Фізична модель зношування моторно-осьового підшипника тепловоза

Автор(и)

  • Павло Євгенович Коновалов Українська державна академія залізничного транспорту пл. Фейєрбаха, 7, м. Харків, Україна, 61050, Україна

DOI:

https://doi.org/10.15587/1729-4061.2013.9320

Ключові слова:

фізична модель, моторно-осьовий підшипник тепловозу, ресурс, швидкість зношування.

Анотація

Представлена фізична модель з визначення швидкості зношування моторно-осьового підшипнику тепловоза. Наведені результати експериментів, з яких випливає, що застосування електростатичного зовнішнього поля для обробки осьової оливи сприяє зменшенню швидкості зношування пари тертя. Цей ефект дозволяє намітити шляхи модернізації системи змащення для збільшення ресурсу моторно-осьового підшипнику.

Біографія автора

Павло Євгенович Коновалов, Українська державна академія залізничного транспорту пл. Фейєрбаха, 7, м. Харків, Україна, 61050

Асистент

Кафедра будівельних, колійних та вантажно-розвантажувальних машин

Посилання

  1. Лысиков, Е. Н. Надмолекулярные структуры жидких смазочных сред и их влияние на износ технических систем [Текст] / Е. Н. Лысиков, В. Б. Косолапов, С. В. Воронин. – Х.: ЭДЭНА, 2009. – 274 с.
  2. Браун, Э. Д. Моделирование трения изнашивания в машинах [Текст] / Э. Д. Браун, Ю. А. Евдокимов, А. В. Чичинадзе. - М.: Машиностроение, 1982. – 191с.
  3. Коновалов, П. Е. Расчетная модель интенсивности изнашивания как функция диаметрального зазора в МОП [Текст] / П. Є. Коновалов // Зб. наук. пр. / Укр. держ. акад. залізнич. трансп. – Х., 2012. – Вип. 129. – С.173-178.

##submission.downloads##

Опубліковано

2013-02-05

Як цитувати

Коновалов, П. Є. (2013). Фізична модель зношування моторно-осьового підшипника тепловоза. Eastern-European Journal of Enterprise Technologies, 1(7(61), 25–29. https://doi.org/10.15587/1729-4061.2013.9320

Номер

Розділ

Прикладна механіка