Концепція створення та розвитку сучасних інформаційних систем маркетингу підприємств

Автор(и)

  • Катерина Іванівна Київська Київський національний університет будівництва та архітектури пр. Повітрофлотський, 31, Київ – 37, Україна, Україна
  • В’ячеслав Борисович Задоров Київський національний університет будівництва та архітектури пр. Повітрофлотський, 31, Київ – 37, Україна, Україна

DOI:

https://doi.org/10.15587/1729-4061.2009.20213

Ключові слова:

системний підхід, інформаційні системи маркетингу, Інтернет технології

Анотація

Розглядається деяка концепція системного підходу до створення сучасних інформаційних систем маркетингу (ІСМ) підприємств, яка враховує багатоцільове спрямування ІСМ та їх комунікативне призначення. Передбачається обґрунтування принципів побудови засобів концептуальної комплексної багатоцільової функціональної архітектури ІСМ з використанням сучасних засобів Інтернет-технологій

Біографії авторів

Катерина Іванівна Київська, Київський національний університет будівництва та архітектури пр. Повітрофлотський, 31, Київ – 37, Україна

Аспірант

Кафедра інформаційних технологій

В’ячеслав Борисович Задоров, Київський національний університет будівництва та архітектури пр. Повітрофлотський, 31, Київ – 37, Україна

Кандидат технічних наук, професор, завідуючий кафедрою

Кафедра інформаційних технологій

Посилання

  1. Котлер Ф. Основы маркетинга. Москва. Издательство «Прогресс», 1991
  2. Оксанич А.П., Петренко В.Р., Костенко О.П. Інформаційні системи і технології маркетингу: Навч. посіб. – К.: «Видавничий дім «Професіонал», 2008. – 320 с.
  3. Голубков Е.П. Маркетиновые исследования: теория, методология и практика. - М.: Издательство “Финпресс”, 1998. – 416 с.
  4. Задоров В.Б. Системний аналіз об’єктів та процесів: технологічні основи: Навчальний посібник – К: КНУБА, 2003. – 276 с.
  5. Задоров В.Б. Основи системного аналізу об’єктів і процесів комп’ютеризації (функціонально-технологічний підхід). Частина 1. Введення до проблематики системного аналізу організаційних антропогенних систем (на прикладі інформаційних технологій бізнес-систем): Конспект лекцій. К: КНУБА, 2000. – 95 с.
  6. Калянов Г.Н. CASE-технологии. Консалтинг в автоматизации бизнес-процессов. – 3-е изд. – М.: Горячая линия – Телеком, 2002. – 320 с.
  7. Минин А. Сайт как инструмент маркетинга (http://www.infosky.ru/content/view/29/85/).

##submission.downloads##

Опубліковано

2009-06-20

Як цитувати

Київська, К. І., & Задоров, В. Б. (2009). Концепція створення та розвитку сучасних інформаційних систем маркетингу підприємств. Eastern-European Journal of Enterprise Technologies, 3(2(39), 18–25. https://doi.org/10.15587/1729-4061.2009.20213

Номер

Розділ

Інформаційні технології