КІТЧ В МУЗИЦІ (РЕЦЕПЦІЯ ДОСВІДУ І ДІЙСНОСТІ)
DOI:
https://doi.org/10.32461/2226-3209.3.2019.191801Abstract
Метою статті є аналіз явища кітчу в музиці з виокремленням рецептивного характеру суб’єктивного досвіду індивіда в умовах його об’єктивації дійсності. Методологія дослідження спирається на феноменологічний метод для об'єктивного вивчення проблеми кітчу в музиці, що окреслена суб'єктивним досвідом у сприйнятті, судженні та почутті, та герменевтичний метод, який складає основу пояснень явища кітчу в музиці як відтворення творчих процесів у зовнішніх проявах. Наукова новизна полягає в новому ракурсі дослідження явища кітчу не в притаманних йому зображальних формах мистецтва, а в музиці, та осмислення мистецької цінності кітчу в музиці крізь призму суб’єктивного досвіду індивіда та його об’єктивації дійсності. Висновки. Осмислено явище кітчу та його рецептивний характер з музичним жанром поп-класики в культурно-мистецькому просторі сьогодення. Основна увага сконцентрована на аналізі категорії кітчу з суб’єктивних позицій індивіда в умовах його об’єктивації дійсності. Виокремлено мистецьку цінність кітчу в музиці, яка постає у протилежній взаємообумовленості з естетичною. Доведено, що кітч є своєрідним результатом вимог сучасної дійсності, де саме музика є установкою, об’єктивним відображенням дійсності через власний суб’єктивний досвідDownloads
Published
Issue
Section
License
Authors who publish with this journal agree to the following terms:
1. Authors retain copyright and grant the journal right of first publication with the work simultaneously licensed under a Creative Commons Attribution License that allows others to share the work with an acknowledgement of the work's authorship and initial publication in this journal.
2. Authors are able to enter into separate, additional contractual arrangements for the non-exclusive distribution of the journal's published version of the work (e.g., post it to an institutional repository or publish it in a book), with an acknowledgement of its initial publication in this journal.
3. Authors are permitted and encouraged to post their work online (e.g., in institutional repositories or on their website) prior to and during the submission process, as it can lead to productive exchanges, as well as earlier and greater citation of published work (See The Effect of Open Access).