Концепція культурної компетентності спеціалістів з цифрового врядування у системі державного управління

Автор(и)

  • Oleksandr Karpenko Національна академія державного управління при Президентові України, Україна
  • Kateryna Glubochenko Миколаївський національний університет імені В.О. Сухомлинського, Україна

DOI:

https://doi.org/10.32461/2226-3209.3.2018.147106

Ключові слова:

культурна компетентність, комунікативні навички, цифрове врядування, спеціалісти з цифрового врядування, оцінювання культурної компетентності.

Анотація

Метою даної статті є визначення та аналіз концепції культурної компетентності спеціалістів з цифрового врядування у науці державного управління.  Методологічною основою дослідження є методи спостереження та порівняльного аналізу, які дозволили систематизувати важливі фактори оцінювання культурної компетентності спеціалістів з цифрового врядування. Наукова новизна полягає в ідентифікації концепції культурної компетентності спеціалістів з цифрового врядування у системі державного управління та визначенні елементів її оцінювання. Висновки. Доведено, що культурна компетентність, що ґрунтується на відповідних комунікативних вміннях та навичках спеціалістів, підвищує ефективність цифрового врядування, адже розвиток відповідних вмінь допомагає в процесі надання управлінських послуг вирішити більшість внутрішніх та зовнішніх конфліктів. Головною перевагою розвитку міжкультурних комунікативних вмінь та навичок є підвищення ефективності взаємодії між громадянами та державними службовцями за допомогою механізмів цифрового врядування. Враховуючи міжнародний досвід впровадження цифрового врядування, були розроблені висновки та рекомендації для системи державного управління в Україні.

Біографії авторів

Oleksandr Karpenko, Національна академія державного управління при Президентові України

доктор наук з державного управління, завідувач кафедри інформаційної політики та цифрових технологій 

Kateryna Glubochenko, Миколаївський національний університет імені В.О. Сухомлинського

кандидат наук з державного управління, доцент кафедри менеджменту організацій та зовнішньоекономічної діяльності 

Посилання

Цифрова адженда України – 2020 (“Цифровий порядок денний” – 2020) / Концептуальні засади (версія 1.0) // Hiteh-office. 2016. 90c.

Cross T. Services to minority populations / T. Cross // Cultural competence continuum. Focal Point. - 1988.- № 3. – P.1-9.

Department for Digital, Culture, Media & Sport. Digital government - maintaining the UK government as a world leader in serving its citizens online. URL: https://www.gov.uk/government/publications/uk-digital-strategy/6-digital-government-maintaining-the-uk-government-as-a-world-leader-in-serving-its-citizens-online

Heine S. J. Cultural psychology. Handbook of Social Psychology. Hoboken, NJ: John Wiley & Sons, Inc, 2010.

Hermann M. Design principles for Industrie 4.0 scenarios: A literature review. Technische Universitat Dortmund. Working Paper. 2015. № 1. P.1-16.

Kovačić Z. J. The impact of national culture on worldwide eGovernment readiness. Informing Science Journal. 2005. №8. P.143-158.

OECD. Digital government strategies for transforming public services in the welfare areas. URL: http://www.oecd.org/gov/digital-government/Digital-Government-Strategies-Welfare-Service.pdf

Perri P. E-governance styles of political judgement in the Information Age polity. New York, NY: Palgrave Macmillan, 2004.

Primm A.B. Race and ethnicity, mental health services and cultural competence in the criminal justice system: Are we ready to change? Community Mental Health Journal. 2005. №41(5). P. 557-569.

Sereni-Massinger C. Improving law enforcement cross cultural competencies through continued education. Journal of Education and Learning. 2016. №5(2). P. 258-264.

Singh A. A critical impulse to e-Governance in the Asia Pacific. New Delhi, India: Springer, 2013.

Digital Agenda for Ukraine – 2020 (“Digital Agenda” – 2020): Conceptual principles (version 1.0). (2016). Hiteh-office [in Ukrainian].

Cross, T. (1988). Services to minority populations. Cultural competence continuum. Focal Point, 3, 1-9 [in English].

Department for Digital, Culture, Media & Sport. (2017). Digital government - maintaining the UK government as a world leader in serving its citizens online. Retrieved from https://www.gov.uk/government/publications/uk-digital-strategy/6-digital-government-maintaining-the-uk-government-as-a-world-leader-in-serving-its-citizens-online [in English].

Heine, S. J. (2010). Cultural psychology. In Handbook of Social Psychology. Hoboken, NJ: John Wiley & Sons, In. [in English].

Hermann, M., Pentek, T. & Otto, B. (2015). Design principles for Industrie 4.0 scenarios: A literature review. Technische Universitat Dortmund. Working Paper, 1, 1-16 [in English].

Kovačić, Z. J. (2005). The impact of national culture on worldwide eGovernment readiness. Informing Sci-ence Journal, 8, 143-158 [in English].

OECD. (2016). Digital government strategies for transforming public services in the welfare areas. Re-trieved from http://www.oecd.org/gov/digital-government/Digital-Government-Strategies-Welfare-Service.pdf [in English].

Perri, P. (2004). E-governance styles of political judgement in the Information Age polity. New York, NY: Palgrave Macmillan [in English].

Primm, A.B., Osher, F.C. & Gomez, M.B. (2005). Race and ethnicity, mental health services and cultural competence in the criminal justice system: Are we ready to change? Community Mental Health Journal, 41, 5, 557-569 [in English].

Sereni-Massinger, C. & Wood, N. (2016). Improving law enforcement cross cultural competencies through continued education. Journal of Education and Learning, 5(2), 258-264 [in English].

Singh, A. (2013). A critical impulse to e-Governance in the Asia Pacific. New Delhi, India: Springer [in Eng-lish].

##submission.downloads##

Опубліковано

2018-08-29

Номер

Розділ

Культурологія