ОСОБЛИВОСТІ ВИКОРИСТАННЯ СОЦІАЛЬНИХ МЕРЕЖ ДЛЯ ПРОСУВАННЯ БІБЛІОТЕЧНИХ РЕСУРСІВ

Автор(и)

  • Тетяна Биркович
  • Ярослава Морозова

DOI:

https://doi.org/10.32461/2226-3209.1.2024.302029

Анотація

Мета статті – комплексно дослідити представлення бібліотек в соціальних мережах: Instagram, TikTok, YouTube. Методологія дослідження ґрунтується на системно-ціннісних підходах із застосуванням загальнонаукових методів (аналізу, синтезу, абстрагування, узагальнення тощо) та спеціальних методах, зумовлених мультидисциплінарною парадигмою інформаційних, комунікативних та соціокультурних досліджень, що дозволила дослідити сучасний стан використання соціальних мереж у бібліотечній діяльності. Наукова новизна полягає в практичному дослідженні сторінок бібліотечних установ у соціальних мережах. Висновки. Представлення бібліотек в соціальних мережах: Instagram, TikTok, YouTube для просування бібліотечних ресурсів є дуже важливими сучасними інструментами популяризації бібліотек та її ресурсів. Можна стверджувати, що в умовах війни бібліотека як соціальний інститут є однією з підсистем інформаційно-комунікативної системи, діяльність якої характеризується різноманітністю напрямів і використанням широкого спектру форм роботи для задоволення потреб багатьох читачів. Війна трансформує бібліотечні установи, які, змушені адаптовуватися до нових вимог і, стають центрами в комунікаційних процесах між читачем та інформацією. Для багатьох людей читання книжок, обговорення, зустрічі з авторами тощо є частиною психологічного розвантаження, відволіканням (хоч і тимчасовим) від війни; а для бібліотек – це є засобом просування, а відтак, методом їх розвитку в сучасному інформаційному світі.

 

##submission.downloads##

Опубліковано

2024-04-16

Номер

Розділ

Культурологія