Дослідження міцності металевих гофрованих конcтрукцій залізничної колії

Автор(и)

  • Vitalii Kovalchuk Львівська філія Дніпропетровського національного університету залізничного транспорту імені академіка В. Лазаряна вул. І. Блажкевич, 12а, м. Львів, Україна, 79052, Україна https://orcid.org/0000-0003-4350-1756
  • Ruslan Markul Дніпропетровський національний університет залізничного транспорту імені академіка В. Лазаряна вул. Лазаряна, 2, м. Дніпро, Україна, 49010, Україна https://orcid.org/0000-0002-7630-8963
  • Olena Bal Львівська філія Дніпропетровського національного університету залізничного транспорту імені академіка В. Лазаряна вул. І. Блажкевич, 12а, м. Львів, Україна, 79052, Україна https://orcid.org/0000-0003-2188-4098
  • Andriy Мilyanych Львівська філія Дніпропетровського національного університету залізничного транспорту імені академіка В. Лазаряна вул. І. Блажкевич, 12а, м. Львів, Україна, 79052, Україна https://orcid.org/0000-0003-3583-792X
  • Andrei Pentsak Національний університет «Львівська політехніка» вул. С. Бандери, 12, м. Львів, Україна, 79013, Україна https://orcid.org/0000-0001-7491-6730
  • Bohdan Parneta Національний університет «Львівська політехніка» вул. С. Бандери, 12, м. Львів, Україна, 79013, Україна https://orcid.org/0000-0002-2696-2449
  • Alexey Gajda Національний університет «Львівська політехніка» вул. С. Бандери, 12, м. Львів, Україна, 79013, Україна https://orcid.org/0000-0002-6206-614X

DOI:

https://doi.org/10.15587/1729-4061.2017.96549

Ключові слова:

залишкові деформації, проектування, пластичний шарнір, рухомий склад залізниць, щільність грунтової засипки

Анотація

Наведено основні дефекти металевих гофрованих водопропускних труб, які виникають внаслідок експлуатації та висвітлено проблеми забезпечення їх довговічності та міцності. Проаналізовано проблеми адаптації закордонних нормативних документів щодо проектування металевих гофрованих конструкцій на залізничних та автомобільних дорогах України. Наведено результати експериментальних та теоретичних розрахунків несучої здатності металевих гофрованих конструкцій

Біографії авторів

Vitalii Kovalchuk, Львівська філія Дніпропетровського національного університету залізничного транспорту імені академіка В. Лазаряна вул. І. Блажкевич, 12а, м. Львів, Україна, 79052

Кандидат технічних наук

Кафедра «Рухомий склад і колія»

Ruslan Markul, Дніпропетровський національний університет залізничного транспорту імені академіка В. Лазаряна вул. Лазаряна, 2, м. Дніпро, Україна, 49010

Кандидат технічних наук

Кафедра «Колія та колійне господарство»

Olena Bal, Львівська філія Дніпропетровського національного університету залізничного транспорту імені академіка В. Лазаряна вул. І. Блажкевич, 12а, м. Львів, Україна, 79052

Кандидат технічних наук, доцент

Кафедра «Рухомий склад і колія»

Andriy Мilyanych, Львівська філія Дніпропетровського національного університету залізничного транспорту імені академіка В. Лазаряна вул. І. Блажкевич, 12а, м. Львів, Україна, 79052

Кандидат технічних наук

Кафедра «Рухомий склад і колія»

Andrei Pentsak, Національний університет «Львівська політехніка» вул. С. Бандери, 12, м. Львів, Україна, 79013

Кандидат технічних наук, доцент

Кафедра будівельного виробництва

Bohdan Parneta, Національний університет «Львівська політехніка» вул. С. Бандери, 12, м. Львів, Україна, 79013

Кандидат технічних наук, доцент

Кафедра будівельного виробництва

Alexey Gajda, Національний університет «Львівська політехніка» вул. С. Бандери, 12, м. Львів, Україна, 79013

