МУЗИКА У ДОБУ ВІРУСНОЇ КОМУНІКАЦІЇ (Частина перша)
DOI:
https://doi.org/10.32461/2226-3209.3.2017.138689Ключові слова:
медіа, медіавірус, меметика, імплозія, афорданс, рингтонАнотація
Мета статті полягає у виявленні імплозивних ефектів миттєвої комунікації у сучасних музичних і параму зичних формах. Методологія дослідження передбачає звернення до загальнонаукових методів до методів тео ретичного музикознавства аналіз елементів музичної виразності й форми і мікросоціології аналіз афордансу й інскрипцій також мають місце полемічний та інтроспективний підходи. Наукова новизна полягає у виявленні маркерів віральності сучасних музичних форм в осмисленні музичної комунікації як діалектики афордансу й інск рипції сценарію медіа у дослідженні рингтону як інтонаційної практики миттєвої комунікації. Висновки. Пробле матизація теми вірусності в інформаційному полі культури дає змогу вийти на нові кордони концептуалізації по няття медаівірусу як чистого сингулярного смислу, поверхневого ефекту, вільного від усякого значення як такого, що виникає в результаті вибуху безумного становлення, коли елімінація часу і простору знеживлює сам процес сигніфікації як функції дистанціювання між означуваним та означником. Музика, як наймен фігуративне з усіх мистецтв відтак, найбіль схильне до нонсенсу і парадоксу і як мистецтво наративне часове, передбачувано переживає надзвичайно інтенсивний вплив ситуації миттєвої комунікації, у якій опинився світ сьогодні. статті зроблено спробу аплікації ідей дромології Поль Вірільо до площини меметики у контексті сучасних музично- комунікативних стратегій. результаті глобальної кризи уваги і синдрому перемикання каналів на сцені зявляються музичні й парамузичні форми, що постали в результаті максимальної компактизації музичної думки і є наслідком стратегії промінентності як основного маркеру віральності. До таких форм відносяться рингтони, джи нгли, аудіо-логотипи. Ключову роль у становленні даних феноменів відіграло зруення музики від ефірних форм до приватних, в результаті чого ситуація вимуеної уваги концертного залу була витіснена тотальною нелінійні стю персональних медіа. Вибухова антинаративна діяльність віральних музичних форм спонукає до вироблення нових стратегій неспіних практик, які дозволили б уповільнити час.##submission.downloads##
Опубліковано
Номер
Розділ
Ліцензія
Автори, які публікуються у цьому журналі, погоджуються з наступними умовами:
1. Автори залишають за собою право на авторство своєї роботи та передають журналу право першої публікації цієї роботи на умовах ліцензії Creative Commons Attribution License, котра дозволяє іншим особам вільно розповсюджувати опубліковану роботу з обов'язковим посиланням на авторів оригінальної роботи та першу публікацію роботи у цьому журналі.
2. Автори мають право укладати самостійні додаткові угоди щодо неексклюзивного розповсюдження роботи у тому вигляді, в якому вона була опублікована цим журналом (наприклад, розміщувати роботу в електронному сховищі установи або публікувати у складі монографії), за умови збереження посилання на першу публікацію роботи у цьому журналі.
3.Політика журналу дозволяє і заохочує розміщення авторами в мережі Інтернет (наприклад, у сховищах установ або на особистих веб-сайтах) рукопису роботи, як до подання цього рукопису до редакції, так і під час його редакційного опрацювання, оскільки це сприяє виникненню продуктивної наукової дискусії та позитивно позначається на оперативності та динаміці цитування опублікованої роботи.