ІМПЛЕМЕНТАЦІЯ КОНЦЕПЦІЇ ІНФОТЕЙНМЕНТУ В ПРАКТИКУ ІВЕНТ-ІНДУСТРІЇ: ПОСТАНОВКА ПРОБЛЕМИ
DOI:
https://doi.org/10.32461/2226-3209.3.2023.289814Анотація
Мета статті – розглянути визначальні тенденції та аспекти, пов’язані з імплементацією концепції інфотейнменту в практику івент-індустрії. Методологія дослідження передбачає застосування, по-перше, дескриптивного рівня в поєднанні з аналітичним методом для характеристики сучасного етапу івент-індустрії, її заходів категорії В2С і В2В, по-друге, змістовно-структурного аналізу інфотейнменту як концепції та моделі і, по-третє, дискурсивний рівень дослідження і якісний контент-аналіз, завдяки яким вдалося визначити каузальні зв’язки між окремими різновидами івент-заходів і сутнісними ознаками інфотейнменту, що є умовою можливості імплементації цієї концепції в практику івент-індустрії. Наукова новизна полягає в тому, що вперше на рівні статті актуалізується проблема імплементації концепції інфотейнменту в практику івент-індустрії, яка до цього розглядалася переважно в контексті журналістики та телебачення. Висновки. Стверджено, що концепція інфотейнменту виступає однією з методологічних платформ, що може бути використана для обґрунтування та пояснення логіки розгортання та змістовної специфіки окремих івент-заходів, а також їхнього місця в сучасній (світовій та національній) масовій культурі. Запропоновано твердження, згідно з яким ця модель медіакультури допомагає в оформленні контенту та інформації, створює сприятливі умови для розвитку івент-менеджменту, через синтез освітньо-пізнавального та розважального компонентів в івент-заходах допомагає декодувати та сприймати складні змісти й образи в їх безперервному потоці та шаленій інформаційній динаміці. Підкреслено, що, ініціюючи культурно-інтелектуальну «гру», інфотейнмент стимулює евристичний потенціал мислення, особливо в частині сприйняття та засвоєння культурних кодів, а за допомогою фрагментації змісту активізує ініціативність учасників івент-заходів у плані креативної добудови повної картини того, що відбувається.
Ключові слова: інфотейнмент, івент-індустрія, івент-заходи, розваги, гра, масова культура, медіакультура.
##submission.downloads##
Опубліковано
Номер
Розділ
Ліцензія
Автори, які публікуються у цьому журналі, погоджуються з наступними умовами:
1. Автори залишають за собою право на авторство своєї роботи та передають журналу право першої публікації цієї роботи на умовах ліцензії Creative Commons Attribution License International CC-BY, котра дозволяє іншим особам вільно розповсюджувати опубліковану роботу з обов'язковим посиланням на авторів оригінальної роботи та першу публікацію роботи у цьому журналі.
2. Автори мають право укладати самостійні додаткові угоди щодо неексклюзивного розповсюдження роботи у тому вигляді, в якому вона була опублікована цим журналом (наприклад, розміщувати роботу в електронному сховищі установи або публікувати у складі монографії), за умови збереження посилання на першу публікацію роботи у цьому журналі.
3.Політика журналу дозволяє і заохочує розміщення авторами в мережі Інтернет (наприклад, у сховищах установ або на особистих веб-сайтах) рукопису роботи, як до подання цього рукопису до редакції, так і під час його редакційного опрацювання, оскільки це сприяє виникненню продуктивної наукової дискусії та позитивно позначається на оперативності та динаміці цитування опублікованої роботи.