Модель визначення часу обслуговування вагонів на металургійному комбінаті

Автор(и)

  • О.В. Кіріцева ДВНЗ «Приазовський державний технічний університет»,м. Маріуполь, Україна https://orcid.org/0000-0002-2481-5883
  • О.В. Клецька ДВНЗ «Приазовський державний технічний університет»,м. Маріуполь, Україна https://orcid.org/0000-0002-4682-860X
  • Д.А. Іванченко ДВНЗ «Приазовський державний технічний університет», м. Маріуполь, Україна
  • А.С. Ігнатова ДВНЗ «Приазовський державний технічний університет»,м. Маріуполь, Україна

DOI:

https://doi.org/10.31498/2225-6733.41.2020.226210

Ключові слова:

металургійне підприємство, рухомий склад, вантажний вагон, експлуатаційна робота, залізнична станція, спрощена модель, цільова функція

Анотація

У статті розглянуті особливості знаходження рухомого складу, який прибуває з зовнішньої мережи на металургійний комбінат. Його просування від «вхідної» станції до «вихідної» розбито поелементно для вивчення та аналізу «слабких місць», які впливають на збільшення часу знаходження вагонів на підприємстві поза встановленим нормативом. Детально розглянуті та проаналізовані операції за всіма багатофункціональними залізничними станціями промислового підприємства, на яких перебувають вантажні вагони. Усі дії з вагонами представлені у вигляді математичної моделі, цільова функція якої складається з суми операцій, які були виконані з вантажними вагонами за кожною станцією їх просування, а також затрат, використаних за ці операції. Запропонована модель дозволяє розраховувати витрати за вагон при урахуванні часу його знаходження на коліях виробничого комбінату. Функція має елементи розгалуження для коректного підрахунку витрат за різними обставинами, які виникають у роботі підприємства. Виявлені причини, які впливають на перепростої вагонів зверх нормативу і, як наслідок цього явища, збільшення вартості за використання вантажними вагонами

Біографії авторів

О.В. Кіріцева , ДВНЗ «Приазовський державний технічний університет»,м. Маріуполь

Старший викладач

О.В. Клецька , ДВНЗ «Приазовський державний технічний університет»,м. Маріуполь

Кандидат технічних наук, доцент

Д.А. Іванченко , ДВНЗ «Приазовський державний технічний університет», м. Маріуполь

Кандидат технічних наук, доцент

А.С. Ігнатова , ДВНЗ «Приазовський державний технічний університет»,м. Маріуполь

Студент

Посилання

Козаченко Д.Н. Проблемы стимулирования отправительской маршрутизации на железнодорожном транспорте / Д.Н. Козаченко // Вісник Східноукраїнського національного Університету імені Володимира Даля. – 2013. – № 3 (192). – С. 207-211.

Козаченко Д.М. Програмний комплекс для імітаційного моделювання роботи залізничних станцій на основі добового плану-графіка / Д.М. Козаченко, Р.В. Вернигора, Р.Г. Коробйова // Залізничний транспорт України. – 2008. – № 4. – С. 18-20.

Бутько Т.В. Формалізація процесу управління парком вантажних вагонів операторських компаній / Т.В. Бутько, О.Е. Шандер // Восточно-Европейский журнал передовых технологий. – 2014. – № 2 (3). – С. 55-58. https://doi.org/10.15587/1729-4061.2014.22798

Formation of an automated technology of cargo transportation control on the direction / T. Butko, O. Kostiennikov, L. Parkhomenkо, V. Prohorov, G. Bogomazowva // Eastern-European journal of enterprise technologies. – 2019. – Vol. 1, № 3 (97). – Рp. 6-13. – Mode of access: https://doi.org/10.15587/1729-4061.2019.156098.

Ломотько Д.В. Аналіз та удосконалення існуючих підходів до раціонального розподілу транспортних ресурсів / Д.В. Ломотько, А.О. Ковальов, О.В. Ковальова // Збірник наукових праць Українського державного університету залізничного транспорту. – 2015. – Вип. 156. – С. 45-47.

Губенко В.К. Общий курс промышленного транспорта : учебник для ВУЗов / В.К. Губенко, В.Э. Парунакян. – М. : Транспорт, 1994. – 199 с.

Investigation into the bimodal transportation process by modelling rail module states / О. Lavrukhin, V. Zapara, Y. Zapara, O. Shapatina, G. Bogomazova // Transport Problems. – 2017. – Vol. 12, iss. 2. – Рp. 99-112. – Mode of access: https://doi.org/10.20858/tp.2017.12.2.10.

Кирицева Е.В. Система планирования и управления порожними вагонопотоками на внутризаводских перевозках / Ю.В. Гусев, Е.В. Кирицева // Scientific World Jornal. – 2017. – Iss. 15, vol. 2. – С. 74-80.

Кирицева Е.В. Анализ продвижения внешнего вагонопотока в транспортной логистике металлургического предприятия / Е.В. Кирицева, Ю.В. Гусев // Modern engineering and innovative technologies. – 2019. – Iss. 8, part 1. – С. 79-85. – Mode of access: https://doi.org/10.30890/2567-5273.2019-08-01-015.

Кіріцева О.В. Спрощена модель визначення слабкіх місць вагонопотоків металургійного комбінату / О.В. Кіріцева, О.В. Клецька, М. Тимофеенко // Сучасні енергетичні установки на транспорті, технології та обладнання для їх обслуговування СЕУТТОО-2020: 11 міжн. наук.-практ. конф. – Херсон : Херсонська державна морська академія, 2020. – С. 309-311.

Кіріцева О.В. Підхід до визначення ефективних заходів підвищення якості роботи залі-зничного транспорту металургійного підприємства / О.В. Кіріцева, О.В. Клецька, Г.Л. Новак // Енергоефективність на транспорті: міжн. наук.-практ. конф. (18-20 листопада 2020 р.; Харків). – С. 23-25.

##submission.downloads##

Опубліковано

2020-12-24

Як цитувати

Кіріцева , О., Клецька , О., Іванченко , Д., & Ігнатова , А. (2020). Модель визначення часу обслуговування вагонів на металургійному комбінаті. Вісник Приазовського Державного Технічного Університету. Серія: Технічні науки, (41), 180–187. https://doi.org/10.31498/2225-6733.41.2020.226210

Номер

Розділ

273 Залізничний транспорт