НОВАТОРСТВО КОМІКСУ В ПРОСТОРІ СУЧАСНОЇ ЕКРАННОЇ ВИДОВИЩНОЇ КУЛЬТУРИ

Автор(и)

  • Сергій Крикуненко

DOI:

https://doi.org/10.32461/2226-3209.2.2024.308276

Анотація

Мета роботи – дослідити новаторство коміксу в реальному просторі видовищних форм, зокрема вплив коміксу та графічних історій на кінематограф, аніме та відеоігри як глобальної складової сучасної екранної видовищної культури. Методологія дослідження заснована на використанні семіотичного, аналітичного та культурологічного методів у розкритті особливостей новаторського впливу коміксів на різні види медіа в просторі сучасних видовищних форм. Наукова новизна роботи полягає в здійсненні аналізу еволюції впливу коміксу на розвиток сучасних екранних видовищних форм, а також першому культурологічному дослідженні новаторських особливостей синергії коміксу та сучасних форм екранної видовищної культури. Висновки. Комікси надають широкий спектр візуальних та наративних моделей, які можуть успішно використовувати в культурі екранних видовищних форм. Комікси здатні створювати мультимедійні всесвіти, які відкривають широкі перспективи для створення кінематографічних та ігрових універсумів, що розширюються на різні медійні формати. Такі всесвіти можуть стати основою для створення франшиз, серіалів та відеоігор, що розширюють аудиторію та створюють нові можливості для медійної конвергенції. Крім того, новаторство коміксів у культурі екранних видовищних форм проявляється у їхньому впливі на візуальні практики, естетичність та експерименти зі структурою та жанрами. Це дає можливість мальопису бути тим самим медіа, яке здатне створювати зовсім нові та унікальні стратегії наративних і візуальних конструкцій, що дозволяє творцям екранних видовищних форм експериментувати з багатьма аспектами композиції твору.

##submission.downloads##

Опубліковано

2024-07-14

Номер

Розділ

Культурологія