Концепція створення та розвитку сучасних інформаційних систем маркетингу підприємств

Authors

  • Катерина Іванівна Київська Київський національний університет будівництва та архітектури пр. Повітрофлотський, 31, Київ – 37, Україна, Ukraine
  • В’ячеслав Борисович Задоров Київський національний університет будівництва та архітектури пр. Повітрофлотський, 31, Київ – 37, Україна, Ukraine

DOI:

https://doi.org/10.15587/1729-4061.2009.20213

Keywords:

systems approach, informative systems of marketing, the Internet of technology

Abstract

Some conception of systems approach to creation of the modern informative systems of marketing (ISM) of enterprises is considered, which takes into account the mnogotselevoe direction ISM and their kommunikativnoe setting. The ground of principles of construction of facilities of the conceptual complex mnogotselevoy functional architecture ISM with the use of modern facilities of Internettechnologies is foreseen.

Author Biographies

Катерина Іванівна Київська, Київський національний університет будівництва та архітектури пр. Повітрофлотський, 31, Київ – 37, Україна

Аспірант

Кафедра інформаційних технологій

В’ячеслав Борисович Задоров, Київський національний університет будівництва та архітектури пр. Повітрофлотський, 31, Київ – 37, Україна

Кандидат технічних наук, професор, завідуючий кафедрою

Кафедра інформаційних технологій

References

  1. Котлер Ф. Основы маркетинга. Москва. Издательство «Прогресс», 1991
  2. Оксанич А.П., Петренко В.Р., Костенко О.П. Інформаційні системи і технології маркетингу: Навч. посіб. – К.: «Видавничий дім «Професіонал», 2008. – 320 с.
  3. Голубков Е.П. Маркетиновые исследования: теория, методология и практика. - М.: Издательство “Финпресс”, 1998. – 416 с.
  4. Задоров В.Б. Системний аналіз об’єктів та процесів: технологічні основи: Навчальний посібник – К: КНУБА, 2003. – 276 с.
  5. Задоров В.Б. Основи системного аналізу об’єктів і процесів комп’ютеризації (функціонально-технологічний підхід). Частина 1. Введення до проблематики системного аналізу організаційних антропогенних систем (на прикладі інформаційних технологій бізнес-систем): Конспект лекцій. К: КНУБА, 2000. – 95 с.
  6. Калянов Г.Н. CASE-технологии. Консалтинг в автоматизации бизнес-процессов. – 3-е изд. – М.: Горячая линия – Телеком, 2002. – 320 с.
  7. Минин А. Сайт как инструмент маркетинга (http://www.infosky.ru/content/view/29/85/).

Published

2009-06-20

How to Cite

Київська, К. І., & Задоров, В. Б. (2009). Концепція створення та розвитку сучасних інформаційних систем маркетингу підприємств. Eastern-European Journal of Enterprise Technologies, 3(2(39), 18–25. https://doi.org/10.15587/1729-4061.2009.20213

Issue

Section

Information technology