Особливості протидії низькотемпературній корозії гільзи циліндрів суднових малообертових двигунів

Автор(и)

DOI:

https://doi.org/10.31498/2225-6733.46.2023.288181

Ключові слова:

суднова енергетична установка, малообертовий двигун, низькотемпературна корозія, система охолодження, частотне регулювання

Анотація

В статі розглядаються особливості вирішення однієї з проблем суднових малообертових двигунів, під час роботи яких на мінімальних і часткових режимах навантаження є виникнення низькотемпературної корозії втулок циліндрів. Проведено огляд систем охолодження суднових головних двигунів та розглянуто можливі перспективи вдосконалення систем охолодження суднових дизельних двигунів. Приділена увага причинам виникнення та способам боротьби з низькотемпературною корозією суднових головних двигунів. Розглянуто способи регулювання системи охолодження суднових дизельних двигунів, визначено, що сучасна концепція регулювання у системі охолодження має передбачати як автоматичне регулювання режимних показників за рахунок встановлення насосів системи охолодження з частотним регулюванням, так і регулювання водно-хімічних параметрів системи охолодження. Також було розглянуто способи регулювання робочих параметрів насосів в системі охолодження суднового головного двигуна, в яких використовується принцип частотного регулювання відцентрових насосів, для забезпечення режимів роботи з найбільшими ККД. Таким чином, частотне регулювання є енергетично ефективним способом регулювання відцентрових насосів при змінних витратах охолоджуючої рідини в системах охолодження суднових двигунів та одним зі способів підтримання оптимального температурного стану. Розглянуто можливість модернізації системи охолодження циліндрів малообертових двигунів по принципу системи LDCL для зменшення впливу та виникнення низькотемпературної корозії

Біографії авторів

Д.С. Погорлецький , Херсонська державна морська академія, м. Херсон

Кандидат технічних наук, доцент

І.В. Грицук , Херсонська державна морська академія, м. Херсон

Доктор технічних наук, професор

І.В. Худяков , Херсонська державна морська академія, м. Херсон

Кандидат технічних наук, доцент

В.В. Черненко , Херсонська державна морська академія, м. Херсон

Старший викладач

О.В. Поліщук , Херсонська державна морська академія, м. Херсон

Аспірант

Посилання

Koch F.W., Haubner F.G. Cooling System Development and Optimization for DI Engines. SAE Technical Paper Series. 2000. Pp. 1-16. DOI: https://doi.org/10.4271/2000-01-0283.

Low-heat rejection engines – a concept review / R.A. Churchill, J.E. Smith, N.N. Clarc, R.A. Turton. SAE Technical Paper Series. 1989. Pp. 25-36.

Костишин В.С. Моделювання режимів роботи відцентрових насосів на основі електро-гідравлічної аналогії. Івано-Франківськ, 2000. 163 с.

Service letter SL2019-671/JAP. URL: https://www.man-es.com/docs/default-source/service-letters/sl2019-671.pdf.

Service Letter SL2019-687/NHN. URL: https://www.man-es.com/docs/default-source/service-letters/sl2019 687.pdf?sfvrsn=4fba319_6.

Service Experience - MAN B&W Two-stroke Engines. URL: https://maritimeexpert.files.wordpress.com/2016/service experience.pdf.

Погорлецький Д.С., Грицук І.В., Худяков І.В. Особливості експлуатації лубрикаторної системи мащення суднового двигуна MAN - B&W 5S70ME-C. Сучасні енергетичні ус-тановки на транспорті і технології та обладнання для їх обслуговування: матеріали 14-ї Міжнародної науково-практичної конференції, м. Херсон, 16-18 березня 2023 р. Херсон: Херсонська державна морська академія, 2023. – С. 402.

##submission.downloads##

Опубліковано

2023-06-29

Як цитувати

Погорлецький , Д., Грицук , І., Худяков , І., Черненко , В., & Поліщук , О. (2023). Особливості протидії низькотемпературній корозії гільзи циліндрів суднових малообертових двигунів. Вісник Приазовського Державного Технічного Університету. Серія: Технічні науки, (46), 122–130. https://doi.org/10.31498/2225-6733.46.2023.288181

Номер

Розділ

271 Річковий та морський транспорт