Розробка алгоритму розрахунку динамічних процесів деформативної роботи залізничної колії

Автор(и)

  • Iryna Bondarenko Дніпропетровський національний університет залізничного транспорту імені академіка В. Лазаряна вул. Лазаряна, 2, м. Дніпро, Україна, 49010, Україна https://orcid.org/0000-0003-4717-3032

DOI:

https://doi.org/10.15587/1729-4061.2016.85464

Ключові слова:

динамічне навантаження, амплітуда коливань, частота збудження імпульсом сили, розповсюдження коливань

Анотація

Для оцінки роботи залізничної колії з умов її надійної та функціонально-безпечної роботи створено алгоритм розрахунку динамічних процесів зміни деформативності колії. Запропоновано передачу динамічних навантажень описати шляхом передачі імпульсів. Наведено особливості передачі динамічного навантаження від рухомого складу: два види частот, змінну направленість в часі та зв’язок між амплітудами коливань при переході з одного елементу в інший

Біографія автора

Iryna Bondarenko, Дніпропетровський національний університет залізничного транспорту імені академіка В. Лазаряна вул. Лазаряна, 2, м. Дніпро, Україна, 49010

Кандидат технічних наук, доцент

Кафедра «Колія та колійне господарство»

Посилання

  1. Sokol, E. N., Perejmybida, A. A., Radkevich, D. A. (2006). «Klassicheskij» shod rel'sov podvizhnogo sostava. Kyiv: Feniks, 168.
  2. Danilenko, E. I. (2010). Zaliznychna kolija. Ulashtuvannja, proektuvannja i rozrakhunky, vzajemodija z rukhomym skladom. In 2 volumes. Vol. 1. Kyiv: Inpres, 528.
  3. Ushkalov, V. F., Podel'nikov, I. V. (2009). Tipovye formy iznoshennyh profilej koles. Tehnicheskaja mehanika, 1, 50–55.
  4. Ushkalov, V. F., Bezrukavyj, N. V. (2015). Uvelichenie resursa kolesnyh par za schet ispol'zovanija iznosostojkih profilej koles. Tehnicheskaja mehanika, 1, 97–103.
  5. Bondarenko, І. O. (2016). Analіz vplivu kolіsnoi pari na proces deformativnoi roboti kolіi Problemy mehaniki zheleznodorozhnogo transporta. XIV mezhdunarodnaja konferencija, 26–27.
  6. Auersch, L. (2008). The Influence of the Soil on Track Dynamics and Ground-Borne Vibration. Noise and Vibration Mitigation for Rail Transportation Systems, 122–128. doi: 10.1007/978-3-540-74893-9_17
  7. Hussein, M. F. M., Hunt, H. E. M., Rikse, L., Gupta, S., Degrande, G., Talbot, J. P. et. al. (2008). Using the PiP Model for Fast Calculation of Vibration from a Railway Tunnel in a Multi-layered Half-Space. Noise and Vibration Mitigation for Rail Transportation Systems, 136–142. doi: 10.1007/978-3-540-74893-9_19
  8. Lombaert, G., Degrande, G., François, S., Thompson, D. J. (2015). Ground-Borne Vibration due to Railway Traffic: A Review of Excitation Mechanisms, Prediction Methods and Mitigation Measures. Noise and Vibration Mitigation for Rail Transportation Systems, 253–287. doi: 10.1007/978-3-662-44832-8_33
  9. Thompson, D. (2014). Railway noise and vibration: the use of appropriate models to solve practical problems. 21st International Congress on Sound and Vibration, 1–16.
  10. Feng, Z., De-Cheng, F., Xian-Zhang, L., Qiong-Lin, L. (2013). Numerical simulation of dynamic response of subgrade under moving heavy truck in cold regions. Sciences in Cold and Arid Regions, 5 (4), 468–477. doi: 10.3724/sp.j.1226.2013.00468
  11. Avillez, J., Frost, M., Cawser, S., Skinner, C., El-Hamalawi, A., Shields, P. (2012). Procedures for Estimating Environmental Impact From Railway Induced Vibration: A Review. ASME 2012 Noise Control and Acoustics Division Conference, 381–392. doi: 10.1115/ncad2012-1083
  12. Bondarenko, I. O. (2016). Modeling for establishment of evaluation conditions of functional safety of the railway track. Eastern-European Journal of Enterprise Technologies, 1 (7 (79)), 4–10. doi: 10.15587/1729-4061.2016.59874

##submission.downloads##

Опубліковано

2016-12-22

Як цитувати

Bondarenko, I. (2016). Розробка алгоритму розрахунку динамічних процесів деформативної роботи залізничної колії. Eastern-European Journal of Enterprise Technologies, 6(7 (84), 28–36. https://doi.org/10.15587/1729-4061.2016.85464

Номер

Розділ

Прикладна механіка