Вплив процесу регулювання потужності гальмування тяговоЇ асинхронної маши- ни в системі векторного керування на напругу в ланці постійного стру

Автор(и)

  • Yu. О. Slobodenyuk Кременчуцький національний університет ім. Михайла Остроградського, м. Кременчук, Україна
  • О. V. Byalobrzhesky Кременчуцький національний університет ім. Михайла Остроградського, м. Кременчук, Україна

DOI:

https://doi.org/10.31498/2225-6733.32.2016.83937

Ключові слова:

система тягового електропостачання, рекуперація, асинхронна машина, векторна система керування

Анотація

На підставі аналізу гальмівних тягових характеристик електровоза з асинхронними машинами були виділені основні режими гальмування і їх умови і особливості. Виходячи з умов роботи електровоза в гальмівному режимі (рекуперації), а саме те, що характеристики визначаються законами регулювання частоти і напруги на обмотках статора, запропоновано введення додаткового контуру в систему векторного керування з формуванням реактивної складової струму для регулювання потужності гальмування. Запропоновані доповнення до системи управління рекуперацією також може використовуватися як засіб для компенсації нештатних ситуацій пов'язаних зі зниженням напруги живлення

Біографії авторів

Yu. О. Slobodenyuk, Кременчуцький національний університет ім. Михайла Остроградського, м. Кременчук

Аспірант

О. V. Byalobrzhesky, Кременчуцький національний університет ім. Михайла Остроградського, м. Кременчук

Кандидат технічних наук, доцент

Посилання

Охотников Н.С. Использование накопителей энергии для повышения тягових свойств электровозов / Н.С. Охотников // Вестник ВНИИЖТ. – 2010. – №5. – С. 33-36.

Привалов С.Я. Анализ электрических величин на токоприемнике электровоза в режимах тяги и рекуперации / С.Я. Привалов // Научные проблемы транспорта Сибири и Дальнего Востока. – Новосибирск : Новосибирская гос. акад. водного транспорта, 2009. – №1. – С. 308-311.

Виноградов А.Б. Векторное управление электроприводом переменного тока / А.Б. Виноградов. – Иваново, 2008. – 298 с.

Электроподвижной состав с асинхронными тяговыми двигателями / Н.А. Ротанов, А.С. Курбасов, Ю.Г. Быков, В.В. Литовченко; под ред. Н.А. Ротанова. – М. : Транспорт, 1991. – 336 с.

Бялобржеський О.В. Структура системи автоматичного керування компенсуючими пристроєм в ланцюзі постійного струму частотно-керованого тягового асинхронного двигуна / О.В. Бялобржеський, Ю.О. Слободенюк // Науково-технічний збірник. Гірнича електромеханіка та автоматика. – Дніпропетровськ, 2015. – Вип. 94. – С. 31-36.

Виноградов А.Б. Учет потерь в стали, насыщения и поверхностного эффекта при моделировании динамических процессов в частотно-регулируемом асинхронном электроприводе / А.Б. Виноградов // Электротехника. – 2005. – №5. – С. 57-62.

##submission.downloads##

Як цитувати

Slobodenyuk Y. О., & Byalobrzhesky О. V. (2016). Вплив процесу регулювання потужності гальмування тяговоЇ асинхронної маши- ни в системі векторного керування на напругу в ланці постійного стру. Вісник Приазовського Державного Технічного Університету. Серія: Технічні науки, (32), 180–187. https://doi.org/10.31498/2225-6733.32.2016.83937