Формування кваліметричного критерію узагальненого рівня транспортного засобу
DOI:
https://doi.org/10.15587/1729-4061.2017.92203Ключові слова:
кваліметричний критерій узагальненого рівня транспортного засобу, метод аналізу розмірностей, бімодальні перевезенняАнотація
Запропоновано комплексний кваліметричний критерій для визначення узагальненого рівня транспортного засобу, який був отриманий за допомогою методу аналізу розмірностей. Визначено, що складові цього критерію є суперечливими, тому при виборі технології перевезень вантажів враховується важливість тієї чи іншої складової критерію у кожний конкретний момент часу при прийнятті рішень. Процедуру комплексної оцінки транспортного засобу реалізовано у вигляді номограм, які комплексно оцінюють показники транспортних засобів для різних варіантів перевезень
Посилання
- Avdeev, S. (2014). Kombinirovannyj transport-real'nost' zavtrashnego dnja? Ukrai'ns'ki zaliznyci, 1 (7), 30–32.
- Islam, D. M. Z. (2014). Barriers to and enablers for European rail freight transport for integrated door-to-door logistics service. Part 1: Barriers to multimodal rail freight transport. Transport Problems, 9 (3), 43–56.
- Islam, D. M. Z. (2014). Barriers to and enablers for European rail freight transport for integrated door-to-door logistics service. Part 2: Enablers for multimodal rail freight transport. Transport Problems, 9 (4), 5–13.
- SteadieSeifi, M., Dellaert, N. P., Nuijten, W., Van Woensel, T., Raoufi, R. (2014). Multimodal freight transportation planning: A literature review. European Journal of Operational Research, 233 (1), 1–15. doi: 10.1016/j.ejor.2013.06.055
- Nossack, J. (2013). Operational planning problems in international freight transportation. Berlin: Peter Lang Intl. Academic Publishers, 136. doi: 10.3726/978-3-653-02787-7
- Golubenko, A., Gubacheva, L., Andreev, A. (2012). Forming the intermodal system of freight transportation on the east of Ukraine. Transport Problems, 7 (2), 27–35.
- Hanssen, T.-E. S., Mathisen, T. A., Jorgensen, F. (2012). Generalized Transport Costs in Intermodal Freight Transport. Procedia – Social and Behavioral Sciences, 54, 189–200. doi: 10.1016/j.sbspro.2012.09.738
- Kozachenko, D. M., Rustamov, R. Sh., Matvijenko, H. V. (2013). Naprjamky pidvyshhennja efektyvnosti perevezen' zernovyh vantazhiv zaliznychnym transportom. Transportni systemy ta tehnologii' perevezen'. Zbirnyk naukovyh prac' DNUZT im. akad. V. Lazarjana, 6, 56–60.
- Korobjova, R. G., Rustamov, R. Sh., Grevcov, S. V. (2015). Vnedrenie bimodal'nyh tehnologij perevozki zernovyh gruzov v Ukraine. Transportni systemy ta tehnologii' perevezen'. Zbirnyk naukovyh prac' DNUZT im. akad. V. Lazarjana, 9, 29–34.
- Hao, C., Yue, Y. (2016). Optimization on Combination of Transport Routes and Modes on Dynamic Programming for a Container Multimodal Transport System. Procedia Engineering, 137, 382–390. doi: 10.1016/j.proeng.2016.01.272
- Smehov, A. A. (1995). Osnovy transportnoj logistiki. Moscow: Transport, 197.
- Grebenikov, A. G., Mjalica, A. K., Frolov, V. Ja. et. al. (1998). Kachestvo i sertifikacija promyshlennoj produkcii. Kharkiv: KhAI, 396.
- Andrianov, Ju. M., Lopatin, M. V. (1983). Kvalimetricheskie aspekty upravlenija kachestvom novoj tehniki. Leningrad: LGU, 288.
- Binkin, B. A., Chernjak, V. I. (1982). Jeffektivnost' upravlenija: nauka i praktika. Moscow: Nauka, 144.
- Deshkovskij, A., Kojfman, Ju. (2002). Metod razmernostej v reshenii zadach. FPV, 2, 71–81.
- Hantli, G. (1970). Analiz razmernostej. Moscow: Mir, 175.
- Shapatina, O. O. (2013). Vyznachennja sfery efektyvnosti bimodal'nyh perevezen'. Zbirnyk naukovyh prac' Ukrai'ns'koi' derzhavnoi' akademii' zaliznychnogo transportu, 137, 135–141.
- Kotenko, A. M., Krasheninin, O. S., Shapatina, O. O. (2015). Justification of the choice type of cargo transportation. ScienceRise, 1 (2 (6)), 25–29. doi: 10.15587/2313-8416.2015.35904
- Tereshina, N. P., Shabanov, A. V., Ryshkov, A. V. (2005). Upravlenie konkurentosposobnost'ju zheleznodorozhnyh perevozok. Moscow: VINITI RAN, 240.
- Shapatina, O. O. (2013). Ocinka rivnja konkurentospromozhnosti intermodal'nyh perevezen' vantazhiv. Informacijno-kerujuchi systemy na zaliznychnomu transporti, 1, 41–46.
- Puzankov, A. D., Chetvergov ,V. A.; Chetvergov, V. A. (Ed.) (2003). Nadezhnost' lokomotivov. Moscow: Izd-vo «Marshrut», 415.
##submission.downloads##
Опубліковано
Як цитувати
Номер
Розділ
Ліцензія
Авторське право (c) 2017 Sergii Panchenko, Оleksandеr Lavrukhin, Olga Shapatina
Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution 4.0 International License.
Закріплення та умови передачі авторських прав (ідентифікація авторства) здійснюється у Ліцензійному договорі. Зокрема, автори залишають за собою право на авторство свого рукопису та передають журналу право першої публікації цієї роботи на умовах ліцензії Creative Commons CC BY. При цьому вони мають право укладати самостійно додаткові угоди, що стосуються неексклюзивного поширення роботи у тому вигляді, в якому вона була опублікована цим журналом, але за умови збереження посилання на першу публікацію статті в цьому журналі.
Ліцензійний договір – це документ, в якому автор гарантує, що володіє усіма авторськими правами на твір (рукопис, статтю, тощо).
Автори, підписуючи Ліцензійний договір з ПП «ТЕХНОЛОГІЧНИЙ ЦЕНТР», мають усі права на подальше використання свого твору за умови посилання на наше видання, в якому твір опублікований. Відповідно до умов Ліцензійного договору, Видавець ПП «ТЕХНОЛОГІЧНИЙ ЦЕНТР» не забирає ваші авторські права та отримує від авторів дозвіл на використання та розповсюдження публікації через світові наукові ресурси (власні електронні ресурси, наукометричні бази даних, репозитарії, бібліотеки тощо).
За відсутності підписаного Ліцензійного договору або за відсутністю вказаних в цьому договорі ідентифікаторів, що дають змогу ідентифікувати особу автора, редакція не має права працювати з рукописом.
Важливо пам’ятати, що існує і інший тип угоди між авторами та видавцями – коли авторські права передаються від авторів до видавця. В такому разі автори втрачають права власності на свій твір та не можуть його використовувати в будь-який спосіб.