ВІД АНТРОПОЛОГІЧНОЇ ІНТЕРПРЕТАЦІЇ ДО СУЧАСНОГО РОЗУМІННЯ ВІДКРИТОЇ ОСВІТИ

Автор(и)

  • Lyudmyla Kharlash Дніпропетровський обласний інститут післядипломної педагогічної освіти, Україна

DOI:

https://doi.org/10.32461/2226-3209.1.2013.137405

Ключові слова:

відкрите суспільство, відкрита освіта, практики відкритої освіти, освітній простір, мережеві спільноти

Анотація

Через поняття відкритого суспільства розглянуто проблему створення системи сучасної відкритої освіти та виявлено зміст пріоритетів змін інтерпретацій і сучасного розуміння відкритої освіти, її суспільне значення. Підкреслено актуальність подальших досліджень проблеми відкритості в освіті. Розглянуто приклади практик створення відкритих освітніх систем.

##submission.downloads##

Опубліковано

2016-10-07

Номер

Розділ

Відгуки. Рецензії. Повідомлення