
##submission.downloads##
Опубліковано
Як цитувати
Номер
Розділ
Ліцензія
Авторське право (c) 2016 Iryna Bondarenko
Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution 4.0 International License.
Закріплення та умови передачі авторських прав (ідентифікація авторства) здійснюється у Ліцензійному договорі. Зокрема, автори залишають за собою право на авторство свого рукопису та передають журналу право першої публікації цієї роботи на умовах ліцензії Creative Commons CC BY. При цьому вони мають право укладати самостійно додаткові угоди, що стосуються неексклюзивного поширення роботи у тому вигляді, в якому вона була опублікована цим журналом, але за умови збереження посилання на першу публікацію статті в цьому журналі.
Ліцензійний договір – це документ, в якому автор гарантує, що володіє усіма авторськими правами на твір (рукопис, статтю, тощо).
Автори, підписуючи Ліцензійний договір з ПП «ТЕХНОЛОГІЧНИЙ ЦЕНТР», мають усі права на подальше використання свого твору за умови посилання на наше видання, в якому твір опублікований. Відповідно до умов Ліцензійного договору, Видавець ПП «ТЕХНОЛОГІЧНИЙ ЦЕНТР» не забирає ваші авторські права та отримує від авторів дозвіл на використання та розповсюдження публікації через світові наукові ресурси (власні електронні ресурси, наукометричні бази даних, репозитарії, бібліотеки тощо).
За відсутності підписаного Ліцензійного договору або за відсутністю вказаних в цьому договорі ідентифікаторів, що дають змогу ідентифікувати особу автора, редакція не має права працювати з рукописом.
Важливо пам’ятати, що існує і інший тип угоди між авторами та видавцями – коли авторські права передаються від авторів до видавця. В такому разі автори втрачають права власності на свій твір та не можуть його використовувати в будь-який спосіб.