Обґрунтування структури парку портового перевантажувального обладнання на підставі багатокритеріального підходу

Автор(и)

  • Yelena Kirillova Одеський національний морський університет вул. Мечникова, 34, м. Одеса, Україна, 65029, Україна https://orcid.org/0000-0002-3414-7364
  • Mariya Malaksiano Одеський національний морський університет вул. Мечникова, 34, м. Одеса, Україна, 65029, Україна https://orcid.org/0000-0002-8807-034X

DOI:

https://doi.org/10.15587/1729-4061.2017.111971

Ключові слова:

портове перевантажувальне обладнання, багатокритеріальне оцінювання, межа Парето, мобільне устаткування

Анотація

Досліджується задача обґрунтування структури парку портового перевантажувального обладнання. Побудована та проаналізована паретова межа відповідної задачі багатокритеріальної оптимізації. Запропоновано методику, що дозволяє зробити обґрунтований вибір оптимальної структури парку перевантажувальних машин. Отримана структура забезпечує баланс між економічними показниками роботи порту і тривалістю стоянки суден

Біографії авторів

Yelena Kirillova, Одеський національний морський університет вул. Мечникова, 34, м. Одеса, Україна, 65029

Доктор технічних наук, доцент, завідувач кафедри

Кафедра експлуатації портів і технології вантажних робіт

Mariya Malaksiano, Одеський національний морський університет вул. Мечникова, 34, м. Одеса, Україна, 65029

Асистент

Кафедра експлуатації портів і технології вантажних робіт

Посилання

  1. Talley, W. K., Ng, M., Marsillac, E. (2014). Port service chains and port performance evaluation. Transportation Research Part E: Logistics and Transportation Review, 69, 236–247. doi: 10.1016/j.tre.2014.05.008
  2. Bergantino, A. S., Musso, E. (2011). The role of external factors versus managerial ability in determining seaports’ relative efficiency: An input-by-input analysis through a multi-step approach on a panel of Southern European ports. Maritime Economics & Logistics, 13 (2), 121–141. doi: 10.1057/mel.2011.1
  3. Kirillova, Е. V. (2015). Justification of stability ranges of commercially reasonable, allowable loss-making and crisis operation of the vessel. Eastern-European Journal of Enterprise Technologies, 6 (3 (78)), 4–10. doi: 10.15587/1729-4061.2015.55007
  4. Kirillova, Y. V., Meleshenko, Y. S. (2014). Justification of financial safety analysis approach in cargo-and-passenger ferry operations management. Transport and Telecommunication Journal, 15 (2), 111–119. doi: 10.2478/ttj-2014-0010
  5. Budiono, A. (2016). The development of a queuing model for optimization of sea port facilities at Tanjung Perak seaport. IOSR Journal of Mechanical and Civil Engineering, 13 (6), 93–100.
  6. Wan, Y., Basso, L. J., Zhang, A. (2016). Strategic investments in accessibility under port competition and inter-regional coordination. Transportation Research Part B: Methodological, 93, 102–125. doi: 10.1016/j.trb.2016.07.011
  7. Díaz-Hernández, J. J., Martínez-Budría, E., Jara-Díaz, S. (2008). The effects of ignoring inefficiency in the analysis of production: The case of cargo handling in Spanish ports. Transportation Research Part A: Policy and Practice, 42 (2), 321–329. doi: 10.1016/j.tra.2007.10.002
  8. Talley, W. K., Ng, M. (2013). Maritime transport chain choice by carriers, ports and shippers. International Journal of Production Economics, 142 (2), 311–316. doi: 10.1016/j.ijpe.2012.11.013
  9. Malaksіano, M. O. (2008). Otsіnka tryvalostі obslugovuvannia suden na termіnalі z rіznotypnym ustatkuvanniam. Metody ta zasoby upravlinnia rozvytkom transportnykh system, 14, 108–124.
  10. Ehrgott, M. (2005). Multicriteria optimization. Berlin: Springer, 323. doi: 10.1007/3-540-27659-9

##submission.downloads##

Опубліковано

2017-10-25

Як цитувати

Kirillova, Y., & Malaksiano, M. (2017). Обґрунтування структури парку портового перевантажувального обладнання на підставі багатокритеріального підходу. Eastern-European Journal of Enterprise Technologies, 5(3 (89), 52–59. https://doi.org/10.15587/1729-4061.2017.111971

Номер

Розділ

Процеси управління