Кандидат технічних наук, доцент

Кафедра будівельного виробництва

Посилання

  1. Zhinkin, A. (2011). Problemy i perspektivy tipovogo proyektirovaniya metallicheskikh gofrirovannykh konstruktsiy. Transport Rossiyskoy Federatsii, 2, 53–54.
  2. Metallicheskiye gofrirovannyye konstruktsii: dostoinstva i perspektivy (2008). Yevraziya Vesti. Transportnaya gazeta. Ministerstvo transporta RF, No. 2.
  3. ODM 218.2.001-2009. Rekomendatsii po proyektirovaniyu vodopropusnykh metallicheskikh gofrirovannykh trub (2009). Federal'ne dorozhne agentstvo, No. 252-r.
  4. Koval', P. M., Babyak, I. P., Sitdykova, T. M. (2010). Normuvannya pry proektuvanni i budivnytstvi sporud z metalevykh hofrovanykh konstruktsiy. Visnik Dnipropetrovs’kogo nacional’nogo universitetu zaliznicnogo transportu, 39, 114–117.
  5. Hnatyuk, I. (2011). Novyy «styl» staroho mostu. Vseukrayins'ka transportna hazeta Mahistral'. Available at: http://www.magistral-uz.com.ua/
  6. Cherepov, V. V., Shylin, I. V. (2012). Variantne proektuvannya pry pryynyatti inzhenernoho rishennya po vidnovlennya ekspluatatsiynoho stanu vodopropusknoyi truby. Enerho- ta resursozberihayuchi tekhnolohiyi pry ekspluatatsiyi mashyn ta ustatkuvannya. Donets'k, 164–166.
  7. Kochmaruk, V. M. (2010). Analiz faktoriv, yaki vplyvayut' na ruynuvannya truby. Zbinyk naukovykh prats'UkrDAZT, 118, 140–143.
  8. Taherl, M. E., Moore, I. D. (2009). Stability of deteriorated metal culverts including the effect of soil erosion. GeoEngineering Centre at Queen’s – RMC, Queen’s University, Kingston, ON. Toronto, 10.
  9. Pettersson, L., Sundquist, H. (2007). Design of soil steel composite bridges. Structural Desing and Bridges. Stockholm, 84.
  10. Posibnyk do VBN V.2.3-218-198:2007. Sporudy transportu. Proektuvannya ta budivnytstvo sporud iz metalevykh hofrovanykh konstruktsiy na avtomobil'nykh dorohakh zahal'noho korystuvannya (2007). Kyiv, 122.
  11. Mechelski, C. (2008). Modeling of bridge-based overlay structures. Wrozlaw, 205.
  12. Koval'chuk, V. V. (2015). Skinchenno-elementnyy rozrakhunok napruzheno-deformovanoho stanu metalevykh hofrovanykh konstruktsiy pry vzayemodiyi iz hruntom zasypky u prohramnomu seredovyshchi NX NASTRAN. Visnyk L'vivs'koho natsional'noho ahrarnoho universytetu, 16, 19–25.
  13. Nastechik, N. P., Bondarenko, I. O., Marcul, R. V. (2015). Investigation of stress state in the elements of rail fastenings, type KPP-5 under the influence of rolling stock. Science and Transport Progress. Bulletin of Dnipropetrovsk National University of Railway Transport, 2 (56), 146–156. doi: 10.15802/stp2015/42174
  14. Kovalchuk, V. V. (2015). The effect of corrugated elements thickness on the deflected mode of corrugated metal structures. Science and Transport Progress. Bulletin of Dnipropetrovsk National University of Railway Transport, 3 (57), 199–207. doi: 10.15802/stp2015/46079
  15. Luchko, Y. Y., Kovalchuk, V. V., Nabochenko, O. S. (2015). Study of carrying capacity of a corrugated metal construction by criterion of yield hinge development. Science and Transport Progress. Bulletin of Dnipropetrovsk National University of Railway Transport, 5 (59), 180–194. doi: 10.15802/stp2015/55340
  16. Kovalchuk, V., Luchko, J., Bondarenko, I., Markul, R., Parneta, B. (2016). Research and analysis of the stressed-strained state of metal corrugated structures of railroad tracks. Eastern-European Journal of Enterprise Technologies, 6 (7 (84)), 4–9. doi: 10.15587/1729-4061.2016.84236
  17. Esmaeili, M., Zakeri, J. A., Abdulrazagh, P. H. (2013). Minimum depth of soil cover above long-span soil-steel railway bridges. International Journal of Advanced Structural Engineering, 5 (1), 7. doi: 10.1186/2008-6695-5-7
  18. Ahad, F. R., Enakoutsa, K., Solanki, K. N., Tjiptowidjojo, Y., Bammann, D. J. (2013). Modeling the Dynamic Failure of Railroad Tank Cars Using a Physically Motivated Internal State Variable Plasticity/Damage Nonlocal Model. Modelling and Simulation in Engineering, 2013, 1–11. doi: 10.1155/2013/815158
  19. Sysyn, M., Kowaltschuk, W., Nabotschenko, O., Gerber, U. (2016). The carrying capacity of railway passages as a function of construction work and maintenance. ETR – Eisenbahntechnische Rundschau, 5, 39–44.

##submission.downloads##

Опубліковано

2017-04-29

Як цитувати

Kovalchuk, V., Markul, R., Bal, O., Мilyanych A., Pentsak, A., Parneta, B., & Gajda, A. (2017). Дослідження міцності металевих гофрованих конcтрукцій залізничної колії. Eastern-European Journal of Enterprise Technologies, 2(7 (86), 18–25. https://doi.org/10.15587/1729-4061.2017.96549

Номер

Розділ

Прикладна механіка