МУЗИЧНО-ХОРЕОГРАФІЧНИЙ СИНТЕЗ У БАЛЕТІ УВЕ ШОЛЬЦА "ВЕЛИКА МЕСА"
DOI:
https://doi.org/10.32461/2226-3209.1.2018.160325Ключові слова:
музика, хореографія, балет, інтерпретація, Уве ШольцАнотація
Мета статті – з’ясування специфіки музично-хореографічного синтезу у балеті Уве Шольца "Велика меса". Методологія дослідження ґрунтується на використанні системно-аналітичного методу у поєднанні з виконавським підходом. Наукова новизна полягає у з’ясуванні особливостей інтерпретації класичної музики у творчості Уве Шольца. Висновки. "Велика меса" Уве Шольца відноситься до такого типу хореографії, в якій пластично розроблені найдрібніші детское музее матеріалу и його зображення. Хореолексика У. Шольц - самые разные музеи, в которых есть все, что нужно, - это образ жизни, в которой живут разные народы, а также различные языковые и экономические отношения.
Посилання
Асафьев Б. Книга о Стравинском. Ленинград : Музыка, 1977. 276 с.
Асафьев Б.В. О балете. Статьи, рецензии, воспоминания. Ленинград : Музыка, 1974. 296 с.
Богданов-Березовский В. Статьи о балете. Ленинград : Сов. композитор, 1962. 204 с.
Вершинина И. Музыка в балетном театре // Русская художественная культура конца XIX – начала XX века (1908–1917). Москва : Наука, 1977. Кн. 3 : Зрелищные искусства и музыка. С. 365–381.
Вольфганг Амадей Моцарт. Большая месса до минор. URL: https://musicseasons.org/vo-mocart-bolshaya-messa/
Давыдов С. Об интонационном анализе музыкально-хореографического образа (к вопросу о ком-плексном изучении хореографического произведения) : автореф. дис. на соиск. науч. степени канд. искусствове-дения. Москва : ГИТИС, 1984. 23 с.
Дулова Е. Балетный жанр как музыкальный феномен (русская традиция конца XVIII – начала XX ве-
ка): исследование. Москва : "Четыре четверти", 1999. 378 с.
Куриленко Е. Понятие жанра современного балета // Музыка и хореография современного балета : сб. ст. Москва : Искусство, 1982. Вып. 4. С. 87–105.
Розанова Ю. Симфонические принципы балетов Чайковского. Москва : Музыка, 1976. 159 с.
Слонимский Ю. Драматургия балетного театра XIX века. Москва : Искусство, 1977. 345 с.
Уве Шольц – Модерн балет "Большая месса". URL: http://www.cultmix.ru/load/1/1/1/32-1-0-1103.
Уве Шольц. URL: http://benois.theatre.ru/participants/jury/scholts/
Холопова В. Музыкально-хореографические формы русского классического балета // Музыка и хо-реография современного балета. Москва : Музыка, 1982. С. 57–72.
Asafiev, B. (1977). The book is about Stravinsky. Leningrad: Muzyika [in Russian].
Asafiev, B.V. (1974). About ballet. Articles, reviews, memoirs. Leningrad: Muzyika [in Russian].
Bogdanov-Berezovsky, V. (1962). Articles about the ballet. Leningrad: Sovetskiy kompozitor [in Russian].
Vershinina, I. (1977). "Music in the ballet theater". Russian art culture of the late XIX beginning of the XX century (1908–1917). Moscow: Nauka, Book. 3: Spectacular arts and music, 365–381. [in Russian].
Wolfgang Amadeus Mozart. Great Mass in C minor. URL: https://musicseasons.org/vo-mocart-bolshaya-messa/ [in Russian].
Davydov, S. (1984). On the intonational analysis of the musical-choreographic image (to the question of the complex study of the choreographic work): D.Ed. Moscow: GITIS [in Russian].
Dulova, E. (1999). Ballet genre as a musical phenomenon (Russian tradition of the late XVIII – early XX
century): research. Moscow: Chetyire chetverti [in Russian].
Kurylenko, E. (1982). "The concept of the genre of modern ballet" . Music and choreography of modern ballet.
Moscow: Iskusstvo, Issue. 4, 87–105. [in Russian].
Rozanova, Yu. (1976). Symphonic principles of Tchaikovsky's ballets. Moscow: Muzyika [in Russian].
Slonimsky, Yu. (1977). Dramaturgy of the ballet theater of the XIX century. Moscow: Iskusstvo [in Russian].
Uwe Scholz – Modern Ballet "The Great Mass". Retrieved from http://www.cultmix.com/load/1/1/1/32-1-0-1103 [in Russian].
Uwe Scholz. Retrieved from http://benois.theatre.ru/participants/jury/scholts/ [in Russian].
Kholopova, V. (1982). "Musical-choreographic forms of Russian classical ballet". Music and choreography of modern ballet. Moscow: Muzyika, 57–72 [in Russian].
##submission.downloads##
Опубліковано
Номер
Розділ
Ліцензія
Автори, які публікуються у цьому журналі, погоджуються з наступними умовами:
1. Автори залишають за собою право на авторство своєї роботи та передають журналу право першої публікації цієї роботи на умовах ліцензії Creative Commons Attribution License International CC-BY, котра дозволяє іншим особам вільно розповсюджувати опубліковану роботу з обов'язковим посиланням на авторів оригінальної роботи та першу публікацію роботи у цьому журналі.
2. Автори мають право укладати самостійні додаткові угоди щодо неексклюзивного розповсюдження роботи у тому вигляді, в якому вона була опублікована цим журналом (наприклад, розміщувати роботу в електронному сховищі установи або публікувати у складі монографії), за умови збереження посилання на першу публікацію роботи у цьому журналі.
3.Політика журналу дозволяє і заохочує розміщення авторами в мережі Інтернет (наприклад, у сховищах установ або на особистих веб-сайтах) рукопису роботи, як до подання цього рукопису до редакції, так і під час його редакційного опрацювання, оскільки це сприяє виникненню продуктивної наукової дискусії та позитивно позначається на оперативності та динаміці цитування опублікованої роботи.