Дослідження напружено-деформованого стану залізничних дефектних залізобетонних труб відновлених металевими гофрованими конструкціями

Автор(и)

  • Vitalii Kovalchuk Львівська філія Дніпропетровського національного університету залізничного транспорту імені академіка В. Лазаряна вул. І. Блажкевич, 12а, м. Львів, Україна, 79052, Україна https://orcid.org/0000-0003-4350-1756
  • Ruslan Markul Дніпропетровський національний університет залізничного транспорту імені академіка В. Лазаряна вул. Лазаряна, 2, м. Дніпро, Україна, 49010, Україна https://orcid.org/0000-0002-7630-8963
  • Andriy Pentsak Національний університет «Львівська політехніка» вул. С. Бандери, 12, м. Львів, Україна, 79013, Україна https://orcid.org/0000-0001-7491-6730
  • Bohdan Parneta Національний університет «Львівська політехніка» вул. С. Бандери, 12, м. Львів, Україна, 79013, Україна https://orcid.org/0000-0002-2696-2449
  • Oleksiy Gayda Національний університет «Львівська політехніка» вул. С. Бандери, 12, м. Львів, Україна, 79013, Україна https://orcid.org/0000-0002-6206-614X
  • Serhii Braichenko Національний університет «Львівська політехніка» вул. С. Бандери, 12, м. Львів, Україна, 79013, Україна https://orcid.org/0000-0002-5503-422X

DOI:

https://doi.org/10.15587/1729-4061.2017.109611

Ключові слова:

залізобетонна труба, металева гофрована конструкція, дефект, статичне і динамічне навантаження, напруження, деформації

Анотація

Розроблено перспективні технології ремонту дефектних залізобетонних труб із використанням металевих гофрованих конструкцій. Наведено методику розрахунку величин сил тиску на вершину залізобетонної труби, яка підсилена металевою гофрованою трубою, при статичних та динамічних навантаженнях у залежності від висоти засипки. За результатами статичних та динамічних сил тиску, методом скінченних елементів розраховується напружено-деформований стан труби при взаємодії із ґрунтом засипки

Біографії авторів

Vitalii Kovalchuk, Львівська філія Дніпропетровського національного університету залізничного транспорту імені академіка В. Лазаряна вул. І. Блажкевич, 12а, м. Львів, Україна, 79052

Кандидат технічних наук

Кафедра «Рухомий склад і колія» 

Ruslan Markul, Дніпропетровський національний університет залізничного транспорту імені академіка В. Лазаряна вул. Лазаряна, 2, м. Дніпро, Україна, 49010

Кандидат технічних наук

Кафедра «Колія та колійне господарство»

Andriy Pentsak, Національний університет «Львівська політехніка» вул. С. Бандери, 12, м. Львів, Україна, 79013

Кандидат технічних наук, доцент

Кафедра «Будівельне виробництво»

Bohdan Parneta, Національний університет «Львівська політехніка» вул. С. Бандери, 12, м. Львів, Україна, 79013

Кандидат технічних наук, доцент

Кафедра «Будівельне виробництво»

Oleksiy Gayda, Національний університет «Львівська політехніка» вул. С. Бандери, 12, м. Львів, Україна, 79013

Кандидат технічних наук, доцент

Кафедра «Будівельне виробництво»

Serhii Braichenko, Національний університет «Львівська політехніка» вул. С. Бандери, 12, м. Львів, Україна, 79013

Кандидат технічних наук, старший викладач

Кафедра «Будівельне виробництво»

