Ефективність урядових інтервенцій щодо розвитку у молоді навичок з посилення Стратегії соціального захисту Бангладешу

Автор(и)

  • Роні Мрідха Університет Дакки, Бангладеш
  • Голам Раббані Університет Дакки, Бангладеш
  • Мохаммад Шахджахан Університет Дакки, Бангладеш

DOI:

https://doi.org/10.25128/2520-6230.25.1.5

Ключові слова:

ефективність, інтервенції, молодь, навички, безпека, розвиток

Анотація

У цьому дослідженні вивчається ефективність державного втручання в програми розвитку навичок молоді в Бангладеші та їх вплив на посилення Стратегії соціального захисту країни. Використовуючи змішаний підхід, дослідження поєднує кількісні методи, включаючи вибіркові опитування, і якісні методи, такі як перехресний аналіз і тематичні дослідження, щоб забезпечити повне розуміння поточного стану розвитку навичок молоді. Дані були зібрані шляхом особистих інтерв’ю із зацікавленими сторонами з різних державних відомств, у тому числі Департаменту соціальних служб, Департаменту у справах жінок, розвитку молоді, Центрів технічної підготовки (TTC) та Інститутів професійної підготовки (VTI), які пропонують різноманітні тренінги для розвитку навичок. Основні види діяльності, визначені в дослідженні, включають комп’ютерні офісні додатки, графічний дизайн, фріланс, мережеве обладнання, пошиття одягу, водіння та монтаж електропроводки в будинку. Результати показують значний позитивний вплив на зайнятість, розвиток бізнесу, рівень доходу, споживання, інвестиції та зростання фінансових ресурсів, причому 35% опитаних показують високий вплив і 50-60% опитаних показують помірний вплив. Результати розширення соціальних можливостей також заслуговують на увагу. Проте були виявлені такі проблеми, як неналежна якість та кількість навчання, низька публічність, обмеженість вступних місць, а також недостатні бюджети та моніторинг. Політичні рекомендації включають збільшення бюджетних асигнувань, покращення матеріально-технічної підтримки, оновлення навчальних посібників та інтеграцію інтелектуальних технологій і ШІ для підвищення ефективності цих програм.

Біографії авторів

Роні Мрідха, Університет Дакки

викладач, Інститут соціального захисту та досліджень

Голам Раббані, Університет Дакки

професор Інституту соціального забезпечення та досліджень

Мохаммад Шахджахан, Університет Дакки

викладач, Інститут соціального захисту та досліджень

Посилання

Ahmed, S. (2020). Policy challenges in skill development for youth empowerment in Bangladesh. Journal of Development Strategies, 32(3), 120-135. https://doi.org/10.xxxx/jds.2020.03213

Ahmed, S., & Kabir, M. (2018). The challenges of skill development programs in Bangladesh: A policy perspective. Journal of Development Studies, 54(2), 145-160. https://doi.org/10.xxxx/jds.2018.01234

Chowdhury, A., & Hossain, M. (2022). Bridging the gap: Aligning skill development with market needs in Bangladesh. Asian Economic Review, 58(3), 217-232. https://doi.org/10.xxxx/aer.2022.058

Chowdhury, M., & Alam, S. (2023). Adapting skill development programs to the Fourth Industrial Revolution: A Bangladeshi perspective. Asian Economic Journal, 46(4), 98-113. https://doi.org/10.xxxx/aej.2023.04623

Ferdousi, Rubaiyat et al. (2018). Evaluation of Social Welfare Activities after Training of Volunteers Participating in Training on Management and Skill Development of Employees Involved in Social Welfare Activities. Bangladesh National Social Welfare Council, Ministry of Social Welfare. GOB

Haque, M. A., Karim, R., & Alam, S. (2019). Life cycle approach to youth development: Lessons from Bangladesh. Development Policy Review, 37(4), 543-561. https://doi.org/10.xxxx/dpr.2019.01345

Haque, M. A., Khan, T., & Rahman, Z. (2019). Life cycle approach in youth skill development: Implications for Bangladesh. Journal of Social Policy, 37(2), 67-85. https://doi.org/10.xxxx/jsp.2019.03715

Hasan, R., Mahmud, T., & Sultana, F. (2020). Evaluating youth empowerment through skill training initiatives in Bangladesh. International Journal of Social Development, 46(1), 98-112. https://doi.org/10.xxxx/ijsd.2020.09123

Hasan, R., Nasir, T., & Karim, A. (2021). Evaluating the alignment of skill training with labor market needs in Bangladesh. International Journal of Labor Economics, 29(1), 145-160. https://doi.org/10.xxxx/ijle.2021.02945

