ІМПЛЕМЕНТАЦІЯ КОНЦЕПЦІЇ ІНФОТЕЙНМЕНТУ В ПРАКТИКУ ІВЕНТ-ІНДУСТРІЇ: ПОСТАНОВКА ПРОБЛЕМИ

Автор(и)

  • Оксана Крупа

DOI:

https://doi.org/10.32461/2226-3209.3.2023.289814

Анотація

Мета статті – розглянути визначальні тенденції та аспекти, пов’язані з імплементацією концепції інфотейнменту в практику івент-індустрії. Методологія дослідження передбачає застосування, по-перше, дескриптивного рівня в поєднанні з аналітичним методом для характеристики сучасного етапу івент-індустрії, її заходів категорії В2С і В2В, по-друге, змістовно-структурного аналізу інфотейнменту як концепції та моделі і, по-третє, дискурсивний рівень дослідження і якісний контент-аналіз, завдяки яким вдалося визначити каузальні зв’язки між окремими різновидами івент-заходів і сутнісними ознаками інфотейнменту, що є умовою можливості імплементації цієї концепції в практику івент-індустрії. Наукова новизна полягає в тому, що вперше на рівні статті актуалізується проблема імплементації концепції інфотейнменту в практику івент-індустрії, яка до цього розглядалася переважно в контексті журналістики та телебачення. Висновки. Стверджено, що концепція інфотейнменту виступає однією з методологічних платформ, що може бути використана для обґрунтування та пояснення логіки розгортання та змістовної специфіки окремих івент-заходів, а також їхнього місця в сучасній (світовій та національній) масовій культурі. Запропоновано твердження, згідно з яким ця модель медіакультури допомагає в оформленні контенту та інформації, створює сприятливі умови для розвитку івент-менеджменту, через синтез освітньо-пізнавального та розважального компонентів в івент-заходах допомагає декодувати та сприймати складні змісти й образи в їх безперервному потоці та шаленій інформаційній динаміці. Підкреслено, що, ініціюючи культурно-інтелектуальну «гру», інфотейнмент стимулює евристичний потенціал мислення, особливо в частині сприйняття та засвоєння культурних кодів, а за допомогою фрагментації змісту активізує ініціативність учасників івент-заходів у плані креативної добудови повної картини того, що відбувається.

Ключові слова: інфотейнмент, івент-індустрія, івент-заходи, розваги, гра, масова культура, медіакультура.

##submission.downloads##

Опубліковано

2023-10-25

Номер

Розділ

Культурологія