Наукові підходи щодо розвитку та реалізації маркетингової стратегії підприємств
DOI:
https://doi.org/10.15587/1729-4061.2012.3614Ключові слова:
Маркетингова парадигма, маркетингова стратегия, цінність, партнерська взаємодіяАнотація
Ідентифіковані та систематизовані етапи еволюції наукових підходів до розвитку і реалізації маркетингової стратегії. Наведено доцільність ціннісно-орієнтованого підходу до розвитку і реалізації маркетингової стратегії підприємстваПосилання
- Madauss B. Projektmanagement Handbuch. 6th ed. Stuttgart: Schaeffer-Poeschel; 2000. - p. 489.
- Molchanova, Y.V. Rol marketigovoy koncepcii v realizacii program rozvitku // Zbirnik tez dopovidey Pyatoi mijnarodnoi naukovo-praktichnoi konferencii “Marketing innovaciy v marketingu”. 29 veresnya – 1 jovtnya, 2011 roku. Sumi: TOV “TD “Papirus”, 2011. - S. 253-255.
- Stдhle, W. H. (1999): Management. Eine verhaltenswissenschaftliche Perspektive Mьnchen: Vahlen, Franz.
##submission.downloads##
Опубліковано
Як цитувати
Номер
Розділ
Ліцензія
Авторське право (c) 2014 Юлія Василівна Молчанова
Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution 4.0 International License.
Закріплення та умови передачі авторських прав (ідентифікація авторства) здійснюється у Ліцензійному договорі. Зокрема, автори залишають за собою право на авторство свого рукопису та передають журналу право першої публікації цієї роботи на умовах ліцензії Creative Commons CC BY. При цьому вони мають право укладати самостійно додаткові угоди, що стосуються неексклюзивного поширення роботи у тому вигляді, в якому вона була опублікована цим журналом, але за умови збереження посилання на першу публікацію статті в цьому журналі.
Ліцензійний договір – це документ, в якому автор гарантує, що володіє усіма авторськими правами на твір (рукопис, статтю, тощо).
Автори, підписуючи Ліцензійний договір з ПП «ТЕХНОЛОГІЧНИЙ ЦЕНТР», мають усі права на подальше використання свого твору за умови посилання на наше видання, в якому твір опублікований. Відповідно до умов Ліцензійного договору, Видавець ПП «ТЕХНОЛОГІЧНИЙ ЦЕНТР» не забирає ваші авторські права та отримує від авторів дозвіл на використання та розповсюдження публікації через світові наукові ресурси (власні електронні ресурси, наукометричні бази даних, репозитарії, бібліотеки тощо).
За відсутності підписаного Ліцензійного договору або за відсутністю вказаних в цьому договорі ідентифікаторів, що дають змогу ідентифікувати особу автора, редакція не має права працювати з рукописом.
Важливо пам’ятати, що існує і інший тип угоди між авторами та видавцями – коли авторські права передаються від авторів до видавця. В такому разі автори втрачають права власності на свій твір та не можуть його використовувати в будь-який спосіб.