Дослідження щодо оцінки морської підготовки як невід'ємної частини морської освіти та навчання
DOI:
https://doi.org/10.31498/2225-6733.49.2.2024.321395Ключові слова:
практична підготовка, судноводій, навчання, навички, оцінювання, безпека, прийняття рішень, екіпаж судна, безпека судноводіння, безпека на моріАнотація
Фахівці вважають морську підготовку як невід'ємну й основну частину професійної підготовки моряків. Тому морська підготовка розглядається як частина навчальних програм морських навчальних закладів. Для здобуття фаху судноводія або морського інженера всі курсанти зобов'язані успішно завершити принаймні однорічну програму морської підготовки. Зазвичай ця підготовка проводиться на борту відповідних торговельних суден. Рівень підготовки оцінюється членами екіпажу судна і викладачами навчальних закладів. Дослідження рекомендується проводити у три етапи. На першому етапі оцінюються результати спостереження від членів екіпажу судна та анкетування, проведені комісією, які є досить суб'єктивними і не можуть бути оцінені за допомогою вимірюваного методу. Другий етап присвячений оцінці результатів письмового іспиту та відповідей на запитання анкети за допомогою вимірюваного методу. На третьому етапі на основі загальної оцінки результатів попередніх етапів визначаються проблеми, розв’язання яких можуть призвести до певних пропозицій щодо проведення необхідних змін в майбутньому. Освіта та навчання не мають жодної цінності при відсутності належного оцінювання. Враховуючи, що практична підготовка є невід'ємною частиною академічної освіти, необхідно вдосконалити систему оцінювання практичного навчання. Виробнича практика набуває все більшого значення для покращення практичних знань та навичок курсантів, безпосередньо пов'язаних з використанням обладнання для досягнення своєї місії. Практична підготовка також допоможе курсантам ознайомитися з їх майбутніми робочими місцями. Тому навчальні заклади повинні приділяти більше уваги практичній підготовці та розробити процедури для проведення ефективного навчання
Посилання
Kalinichenko T., Kalinichenko Y., Tymoshchuk O. Account of navigational hazards when the ship and the target are avoiding collision at small distances. Technology transfer: fundamental principles and innovative technical solutions. 2022. Pp. 35-37. DOI: https://doi.org/10.21303/2585-6847.2022.002665.
Huba M. E., Freed J. E. Learner-cantered assessment on college campuses: Shifting the focus from teaching to learning. Needham Heights, MA: Allyn & Bacon, 2000. 108 p.
SQA (Scottish Qualifications Authority). Guide to Assessment Publication. Publication Code: AA4147 (July 2015). Glasgow, UK, 2015. 48 p.
Rushton P., Eggett D. Comparison of written and oral examinations in a baccalaureate medical-surgical nursing course. Journal of Professional Nursing. 2003. Vol. 19(3). Pp. 142-148. DOI: https://doi.org/10.1016/S8755-7223(03)00049-8.
Wares D. Essential Quantitive Methods – A Guide for Business. Addison-Wesley, 1998. 336 p.
Surhone L., Timpledon M., Marseken S. Pareto analysis: Statistics, decision making, Pareto principle, fault tree analysis, failure mode and effects analysis, Pareto distribution. Betascript Publishing, 2010. 76 p.
The Statistical Analysis and Evaluation of Examination Results of Materials Research Methods Course / Yuan W., Deng C., Zhu H., Li J. Creative Education. 2012. Vol. 03(07). Pp. 162-164. DOI: https://doi.org/10.4236/ce.2012.37B042.
Celik D. A., Telman T. The scales used in the Industry and Organizational Culture. Ankara : Nobel Yayınları, 2013.

##submission.downloads##
Опубліковано
Як цитувати
Номер
Розділ
Ліцензія

Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution 4.0 International License.
Журнал "Вісник Приазовського державного технічного університету. Серія: Технічні науки" видається під ліцензією СС-BY (Ліцензія «Із зазначенням авторства»).
Дана ліцензія дозволяє поширювати, редагувати, поправляти і брати твір за основу для похідних навіть на комерційній основі із зазначенням авторства. Це найзручніша з усіх пропонованих ліцензій. Рекомендується для максимального поширення і використання неліцензійних матеріалів.
Автори, які публікуються в цьому журналі, погоджуються з наступними умовами:
1. Автори залишають за собою право на авторство своєї роботи та передають журналу право першої публікації цієї роботи на умовах ліцензії Creative Commons Attribution License, яка дозволяє іншим особам вільно розповсюджувати опубліковану роботу з обов'язковим посиланням на авторів оригінальної роботи та першу публікацію роботи в цьому журналі.
2. Автори мають право укладати самостійні додаткові угоди, які стосуються неексклюзивного поширення роботи в тому вигляді, в якому вона була опублікована цим журналом (наприклад, розміщувати роботу в електронному сховищі установи або публікувати у складі монографії), за умови збереження посилання на першу публікацію роботи в цьому журналі.