Використання контекстної реклами в інтернет-маркетингу
DOI:
https://doi.org/10.31498/2225-6733.34.2017.105910Ключові слова:
інтернет-маркетинг, контекстна реклама, рекламна кампанія, таргетинг, оголошення, Яндекс.Директ, Google AdwordsАнотація
Стаття присвячена обґрунтуванню використання контекстної реклами в інтернет-маркетингу як одного з найбільш універсальних і доцільних інструментів сучасної реклами, застосованої вперше в 1994 році, опису принципів її реалізації та перспективам використання. Розглянуто недоліки та переваги інтернет-маркетингу і контекстної реклами зокрема, її види та технології, за якими вона здійснюється, можливості, а також цілі застосування. Були виділені основні характеристики контекстної реклами, а саме її відмінні атрибути перед іншими видами інтернет-маркетингу. Продемонстровані приклади використання контекстної реклами на пошуку, на сайтах-партнерах рекламної мережі та приклад звіту, отриманого за допомогою сервісу Яндекс.Метрика. На базі проведеного аналізу була обгрунтована виправданість використання контекстної реклами, а також продемонстровані її основні види та методи вимірювання ефективності рекламних кампаній за допомогою сервісів глибокої аналітики. Виділено фактор складності процесу настройки, і в зв'язку з цим розглянуто варіант професійного втручання в настройку контекстної реклами з боку спеціалізованих агентств. У подальшій перспективі інструменти контекстної реклами будуть тільки розширюватися. З кожним роком створюється все більше сервісів для більш глибокого аналізу показників статистики, наскрізної аналітики, а також удосконалення інтерфейсу управління кампаніямиПосилання
Список використаних джерел (ГОСТ):
Кокрум Д. Интернет-маркетинг: лучшие бесплатные инструменты / Д. Кокрум; пер. с англ. Л. Плостак. – М. : Манн, Иванов и Фербер, 2013. – 382 с.
Бабаев А. Контекстная реклама / А. Бабаев, Н. Евдокимов, А. Иванов. – СПб. : Питер, 2011. – 304 с.
Яковлев А.А. Контекстная реклама: основы, секреты, трюки / А.А. Яковлев, А. Довжиков. – СПб. : БХВ-Петербург, 2012. – 246 с.
Контекстная реклама в Интернете. Настольная книга рекламиста / В. Алиева [и др.]; под общ. ред. А. Басова. – М. : Питер, 2009. – 223 с.
Царевский Ф.Л. Яндекс.Директ : как получать прибыль, а не играть в лотерею / Ф.Л. Царевский. – М. : Питер, 2016. – 223 с.
Смирнов В.В. Прибыльная контекстная реклама. Быстрый способ привлечения клиентов с помощью Яндекс.Директа / В.В. Смирнов. – М. : Манн, Иванов и Фербер, 2013. – 192 с.
Цымбалист И. Пошаговый план запуска прибыльной контекстной рекламы на Ян-декс.Директ / И. Цымбалист, А. Лысенко Электронный ресурс. – 2014. – 121 с. – (https://issuu.com/igorabdulaev/docs/).
Джейкобсон Х. Google AdWords и контекстная реклама для чайников / Х. Джейкобсон. – М. : Диалектика, ООО «ИД Вильямс», 2009. – 432 с.
References:
Cockrum J. Free Marketing 101 Low and No-Cost Ways to Grow Your Business, Online and Off. 4th ed. New York, Wiley Publ., 2011. 327 p. (Rus. ed.: Plostak L. Internet-marketing: luchshie besplatnie instrumenti. Moscow, Mann, Ivanov and Ferber Publ., 2013. 382 p.) (Rus.)
Babaev A., Evdokimov N., Ivanov A. Contextnaya reklama [Contextual advertising]. St. Peterburg, Piter Publ., 2011. 304 p. (Rus.)
Yakovlev A.А., Dovzhikov A. Contextnaya reklama: Osnovy, secrety, tryuki [Contextual advertising. Fundamentals, secrets, tricks]. St. Peterburg, Piter Publ., 2012. 246 p. (Rus.)
Alieva B., Basov A., Virin F., Grinko A. Contextnaya reklama v Internete: Nastolnaya kniga reklamista [Contextual advertising on the Internet. Handbook of the advertiser]. Moscow, Piter Publ., 2009. 223 p. (Rus.)
Tsarevsky F. Jandeks.Direkt : kak poluchat' pribyl', a ne igrat' v lotereju [Yandex.Direct: how to make a profit, not to play the lottery]. Moscow, Piter Publ., 2016. 223 p. (Rus.)
Smirnov V.V. Pribilnaya contextnaya reklama. Bistriy sposob privlecheniya klientov s pomoshchiu Yandex.Direct [Profitable contextual advertising. A quick way to attract customers through Yandex.Direct]. Moscow, Mann, Ivanov and Ferber Publ., 2013. 192 p. (Rus.)
Tsymbalist I., Lysenko A. Poshagovyi plan zapuska pribilnoy contextnoy reklamy na Yan-dex.Direct [A step-by-step plan for launching profitable contextual advertising on Yandex.Direct]. Available at: https://issuu.com/igorabdulaev/docs/ (accessed 13 September 2016). (Rus.)
Dzhejkobson H. Google AdWords i kontekstnaja reklama dlja chajnikov Google AdWords and contextual advertising for dummies. Moscow, Dialektika, Vil'jams, 2009. 432 p. (Rus.)
##submission.downloads##
Як цитувати
Номер
Розділ
Ліцензія
Журнал "Вісник Приазовського державного технічного університету. Серія: Технічні науки" видається під ліцензією СС-BY (Ліцензія «Із зазначенням авторства»).
Дана ліцензія дозволяє поширювати, редагувати, поправляти і брати твір за основу для похідних навіть на комерційній основі із зазначенням авторства. Це найзручніша з усіх пропонованих ліцензій. Рекомендується для максимального поширення і використання неліцензійних матеріалів.
Автори, які публікуються в цьому журналі, погоджуються з наступними умовами:
1. Автори залишають за собою право на авторство своєї роботи та передають журналу право першої публікації цієї роботи на умовах ліцензії Creative Commons Attribution License, яка дозволяє іншим особам вільно розповсюджувати опубліковану роботу з обов'язковим посиланням на авторів оригінальної роботи та першу публікацію роботи в цьому журналі.
2. Автори мають право укладати самостійні додаткові угоди, які стосуються неексклюзивного поширення роботи в тому вигляді, в якому вона була опублікована цим журналом (наприклад, розміщувати роботу в електронному сховищі установи або публікувати у складі монографії), за умови збереження посилання на першу публікацію роботи в цьому журналі.