Деякі аспекти підготовки майбутніх учителів технології до професійної діяльності: вітчизняний досвід

Автор(и)

  • Лариса ЛАНОВА Вінницький державний університет імені Михайла Коцюбинського, м. Вінниця, Україна https://orcid.org/0009-0004-2300-8344

DOI:

https://doi.org/10.25128/2520-6230.23.4.10

Ключові слова:

учителі технологій, підготовки майбутніх учителів технологій, професійна компетентність

Анотація

У статті висвітлено деякі спекти підготовки майбутніх учителів технологій до професійної діяльності. Здійснено аналіз теоретичних досліджень вітчизняних науковців з даної проблеми, а також практичного досвіду вітчизняних науковців-практиків. Авторкою розкрито сучасні вимоги щодо підготовки майбутніх учителів (мотивоване навчання, формування інтересу до обраної професії, наявність інформаційно-освітнього середовища тощо). Встановлено, що професійна компетентність підготовки майбутнього вчителя технологій має здійснюватися на основі системного та компетентнісного підходів із забезпеченням акмеологічного і особистісно-орієнтованого типу побудови освітнього процесу. Визначено перспективи подальших наукових досліджень, що полягають у виокремлені та обґрунтуванні етапів підготовки майбутніх учителів технологій до інноваційної професійної діяльності, а також в окреслені шляхів їх реалізації.

Біографія автора

Лариса ЛАНОВА, Вінницький державний університет імені Михайла Коцюбинського, м. Вінниця

аспірант кафедри інноваційних та інформаційних технологій в освіті, Вінницький державний університет імені Михайла Коцюбинського, м. Вінниця, Україна

Опубліковано

2023-12-30

Як цитувати

ЛАНОВА, Л. (2023). Деякі аспекти підготовки майбутніх учителів технології до професійної діяльності: вітчизняний досвід. Social Work and Education, 10(4), 555–565. https://doi.org/10.25128/2520-6230.23.4.10

Номер

Розділ

RECENT ISSUES IN EDUCATION