Розробка веборієнтованого додатку для організації роботи станції технічного обслуговування легкових автомобілів

Автор(и)

  • І.Ф. Марченко ДВНЗ «Приазовський державний технічний університет», м. Дніпро, Україна https://orcid.org/0000-0002-4566-3866
  • О.Ю. Балалаєва ДВНЗ «Приазовський державний технічний університет», м. Дніпро, Україна https://orcid.org/0000-0003-1461-4399
  • А.В. Сергієнко ДВНЗ «Приазовський державний технічний університет», м. Дніпро, Україна https://orcid.org/0000-0003-1328-2572
  • М.О. Таразанов ДВНЗ «Приазовський державний технічний університет», м. Дніпро, Україна

DOI:

https://doi.org/10.31498/2225-6733.46.2023.288123

Ключові слова:

станція технічного обслуговування, веб-сайт, веб-додаток, PHP, Bootstrap, PHPWord

Анотація

У статті наведено матеріал стосовно оптимізації бізнес-процесів та автоматизації документообігу станцій технічного обслуговування легкових автомобілів з використанням веб-орієнтованих додатків. Проведено порівняльний аналіз найбільш розповсюджених CRM-систем за такими критеріями, як функціонал, вартість програми, технічна підтримка, інтеграції з іншим програмним забезпеченням, а також особливості впровадження на підприємстві. Виявлено, що адаптація CRM-систем до умов конкретного суб’єкта підприємницької діяльності потребує значних фінансових витрат, що не є доцільним для представників малого бізнесу. Найбільш обґрунтованим рішенням для автоматизації роботи станцій технічного обслуговування є розробка власних веб-сайтів з урахуванням особливостей бізнес-процесів кожного підприємства. Розроблено веб-додаток, який дозволяє оптимізувати такі процеси, як ведення облікового запису клієнта та діагностичної карти автомобіля, розподіл та обробка заявок на технічне обслуговування, а також формування архіву заявок та рейтингу працівників на основі відгуків клієнтів. Для розробки використовували мову програмування PHP, бібліотек PHPWord для створення текстових документів та фреймворк з відкритим кодом Bootstrap, базу даних MariaDB та веб-інтерфейс для її адміністрування phpMyAdmin. Додаток створено у програмному середовищі PhpStorm від компанії JetBrains. Впровадження розробленого програмного забезпечення дозволить покращити процеси роботи з клієнтами та підвищити якість послуг

Біографії авторів

І.Ф. Марченко , ДВНЗ «Приазовський державний технічний університет», м. Дніпро

Кандидат технічних наук, доцент

О.Ю. Балалаєва , ДВНЗ «Приазовський державний технічний університет», м. Дніпро

Кандидат технічних наук, доцент

А.В. Сергієнко , ДВНЗ «Приазовський державний технічний університет», м. Дніпро

Кандидат технічних наук

М.О. Таразанов , ДВНЗ «Приазовський державний технічний університет», м. Дніпро

Магістр

Посилання

Хаврук В.О. Загальна характеристика факторів, що впливають на функціонування станцій технічного обслуговування автомобілів. Сучасні технології в машинобудуванні та транспорті. 2022. № 2(19). С. 203-213. DOI: https://doi.org/10.36910/automash.v2i19.919.

Павлюк В.І., Дембицький В.М. Аналіз розподілу об’єму робіт дорожніх станцій технічного обслуговування. Сучасні технології в машинобудуванні та транспорті. 2022. № 2(19). С. 155-160. DOI: https://doi.org/10.36910/automash.v2i19.914.

Станкевич М.Д., Шибко О.М. Автоматизація управління сучасною станцією технічного обслуговування автомобілів на базі інформаційних технологій. Актуальні питання та перспективи проведення наукових досліджень: матеріали Міжнародної студ. конф. Вінниця. 2020. Т. 2. С. 24-25. DOI: https://doi.org/10.36074/06.11.2020.v2.03.

Кобилюх О., Гірна О. Сучасні підходи до логістичного обслуговування клієнтів на основі використання CRM‐системи. Академічні візії. 2022. Вип. 10-11. С. 3-12. DOI: http://dx.doi.org/10.5281/zenodo.7025204.

Сніжко Л.Л., Ахвердієва Е.Е. Впровадження CRM-системи в роботу підприємств транспорту як спосіб поліпшення рівня обслуговування споживачів. Приазовський економічний вісник. 2018. Вип. 6(11). С. 291-295. URL: http://pev.kpu.zp.ua/journals/2018/6_11_uk/54.pdf.

Краузе О., Піняк І., Шпилик С. СRM як джерело інформації для розробки маркетингових проєктів та стратегічного управління конкурентоспроможністю. Галицький економічний вісник. 2022. № 4(77). С. 94-102. DOI: https://doi.org/10.33108/galicianvisnyk_tntu2022.04.094.

Городецький М. Аналітичне оцінювання управління конкурентоспроможністю автосервісних підприємств України. Інститут бухгалтерського обліку, контроль та аналіз в умовах глобалізації. 2019. Вип. 3-4. С. 54-67. DOI: https://doi.org/10.35774/ibo2019.03.054.

##submission.downloads##

Опубліковано

2023-06-29

Як цитувати

Марченко , І., Балалаєва , О., Сергієнко , А., & Таразанов , М. . . (2023). Розробка веборієнтованого додатку для організації роботи станції технічного обслуговування легкових автомобілів. Вісник Приазовського Державного Технічного Університету. Серія: Технічні науки, (46), 36–44. https://doi.org/10.31498/2225-6733.46.2023.288123

Номер

Розділ

122 Комп'ютерні науки та інформаційні технології