Дослідження міцності металевих гофрованих конcтрукцій залізничної колії
DOI:
https://doi.org/10.15587/1729-4061.2017.96549Ключові слова:
залишкові деформації, проектування, пластичний шарнір, рухомий склад залізниць, щільність грунтової засипкиАнотація
Наведено основні дефекти металевих гофрованих водопропускних труб, які виникають внаслідок експлуатації та висвітлено проблеми забезпечення їх довговічності та міцності. Проаналізовано проблеми адаптації закордонних нормативних документів щодо проектування металевих гофрованих конструкцій на залізничних та автомобільних дорогах України. Наведено результати експериментальних та теоретичних розрахунків несучої здатності металевих гофрованих конструкцій
Посилання
- Zhinkin, A. (2011). Problemy i perspektivy tipovogo proyektirovaniya metallicheskikh gofrirovannykh konstruktsiy. Transport Rossiyskoy Federatsii, 2, 53–54.
- Metallicheskiye gofrirovannyye konstruktsii: dostoinstva i perspektivy (2008). Yevraziya Vesti. Transportnaya gazeta. Ministerstvo transporta RF, No. 2.
- ODM 218.2.001-2009. Rekomendatsii po proyektirovaniyu vodopropusnykh metallicheskikh gofrirovannykh trub (2009). Federal'ne dorozhne agentstvo, No. 252-r.
- Koval', P. M., Babyak, I. P., Sitdykova, T. M. (2010). Normuvannya pry proektuvanni i budivnytstvi sporud z metalevykh hofrovanykh konstruktsiy. Visnik Dnipropetrovs’kogo nacional’nogo universitetu zaliznicnogo transportu, 39, 114–117.
- Hnatyuk, I. (2011). Novyy «styl» staroho mostu. Vseukrayins'ka transportna hazeta Mahistral'. Available at: http://www.magistral-uz.com.ua/
- Cherepov, V. V., Shylin, I. V. (2012). Variantne proektuvannya pry pryynyatti inzhenernoho rishennya po vidnovlennya ekspluatatsiynoho stanu vodopropusknoyi truby. Enerho- ta resursozberihayuchi tekhnolohiyi pry ekspluatatsiyi mashyn ta ustatkuvannya. Donets'k, 164–166.
- Kochmaruk, V. M. (2010). Analiz faktoriv, yaki vplyvayut' na ruynuvannya truby. Zbinyk naukovykh prats'UkrDAZT, 118, 140–143.
- Taherl, M. E., Moore, I. D. (2009). Stability of deteriorated metal culverts including the effect of soil erosion. GeoEngineering Centre at Queen’s – RMC, Queen’s University, Kingston, ON. Toronto, 10.
- Pettersson, L., Sundquist, H. (2007). Design of soil steel composite bridges. Structural Desing and Bridges. Stockholm, 84.
- Posibnyk do VBN V.2.3-218-198:2007. Sporudy transportu. Proektuvannya ta budivnytstvo sporud iz metalevykh hofrovanykh konstruktsiy na avtomobil'nykh dorohakh zahal'noho korystuvannya (2007). Kyiv, 122.
- Mechelski, C. (2008). Modeling of bridge-based overlay structures. Wrozlaw, 205.
- Koval'chuk, V. V. (2015). Skinchenno-elementnyy rozrakhunok napruzheno-deformovanoho stanu metalevykh hofrovanykh konstruktsiy pry vzayemodiyi iz hruntom zasypky u prohramnomu seredovyshchi NX NASTRAN. Visnyk L'vivs'koho natsional'noho ahrarnoho universytetu, 16, 19–25.
