Мистецтво Кримського ханства в логіці інтервального аналізу

Автор(и)

  • Meryem Idrisova Національна академія керівних кадрів культури і мистецтв, Україна

DOI:

https://doi.org/10.32461/2226-3209.3.2016.138963

Ключові слова:

інтервал, субінтервал, суфізм, образотворче мистецтво, музично-поетичне мистецтво

Анотація

Мета статті. У статті аналізується проблема дослідження мистецтва Кримського ханства XIV-XVI ст. з позицій міждисциплінарної методології інтервальності. Проводиться аналіз літературних джерел, опублікованих дослідниками різних напрямів. Метою статті також є виявлення образних і стилістичних ознак мистецтва Кримського ханства з позицій окремих інтервалів або субінтервалів. Використовуючи історико-культурний, філософський, мистецтвознавчий ме- тоди аналізу, автор статті віддає перевагу поліметодологічній теорії інтервальності, яка є продуктом постмодернізму. Інтервальний підхід ґрунтується на виявленні та координації інтервалів у окремих контекстах. Наукова новизна полягає в тому, що автор обґрунтовує необхідність використання в сучасному культурологічному дискурсі постмодерністської, зокрема інтервальної методології, яка сприяє більш різнобічному і многоаспектному аналізу різних видів мис- тецтва в художній культурі Кримського ханства. Зроблено висновок, що, незважаючи на значний інтерес дослідників різних напрямків до проблеми культури Кримського ханства, звернення до теорії інтервального підходу відкриває можливості багатовимірного осягнення специфіки мистецтва даної епохи з перспективою його вивчення і розвитку.

##submission.downloads##

Опубліковано

2016-10-21

Номер

Розділ

Відгуки. Рецензії. Повідомлення