МУЗИКА У ДОБУ ВІРУСНОЇ КОМУНІКАЦІЇ (Частина перша)
DOI:
https://doi.org/10.32461/2226-3209.3.2017.138689Ключові слова:
медіа, медіавірус, меметика, імплозія, афорданс, рингтонАнотація
Мета статті полягає у виявленні імплозивних ефектів миттєвої комунікації у сучасних музичних і параму зичних формах. Методологія дослідження передбачає звернення до загальнонаукових методів до методів тео ретичного музикознавства аналіз елементів музичної виразності й форми і мікросоціології аналіз афордансу й інскрипцій також мають місце полемічний та інтроспективний підходи. Наукова новизна полягає у виявленні маркерів віральності сучасних музичних форм в осмисленні музичної комунікації як діалектики афордансу й інск рипції сценарію медіа у дослідженні рингтону як інтонаційної практики миттєвої комунікації. Висновки. Пробле матизація теми вірусності в інформаційному полі культури дає змогу вийти на нові кордони концептуалізації по няття медаівірусу як чистого сингулярного смислу, поверхневого ефекту, вільного від усякого значення як такого, що виникає в результаті вибуху безумного становлення, коли елімінація часу і простору знеживлює сам процес сигніфікації як функції дистанціювання між означуваним та означником. Музика, як наймен фігуративне з усіх мистецтв відтак, найбіль схильне до нонсенсу і парадоксу і як мистецтво наративне часове, передбачувано переживає надзвичайно інтенсивний вплив ситуації миттєвої комунікації, у якій опинився світ сьогодні. статті зроблено спробу аплікації ідей дромології Поль Вірільо до площини меметики у контексті сучасних музично- комунікативних стратегій. результаті глобальної кризи уваги і синдрому перемикання каналів на сцені зявляються музичні й парамузичні форми, що постали в результаті максимальної компактизації музичної думки і є наслідком стратегії промінентності як основного маркеру віральності. До таких форм відносяться рингтони, джи нгли, аудіо-логотипи. Ключову роль у становленні даних феноменів відіграло зруення музики від ефірних форм до приватних, в результаті чого ситуація вимуеної уваги концертного залу була витіснена тотальною нелінійні стю персональних медіа. Вибухова антинаративна діяльність віральних музичних форм спонукає до вироблення нових стратегій неспіних практик, які дозволили б уповільнити час.##submission.downloads##
Опубліковано
Номер
Розділ
Ліцензія
Автори, які публікуються у цьому журналі, погоджуються з наступними умовами:
1. Автори залишають за собою право на авторство своєї роботи та передають журналу право першої публікації цієї роботи на умовах ліцензії Creative Commons Attribution License International CC-BY, котра дозволяє іншим особам вільно розповсюджувати опубліковану роботу з обов'язковим посиланням на авторів оригінальної роботи та першу публікацію роботи у цьому журналі.
2. Автори мають право укладати самостійні додаткові угоди щодо неексклюзивного розповсюдження роботи у тому вигляді, в якому вона була опублікована цим журналом (наприклад, розміщувати роботу в електронному сховищі установи або публікувати у складі монографії), за умови збереження посилання на першу публікацію роботи у цьому журналі.
3.Політика журналу дозволяє і заохочує розміщення авторами в мережі Інтернет (наприклад, у сховищах установ або на особистих веб-сайтах) рукопису роботи, як до подання цього рукопису до редакції, так і під час його редакційного опрацювання, оскільки це сприяє виникненню продуктивної наукової дискусії та позитивно позначається на оперативності та динаміці цитування опублікованої роботи.