- Nastechik, N. P., Bondarenko, I. O., Marcul, R. V. (2015). Investigation of stress state in the elements of rail fastenings, type KPP-5 under the influence of rolling stock. Science and Transport Progress. Bulletin of Dnipropetrovsk National University of Railway Transport, 2 (56), 146–156. doi: 10.15802/stp2015/42174
- Kovalchuk, V. V. (2015). The effect of corrugated elements thickness on the deflected mode of corrugated metal structures. Science and Transport Progress. Bulletin of Dnipropetrovsk National University of Railway Transport, 3 (57), 199–207. doi: 10.15802/stp2015/46079
- Luchko, Y. Y., Kovalchuk, V. V., Nabochenko, O. S. (2015). Study of carrying capacity of a corrugated metal construction by criterion of yield hinge development. Science and Transport Progress. Bulletin of Dnipropetrovsk National University of Railway Transport, 5 (59), 180–194. doi: 10.15802/stp2015/55340
- Kovalchuk, V., Luchko, J., Bondarenko, I., Markul, R., Parneta, B. (2016). Research and analysis of the stressed-strained state of metal corrugated structures of railroad tracks. Eastern-European Journal of Enterprise Technologies, 6 (7 (84)), 4–9. doi: 10.15587/1729-4061.2016.84236
- Esmaeili, M., Zakeri, J. A., Abdulrazagh, P. H. (2013). Minimum depth of soil cover above long-span soil-steel railway bridges. International Journal of Advanced Structural Engineering, 5 (1), 7. doi: 10.1186/2008-6695-5-7
- Ahad, F. R., Enakoutsa, K., Solanki, K. N., Tjiptowidjojo, Y., Bammann, D. J. (2013). Modeling the Dynamic Failure of Railroad Tank Cars Using a Physically Motivated Internal State Variable Plasticity/Damage Nonlocal Model. Modelling and Simulation in Engineering, 2013, 1–11. doi: 10.1155/2013/815158
- Sysyn, M., Kowaltschuk, W., Nabotschenko, O., Gerber, U. (2016). The carrying capacity of railway passages as a function of construction work and maintenance. ETR – Eisenbahntechnische Rundschau, 5, 39–44.
##submission.downloads##
Опубліковано
Як цитувати
Номер
Розділ
Ліцензія
Авторське право (c) 2017 Vitalii Kovalchuk, Ruslan Markul, Olena Bal, Andriy Мilynych, Andrei Pentsak, Bohdan Parneta, Alexey Gajda
Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution 4.0 International License.
Закріплення та умови передачі авторських прав (ідентифікація авторства) здійснюється у Ліцензійному договорі. Зокрема, автори залишають за собою право на авторство свого рукопису та передають журналу право першої публікації цієї роботи на умовах ліцензії Creative Commons CC BY. При цьому вони мають право укладати самостійно додаткові угоди, що стосуються неексклюзивного поширення роботи у тому вигляді, в якому вона була опублікована цим журналом, але за умови збереження посилання на першу публікацію статті в цьому журналі.
Ліцензійний договір – це документ, в якому автор гарантує, що володіє усіма авторськими правами на твір (рукопис, статтю, тощо).
Автори, підписуючи Ліцензійний договір з ПП «ТЕХНОЛОГІЧНИЙ ЦЕНТР», мають усі права на подальше використання свого твору за умови посилання на наше видання, в якому твір опублікований. Відповідно до умов Ліцензійного договору, Видавець ПП «ТЕХНОЛОГІЧНИЙ ЦЕНТР» не забирає ваші авторські права та отримує від авторів дозвіл на використання та розповсюдження публікації через світові наукові ресурси (власні електронні ресурси, наукометричні бази даних, репозитарії, бібліотеки тощо).
За відсутності підписаного Ліцензійного договору або за відсутністю вказаних в цьому договорі ідентифікаторів, що дають змогу ідентифікувати особу автора, редакція не має права працювати з рукописом.
Важливо пам’ятати, що існує і інший тип угоди між авторами та видавцями – коли авторські права передаються від авторів до видавця. В такому разі автори втрачають права власності на свій твір та не можуть його використовувати в будь-який спосіб.