Посилання

  1. Koval, P. M., Babiak, I. P., Sitdykova, T. M. (2010). Normuvannia pry proektuvanni i budivnytstvi sporud z metalevykh hofrovanykh konstruktsiy. Visnyk Dnipropetr. nats. un-tu zal. transp. im. ak. V. Lazariana, 39, 114–117.
  2. Kovalchuk, V. V. (2012). Stan ta problemy zabezpechennia dovhovichnosti prohonovykh budov mostiv. Zbirnyk naukovykh prats DonIZT, 32, 226–235.
  3. Kovalchuk, V. V. (2015). The effect of corrugated elements thickness on the deflected mode of corrugated metal structures. Science and Transport Progress. Bulletin of Dnipropetrovsk National University of Railway Transport, 3 (57), 199–207. doi: 10.15802/stp2015/46079
  4. Sysyn, M. P., Kowaltschuk, W. W., Nabotschenko, O. S., Gerber, U. (2016). Die Tragfähigkeit von Eisenbahndurchlässen in Abhängigkeit von der Bauausführung und der Instandhaltung. ETR – Eisenbahntechnische Rundschau, 39–44.
  5. Esmaeili, M., Zakeri, J. A., Abdulrazagh, P. H. (2013). Minimum depth of soil cover above long-span soil-steel railway bridges. International Journal of Advanced Structural Engineering, 5 (1), 7. doi: 10.1186/2008-6695-5-7
  6. Cherepov, V. V., Shylin, I. V. (2012). Variantne proektuvannia pry pryiniatti inzhenernoho rishennia po vidnovlennia ekspluatatsiinoho stanu vodopropusknoi truby. Enerho- ta resursozberihaiuchi tekhnolohii pry ekspluatatsii mashyn ta ustatkuvannia. Donetsk, 164–166.
  7. Zhinkin, A. (2011). Problemy i perspektivy tipovogo proektirovaniya metallicheskih gofrirovannyh konstrukciy. Transport Rossiyskoy Federacii, 2, 53–54.
  8. Metallicheskie gofrirovannye konstrukcii: dostoinstva i perspektivy (2008). Evraziya Vesti. Novye tekhnologii. Transportnaya gazeta. Ministerstvo transporta RF, 2, 1–3.
  9. Hnatiuk, I. (2011). Novyi «styl» staroho mostu. Vseukrainska transportna hazeta Mahistral. Available at: http://www.magistral-uz.com.ua/
  10. Handbook of steel drainage and highway construction products (2002). Canada, 482.
  11. Pettersson, L., Sundquist, H. (2007). Design of soil steel composite bridges. Structural Desing and Bridges, 84.
  12. Posibnyk do VBN V.2.3-218-198:2007. Sporudy transportu. Proektuvannia ta budivnytstvo sporud iz metalevykh hofrovanykh konstruktsii na avtomobilnykh dorohakh zahalnoho korystuvannia (2007). Kyiv, 122.
  13. ODM 218.2.001-2009. Rekomendacii po proektirovaniyu vodopropusnyh metallicheskih gofrirovannyh trub: Rasporyazhenie Federal'nogo dorozhnogo agentstva ot 21 iyulya 2009 g (2009). Federal'noe dorozhnoe agentstvo, No. 252-r, 126.
  14. COU 45.120-00034045-015:2012. Otsinka tekhnichnoho stanu ta ekspluatatsiinoi prydatnosti inzhenernykh sporud na zaliznytsiakh Ukrainy (2013). Kyiv: Inpres, 99.
  15. Kovalchuk, V., Luchko, J., Bondarenko, I., Markul, R., Parneta, B. (2016). Research and analysis of the stressed-strained state of metal corrugated structures of railroad tracks. Eastern-European Journal of Enterprise Technologies, 6 (7 (84)), 4–9. doi: 10.15587/1729-4061.2016.84236
  16. Waster, M. (2008). RORBROAR. Verifiering av nyutvecklat dimensioneringsprogram samt vidareutveckling for jernvagstrafik. Orebro University, Sweden, 143.
  17. Wysokowski, A., Janusz, L. (2007). Mostowe konstrukcje gruntowo – powlokowe. Laboratoryjne badania niszczace. Awarie w czasie budowy i eksploatacji. XXIII konferencja naukowo-techniczna. Szczecin, 541–550.

##submission.downloads##

Опубліковано

2017-10-24

Як цитувати

Kovalchuk, V., Markul, R., Pentsak, A., Parneta, B., Gayda, O., & Braichenko, S. (2017). Дослідження напружено-деформованого стану залізничних дефектних залізобетонних труб відновлених металевими гофрованими конструкціями. Eastern-European Journal of Enterprise Technologies, 5(1 (89), 37–44. https://doi.org/10.15587/1729-4061.2017.109611

Номер

Розділ

Виробничо-технологічні системи