Формування кваліметричного критерію узагальненого рівня транспортного засобу

Автор(и)

  • Sergii Panchenko Український державний університет залізничного транспорту пл. Фейєрбаха, 7, м. Харків, Україна, 61050, Україна https://orcid.org/0000-0002-7626-9933
  • Оleksandеr Lavrukhin Український державний університет залізничного транспорту пл. Фейєрбаха, 7, м. Харків, Україна, 61050, Україна https://orcid.org/0000-0003-1302-4960
  • Olga Shapatina Український державний університет залізничного транспорту пл. Фейєрбаха, 7, м. Харків, Україна, 61050, Україна https://orcid.org/0000-0002-9185-6212

DOI:

https://doi.org/10.15587/1729-4061.2017.92203

Ключові слова:

кваліметричний критерій узагальненого рівня транспортного засобу, метод аналізу розмірностей, бімодальні перевезення

Анотація

Запропоновано комплексний кваліметричний критерій для визначення узагальненого рівня транспортного засобу, який був отриманий за допомогою методу аналізу розмірностей. Визначено, що складові цього критерію є суперечливими, тому при виборі технології перевезень вантажів враховується важливість тієї чи іншої складової критерію у кожний конкретний момент часу при прийнятті рішень. Процедуру комплексної оцінки транспортного засобу реалізовано у вигляді номограм, які комплексно оцінюють показники транспортних засобів для різних варіантів перевезень

Біографії авторів

Sergii Panchenko, Український державний університет залізничного транспорту пл. Фейєрбаха, 7, м. Харків, Україна, 61050

Доктор технічних наук, професор, ректор

Кафедра автоматика та комп’ютерне телекерування рухом поїздів

Оleksandеr Lavrukhin, Український державний університет залізничного транспорту пл. Фейєрбаха, 7, м. Харків, Україна, 61050

Доктор технічних наук, професор, завідувач кафедри

Кафедра управління вантажною і комерційною роботою

Olga Shapatina, Український державний університет залізничного транспорту пл. Фейєрбаха, 7, м. Харків, Україна, 61050

Асистент

Кафедра управління вантажною і комерційною роботою

Посилання

  1. Avdeev, S. (2014). Kombinirovannyj transport-real'nost' zavtrashnego dnja? Ukrai'ns'ki zaliznyci, 1 (7), 30–32.
  2. Islam, D. M. Z. (2014). Barriers to and enablers for European rail freight transport for integrated door-to-door logistics service. Part 1: Barriers to multimodal rail freight transport. Transport Problems, 9 (3), 43–56.
  3. Islam, D. M. Z. (2014). Barriers to and enablers for European rail freight transport for integrated door-to-door logistics service. Part 2: Enablers for multimodal rail freight transport. Transport Problems, 9 (4), 5–13.
  4. SteadieSeifi, M., Dellaert, N. P., Nuijten, W., Van Woensel, T., Raoufi, R. (2014). Multimodal freight transportation planning: A literature review. European Journal of Operational Research, 233 (1), 1–15. doi: 10.1016/j.ejor.2013.06.055
  5. Nossack, J. (2013). Operational planning problems in international freight transportation. Berlin: Peter Lang Intl. Academic Publishers, 136. doi: 10.3726/978-3-653-02787-7
  6. Golubenko, A., Gubacheva, L., Andreev, A. (2012). Forming the intermodal system of freight transportation on the east of Ukraine. Transport Problems, 7 (2), 27–35.
  7. Hanssen, T.-E. S., Mathisen, T. A., Jorgensen, F. (2012). Generalized Transport Costs in Intermodal Freight Transport. Procedia – Social and Behavioral Sciences, 54, 189–200. doi: 10.1016/j.sbspro.2012.09.738
  8. Kozachenko, D. M., Rustamov, R. Sh., Matvijenko, H. V. (2013). Naprjamky pidvyshhennja efektyvnosti perevezen' zernovyh vantazhiv zaliznychnym transportom. Transportni systemy ta tehnologii' perevezen'. Zbirnyk naukovyh prac' DNUZT im. akad. V. Lazarjana, 6, 56–60.
  9. Korobjova, R. G., Rustamov, R. Sh., Grevcov, S. V. (2015). Vnedrenie bimodal'nyh tehnologij perevozki zernovyh gruzov v Ukraine. Transportni systemy ta tehnologii' perevezen'. Zbirnyk naukovyh prac' DNUZT im. akad. V. Lazarjana, 9, 29–34.
  10. Hao, C., Yue, Y. (2016). Optimization on Combination of Transport Routes and Modes on Dynamic Programming for a Container Multimodal Transport System. Procedia Engineering, 137, 382–390. doi: 10.1016/j.proeng.2016.01.272
  11. Smehov, A. A. (1995). Osnovy transportnoj logistiki. Moscow: Transport, 197.
  12. Grebenikov, A. G., Mjalica, A. K., Frolov, V. Ja. et. al. (1998). Kachestvo i sertifikacija promyshlennoj produkcii. Kharkiv: KhAI, 396.
  13. Andrianov, Ju. M., Lopatin, M. V. (1983). Kvalimetricheskie aspekty upravlenija kachestvom novoj tehniki. Leningrad: LGU, 288.
  14. Binkin, B. A., Chernjak, V. I. (1982). Jeffektivnost' upravlenija: nauka i praktika. Moscow: Nauka, 144.
  15. Deshkovskij, A., Kojfman, Ju. (2002). Metod razmernostej v reshenii zadach. FPV, 2, 71–81.
  16. Hantli, G. (1970). Analiz razmernostej. Moscow: Mir, 175.
  17. Shapatina, O. O. (2013). Vyznachennja sfery efektyvnosti bimodal'nyh perevezen'. Zbirnyk naukovyh prac' Ukrai'ns'koi' derzhavnoi' akademii' zaliznychnogo transportu, 137, 135–141.
  18. Kotenko, A. M., Krasheninin, O. S., Shapatina, O. O. (2015). Justification of the choice type of cargo transportation. ScienceRise, 1 (2 (6)), 25–29. doi: 10.15587/2313-8416.2015.35904
  19. Tereshina, N. P., Shabanov, A. V., Ryshkov, A. V. (2005). Upravlenie konkurentosposobnost'ju zheleznodorozhnyh perevozok. Moscow: VINITI RAN, 240.
  20. Shapatina, O. O. (2013). Ocinka rivnja konkurentospromozhnosti intermodal'nyh perevezen' vantazhiv. Informacijno-kerujuchi systemy na zaliznychnomu transporti, 1, 41–46.
  21. Puzankov, A. D., Chetvergov ,V. A.; Chetvergov, V. A. (Ed.) (2003). Nadezhnost' lokomotivov. Moscow: Izd-vo «Marshrut», 415.

##submission.downloads##

Опубліковано

2017-02-27

Як цитувати

Panchenko, S., Lavrukhin О., & Shapatina, O. (2017). Формування кваліметричного критерію узагальненого рівня транспортного засобу. Eastern-European Journal of Enterprise Technologies, 1(3 (85), 39–45. https://doi.org/10.15587/1729-4061.2017.92203

Номер

Розділ

Процеси управління