Розробка математичної моделі інформаційного послідовного резервування інформаційно-управляючих систем пожежної сигналізації повітряних суден

Автор(и)

  • Ali Al-Ammouri Національний транспортний університет вул. Омельяновича-Павленко, 1, м. Київ, Україна, 01010, Україна https://orcid.org/0000-0002-0375-6108
  • Petr Dyachenko Черкаський державний технологічний університет бул. Шевченка, 460, м. Черкаси, Україна, 18006, Україна https://orcid.org/0000-0001-8475-5854
  • Anastasiia Degtiarova Національний транспортний університет вул. Омельяновича-Павленко, 1, м. Київ, Україна, 01010, Україна https://orcid.org/0000-0001-5883-6060

DOI:

https://doi.org/10.15587/1729-4061.2017.96296

Ключові слова:

ефективність системи сигналізації, достовірність інформації, послідовне резервування, джерело інформації, пожежа

Анотація

Розглянуті питання підвищення ефективності інформаційних систем за допомогою послідовного інформаційного резервування. Пропонується використання мікропроцесорної техніки з урахуванням фізичних принципів з'єднання датчиків для локалізації і ліквідації небезпечних польотних ситуацій. Отримано математичні та графічні залежності апріорної ймовірності виявлення пожежі від якості датчика при заданих значеннях апостеріорної ймовірності і числа повторних запитів

Біографії авторів

Ali Al-Ammouri, Національний транспортний університет вул. Омельяновича-Павленко, 1, м. Київ, Україна, 01010

Доктор технічних наук, професор

Кафедра електроніки та обчислювальної техніки

Petr Dyachenko, Черкаський державний технологічний університет бул. Шевченка, 460, м. Черкаси, Україна, 18006

Кандидат технічних наук, доцент

Кафедра комп’ютерних наук та інформаційних технологій управління

Anastasiia Degtiarova, Національний транспортний університет вул. Омельяновича-Павленко, 1, м. Київ, Україна, 01010

Аспірант

Кафедра електроніки та обчислювальної техніки

Посилання

  1. Al-Ammori, A., Haritonova, L. (2014). Issledovanie vozmozhnostey povyisheniya effektivnosti primeneniya mikrokontrollera v informatsionno-upravlyayuschih sistemah. Iskusstvennyiy intellect, 1, 90–94.
  2. Al-Ammouri, A., Kasyanenko, A. O., Al-Ammouri, H., Degtiarova, A. O. (2016). Optimization structures of onboard aircraft navigation systems. 2016 4th International Conference on Methods and Systems of Navigation and Motion Control (MSNMC). doi: 10.1109/msnmc.2016.7783163
  3. Zaripova, G. (2013). Increase of information transfer authenticity for non-stationary processes on the basis of neurofuzzy data processing system. Applied Technologies and Innovations, 9 (1), 1–11. doi: 10.15208/ati.2013.1
  4. Li, H., Zhao, Q., Yang, Z. (2008). Reliability Monitoring of Fault Tolerant Control Systems with Demonstration on an Aircraft Model. Journal of Control Science and Engineering, 2008, 1–10. doi: 10.1155/2008/265189
  5. Gribov, V. M., Hryshchenko, Yu. V., Kozhokhina, O. V. (2015). To the question of dependability calculation failures based on the exponential model of distribution of failures. Electronics and control systems, 1, 59–66.
  6. Zieja, M., Ważny, M. (2014). A Model for Service Life Control of Selected Device Systems. Polish Maritime Research, 21 (2). doi: 10.2478/pomr-2014-0018
  7. Gokdere, G., Gurcan, M. (2015). Erlang Strength Model for Exponential Effects. Open Physics, 13 (1), 395–399. doi: 10.1515/phys-2015-0057
  8. Qiang, L. (2011). Estimation of Fire Detection Time. Procedia Engineering, 11, 233–241. doi: 10.1016/j.proeng.2011.04.652
  9. Izadi, I., Shah, S. L., Shook, D. S., Chen, T. (2009). An Introduction to Alarm Analysis and Design. IFAC Proceedings Volumes, 42 (8), 645–650. doi: 10.3182/20090630-4-es-2003.00107
  10. Bonfe, M., Castaldi, P., Mimmo, N., Simani, S. (2011). Active fault tolerant control of nonlinear systems: The cart-pole example. International Journal of Applied Mathematics and Computer Science, 21 (3), 441–455. doi: 10.2478/v10006-011-0033-y
  11. Al-Ammouri, A., Melnichenko, O., Mironova, V., Tscvetkov, V. (2014). Effectiveness of the Information Redundancy System under Real Technical Reliability. Procedings of the Section of Young Researchers and Scientists (SYRAS) on the 10th International Conference on Digital Technologies. Zilina, 1–4.
  12. Gnedenko, B., Pavlov, I., Ushakov, I. (1999). Statistical Reliability Engineering. New York: John Wiley & Sons, 503. doi: 10.1002/9780470172407

##submission.downloads##

Опубліковано

2017-04-21

Як цитувати

Al-Ammouri, A., Dyachenko, P., & Degtiarova, A. (2017). Розробка математичної моделі інформаційного послідовного резервування інформаційно-управляючих систем пожежної сигналізації повітряних суден. Eastern-European Journal of Enterprise Technologies, 2(9 (86), 4–10. https://doi.org/10.15587/1729-4061.2017.96296

Номер

Розділ

Інформаційно-керуючі системи