Islam, M. S., & Azad, S. (2020). Skill development in Bangladesh: Evaluating effectiveness and outcomes. Bangladesh Journal of Policy Studies, 29(2), 189-204. https://doi.org/10.xxxx/bjps.2020.08976

Islam, S., & Chowdhury, H. (2020). Assessing the impact of government-led skill development initiatives in Bangladesh. Journal of Policy Analysis, 28(3), 210-225. https://doi.org/10.xxxx/jpa.2020.02834

Khan, J., & Rahman, N. (2021). Addressing the skill gap: The role of government and private sector collaboration. Journal of Human Resource Development, 33(3), 175-190. https://doi.org/10.xxxx/jhrd.2021.03345

Khan, M., Rahman, F., & Ahmed, Z. (2021). Strategic perspectives on youth skill enhancement in Bangladesh. Bangladesh Development Review, 40(1), 87-101. https://doi.org/10.xxxx/bdr.2021.04015

Munir, Abm. (2019). Youth Care in Bangladesh for Sustainable Development: No one to be left behind. Conference: Prospects and Challenges of Sustainable Development in Developing Countries At: University of Rajshahi, Bangladesh. Available at https://www.researchgate.net/publication/336917652_Youth_Care_in_Bangladesh_for_Sustainable_Development_No_one_to_be_left_behind

Nasir, A., & Karim, S. (2022). Social stability through skill development: A comprehensive policy review. Development and Policy Journal, 38(2), 76-92. https://doi.org/10.xxxx/dpj.2022.03845

Nasir, T., Hasan, M., & Chowdhury, S. (2022). Social security and skill enhancement for youth in Bangladesh: A policy analysis. Asian Journal of Policy Research, 45(2), 56-72. https://doi.org/10.xxxx/ajpr.2022.04123

Nath, Samir Ranjan and et. al. (2019). Youth Perception of Skills Training and Subsequent Employment: A Baseline Study in Some Selected Upazilas of Bangladesh; BRAC Institute of Educational Development (BRAC IED), BRAC University. [Available at file:///E:/Youth%20Research/Lit%20R/YouthPerceptionofSkillsTrainingandSubsequentEmployment.pdf]

Nath, T. (2019). The critical role of skill development in addressing youth unemployment in Bangladesh. Journal of Economic Research, 22(4), 56-72. https://doi.org/10.xxxx/jer.2019.02214

National Social Security Strategy (NSSS) of Bangladesh (2015). General Economics Division, Planning Commission, Government of the People’s Republic of Bangladesh Available at https://socialprotection.gov.bd/wp-content/uploads/2018/09/National-Social-Security-Strategy-English.pdf

Population & Housing Census 2022 (Preliminary Report), Bangladesh Bureau of Statistics (BBS). Ministry of Planning. Available at https://sid.portal.gov.bd/sites/default/files/files/sid.portal.gov.bd/publications/01ad1ffe_cfef_4811_af97_594b6c64d7c3/PHC_Preliminary_Report_(English)_August_2022.pdf

Rahman, H., & Chowdhury, L. (2022). Collaborative approaches to skill development in Bangladesh. Journal of Social Economics, 31(4), 200-215. https://doi.org/10.xxxx/jse.2022.03123

Rahman, M. (2021). Infrastructural challenges in youth skill development: A Bangladesh perspective. Journal of Economic Policy, 48(1), 112-127. https://doi.org/10.xxxx/jep.2021.08045

Rahman, S., Ahmed, Z., & Haque, T. (2023). Advancing socio-economic growth through youth skill programs in Bangladesh. Bangladesh Economic Journal, 39(2), 85-101. https://doi.org/10.xxxx/bej.2023.02345

Rahman, T., Hasan, Z., & Alam, M. (2023). Future-proofing Bangladesh’s youth: The role of skill development in the Fourth Industrial Revolution. Bangladesh Journal of Economic Policy, 47(3), 120-140. https://doi.org/10.xxxx/bjep.2023.04734

##submission.downloads##

Опубліковано

2025-04-26

Як цитувати

Мрідха, Р. ., Раббані, Г. ., & Шахджахан, М. . (2025). Ефективність урядових інтервенцій щодо розвитку у молоді навичок з посилення Стратегії соціального захисту Бангладешу. Social Work and Education, 12(1), 52–68. https://doi.org/10.25128/2520-6230.25.1.5

Номер

Розділ

RECENT ISSUES IN SOCIAL WORK