Опит використання комп'ютерної навчальної системи в Азовському морському інституті

Автор(и)

  • O. M. Zynovchenko Азовський морський інститут Одеської національної морської академії, м. Маріуполь, Україна
  • G. G. Garkusha Азовський морський інститут Одеської національної морської академії, м. Маріуполь, Україна

DOI:

https://doi.org/10.31498/2225-6733.33.2016.105189

Ключові слова:

ефективність навчання, комп'ютерне навчання, віртуальна лекція, комп'ютерна навчальна система, віртуальна лабораторна робота, автоматизація процесу навчання

Анотація

Проведено скорочений аналіз відомих способів та методів навчання за допомогою комп'ютера. Розглянуто метод навчання в віртуальному середовищі комп'ютерної навчальної системи. Система включає віртуальну інтерактивну інтелектуальну лекцію, віртуальні лабораторні роботи, комп'ютерний додаток контролю засвоєння нових знань і програмне забезпечення викладача. Дані результати тестування навчальної системи, показана висока ефективність її використання і можливість максимальної автоматизації процесу навчання

Біографії авторів

O. M. Zynovchenko, Азовський морський інститут Одеської національної морської академії, м. Маріуполь

Кандидат технічних наук, доцент

G. G. Garkusha, Азовський морський інститут Одеської національної морської академії, м. Маріуполь

Кандидат технічних наук, професор

Посилання

Список использованных источников (ГОСТ):

Coursera – Online Courses From Top Universities [Электронный ресурс]. – (https://www.coursera.org).

Zynovchenko О. Estimation of the efficiency of the individual computer based teaching with natural presentation of an educational information / О. Zynovchenko, А. Zynovchenko // Innovations in Education for Electrical and Information Engineering : Proc. of the 11-th annual conference of the EAEEIE. – Ulm, Germany, 2000. – Р. 267-270.

Zynovchenko О. Teaching Computer Science. Using Intellectual Interactive Learning Computer System / О. Zynovchenko, А. Zynovchenko // Innovations in Education for Electrical and Information Engineering : Proc. of the 12-th annual conference of the EAEEIE. – Nancy, France, 2001. – Р. 261-266.

Гаркуша Г.Г. Интеллектуальное компьютерное приложение «Bиртуальная интерактивная лекция» / Г.Г. Гаркуша, А.Н. Зиновченко // Вісник Приазовського державного технічного університету : Зб. наук. пр. / ПДТУ. – Маріуполь, 2015. – Вип. 31. – С. 203-209.

Пат. 106960 Україна, МПК G 09 B 5/06, G 09 B 7/04. Спосіб індивідуального навчання за допомогою комп’ютера / О.М. Зиновченко. – № u201512073; заявл. 04.12.15; опубл. 10.05.16, Бюл. № 9. – 5 с.

References:

Coursera – Online Courses From Top Universities Available at: https://www.coursera.org (accessed 15 July 2016).

Zynovchenko О., Zynovchenko А. Estimation of the efficiency of the individual computer based teaching with natural presentation of an educational information. Innovations in Education for Electrical and Information Engineering: Proc. of the 11-th annual conference of the EAEEIE. Germany, 2000, pp. 267-270.

Zynovchenko О., Zynovchenko А. Teaching Computer Science. Using Intellectual Interactive Learning Computer System. Innovations in Education for Electrical and Information Engineering: Proc. of the 12-th annual conference of the EAEEIE. France, 2001, pp. 261-266.

Garkusha G.G., Zynovchenko O.M. Intellektual'noe komp'iuternoe prilozhenie «Virtual'naia interaktivnaia lektsiia» [Intelligent computer application «Virtual interactive lecture»]. Vestnik Priazovskogo gosudarstvennogo tekhnicheskogo universiteta. Seriia: Tekhnicheskie nauki – Reporter of the Priazovskyi State Technical University. Section: Technical sciences, 2015, no. 31, pp. 203-209. (Rus.)

Zynovchenko O.M. Sposіb іndivіdual'nogo navchannia za dopomogoiu komp’iutera [A computer-assisted method of the individual teaching]. Patent UA, no. 106960, 2016. (Ukr.)

##submission.downloads##

Як цитувати

Zynovchenko, O. M., & Garkusha, G. G. (2017). Опит використання комп’ютерної навчальної системи в Азовському морському інституті. Вісник Приазовського Державного Технічного Університету. Серія: Технічні науки, (33), 147–152. https://doi.org/10.31498/2225-6733.33.2016.105189