Дослідження напружено-деформованого стану залізничних дефектних залізобетонних труб відновлених металевими гофрованими конструкціями
DOI:
https://doi.org/10.15587/1729-4061.2017.109611Ключові слова:
залізобетонна труба, металева гофрована конструкція, дефект, статичне і динамічне навантаження, напруження, деформаціїАнотація
Розроблено перспективні технології ремонту дефектних залізобетонних труб із використанням металевих гофрованих конструкцій. Наведено методику розрахунку величин сил тиску на вершину залізобетонної труби, яка підсилена металевою гофрованою трубою, при статичних та динамічних навантаженнях у залежності від висоти засипки. За результатами статичних та динамічних сил тиску, методом скінченних елементів розраховується напружено-деформований стан труби при взаємодії із ґрунтом засипкиПосилання
- Koval, P. M., Babiak, I. P., Sitdykova, T. M. (2010). Normuvannia pry proektuvanni i budivnytstvi sporud z metalevykh hofrovanykh konstruktsiy. Visnyk Dnipropetr. nats. un-tu zal. transp. im. ak. V. Lazariana, 39, 114–117.
- Kovalchuk, V. V. (2012). Stan ta problemy zabezpechennia dovhovichnosti prohonovykh budov mostiv. Zbirnyk naukovykh prats DonIZT, 32, 226–235.
- Kovalchuk, V. V. (2015). The effect of corrugated elements thickness on the deflected mode of corrugated metal structures. Science and Transport Progress. Bulletin of Dnipropetrovsk National University of Railway Transport, 3 (57), 199–207. doi: 10.15802/stp2015/46079
- Sysyn, M. P., Kowaltschuk, W. W., Nabotschenko, O. S., Gerber, U. (2016). Die Tragfähigkeit von Eisenbahndurchlässen in Abhängigkeit von der Bauausführung und der Instandhaltung. ETR – Eisenbahntechnische Rundschau, 39–44.
- Esmaeili, M., Zakeri, J. A., Abdulrazagh, P. H. (2013). Minimum depth of soil cover above long-span soil-steel railway bridges. International Journal of Advanced Structural Engineering, 5 (1), 7. doi: 10.1186/2008-6695-5-7
- Cherepov, V. V., Shylin, I. V. (2012). Variantne proektuvannia pry pryiniatti inzhenernoho rishennia po vidnovlennia ekspluatatsiinoho stanu vodopropusknoi truby. Enerho- ta resursozberihaiuchi tekhnolohii pry ekspluatatsii mashyn ta ustatkuvannia. Donetsk, 164–166.
- Zhinkin, A. (2011). Problemy i perspektivy tipovogo proektirovaniya metallicheskih gofrirovannyh konstrukciy. Transport Rossiyskoy Federacii, 2, 53–54.
- Metallicheskie gofrirovannye konstrukcii: dostoinstva i perspektivy (2008). Evraziya Vesti. Novye tekhnologii. Transportnaya gazeta. Ministerstvo transporta RF, 2, 1–3.
- Hnatiuk, I. (2011). Novyi «styl» staroho mostu. Vseukrainska transportna hazeta Mahistral. Available at: http://www.magistral-uz.com.ua/
- Handbook of steel drainage and highway construction products (2002). Canada, 482.
- Pettersson, L., Sundquist, H. (2007). Design of soil steel composite bridges. Structural Desing and Bridges, 84.
- Posibnyk do VBN V.2.3-218-198:2007. Sporudy transportu. Proektuvannia ta budivnytstvo sporud iz metalevykh hofrovanykh konstruktsii na avtomobilnykh dorohakh zahalnoho korystuvannia (2007). Kyiv, 122.
- ODM 218.2.001-2009. Rekomendacii po proektirovaniyu vodopropusnyh metallicheskih gofrirovannyh trub: Rasporyazhenie Federal'nogo dorozhnogo agentstva ot 21 iyulya 2009 g (2009). Federal'noe dorozhnoe agentstvo, No. 252-r, 126.
- COU 45.120-00034045-015:2012. Otsinka tekhnichnoho stanu ta ekspluatatsiinoi prydatnosti inzhenernykh sporud na zaliznytsiakh Ukrainy (2013). Kyiv: Inpres, 99.
- Kovalchuk, V., Luchko, J., Bondarenko, I., Markul, R., Parneta, B. (2016). Research and analysis of the stressed-strained state of metal corrugated structures of railroad tracks. Eastern-European Journal of Enterprise Technologies, 6 (7 (84)), 4–9. doi: 10.15587/1729-4061.2016.84236
- Waster, M. (2008). RORBROAR. Verifiering av nyutvecklat dimensioneringsprogram samt vidareutveckling for jernvagstrafik. Orebro University, Sweden, 143.
- Wysokowski, A., Janusz, L. (2007). Mostowe konstrukcje gruntowo – powlokowe. Laboratoryjne badania niszczace. Awarie w czasie budowy i eksploatacji. XXIII konferencja naukowo-techniczna. Szczecin, 541–550.
##submission.downloads##
Опубліковано
Як цитувати
Номер
Розділ
Ліцензія
Авторське право (c) 2017 Vitalii Kovalchuk, Ruslan Markul, Andriy Pentsak, Bohdan Parneta, Oleksiy Gayda, Serhii Braichenko
Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution 4.0 International License.
Закріплення та умови передачі авторських прав (ідентифікація авторства) здійснюється у Ліцензійному договорі. Зокрема, автори залишають за собою право на авторство свого рукопису та передають журналу право першої публікації цієї роботи на умовах ліцензії Creative Commons CC BY. При цьому вони мають право укладати самостійно додаткові угоди, що стосуються неексклюзивного поширення роботи у тому вигляді, в якому вона була опублікована цим журналом, але за умови збереження посилання на першу публікацію статті в цьому журналі.
Ліцензійний договір – це документ, в якому автор гарантує, що володіє усіма авторськими правами на твір (рукопис, статтю, тощо).
Автори, підписуючи Ліцензійний договір з ПП «ТЕХНОЛОГІЧНИЙ ЦЕНТР», мають усі права на подальше використання свого твору за умови посилання на наше видання, в якому твір опублікований. Відповідно до умов Ліцензійного договору, Видавець ПП «ТЕХНОЛОГІЧНИЙ ЦЕНТР» не забирає ваші авторські права та отримує від авторів дозвіл на використання та розповсюдження публікації через світові наукові ресурси (власні електронні ресурси, наукометричні бази даних, репозитарії, бібліотеки тощо).
За відсутності підписаного Ліцензійного договору або за відсутністю вказаних в цьому договорі ідентифікаторів, що дають змогу ідентифікувати особу автора, редакція не має права працювати з рукописом.
Важливо пам’ятати, що існує і інший тип угоди між авторами та видавцями – коли авторські права передаються від авторів до видавця. В такому разі автори втрачають права власності на свій твір та не можуть його використовувати в будь-який спосіб.