Обґрунтування структури парку портового перевантажувального обладнання на підставі багатокритеріального підходу
DOI:
https://doi.org/10.15587/1729-4061.2017.111971Ключові слова:
портове перевантажувальне обладнання, багатокритеріальне оцінювання, межа Парето, мобільне устаткуванняАнотація
Досліджується задача обґрунтування структури парку портового перевантажувального обладнання. Побудована та проаналізована паретова межа відповідної задачі багатокритеріальної оптимізації. Запропоновано методику, що дозволяє зробити обґрунтований вибір оптимальної структури парку перевантажувальних машин. Отримана структура забезпечує баланс між економічними показниками роботи порту і тривалістю стоянки суден
Посилання
- Talley, W. K., Ng, M., Marsillac, E. (2014). Port service chains and port performance evaluation. Transportation Research Part E: Logistics and Transportation Review, 69, 236–247. doi: 10.1016/j.tre.2014.05.008
- Bergantino, A. S., Musso, E. (2011). The role of external factors versus managerial ability in determining seaports’ relative efficiency: An input-by-input analysis through a multi-step approach on a panel of Southern European ports. Maritime Economics & Logistics, 13 (2), 121–141. doi: 10.1057/mel.2011.1
- Kirillova, Е. V. (2015). Justification of stability ranges of commercially reasonable, allowable loss-making and crisis operation of the vessel. Eastern-European Journal of Enterprise Technologies, 6 (3 (78)), 4–10. doi: 10.15587/1729-4061.2015.55007
- Kirillova, Y. V., Meleshenko, Y. S. (2014). Justification of financial safety analysis approach in cargo-and-passenger ferry operations management. Transport and Telecommunication Journal, 15 (2), 111–119. doi: 10.2478/ttj-2014-0010
- Budiono, A. (2016). The development of a queuing model for optimization of sea port facilities at Tanjung Perak seaport. IOSR Journal of Mechanical and Civil Engineering, 13 (6), 93–100.
- Wan, Y., Basso, L. J., Zhang, A. (2016). Strategic investments in accessibility under port competition and inter-regional coordination. Transportation Research Part B: Methodological, 93, 102–125. doi: 10.1016/j.trb.2016.07.011
- Díaz-Hernández, J. J., Martínez-Budría, E., Jara-Díaz, S. (2008). The effects of ignoring inefficiency in the analysis of production: The case of cargo handling in Spanish ports. Transportation Research Part A: Policy and Practice, 42 (2), 321–329. doi: 10.1016/j.tra.2007.10.002
- Talley, W. K., Ng, M. (2013). Maritime transport chain choice by carriers, ports and shippers. International Journal of Production Economics, 142 (2), 311–316. doi: 10.1016/j.ijpe.2012.11.013
- Malaksіano, M. O. (2008). Otsіnka tryvalostі obslugovuvannia suden na termіnalі z rіznotypnym ustatkuvanniam. Metody ta zasoby upravlinnia rozvytkom transportnykh system, 14, 108–124.
- Ehrgott, M. (2005). Multicriteria optimization. Berlin: Springer, 323. doi: 10.1007/3-540-27659-9
##submission.downloads##
Опубліковано
Як цитувати
Номер
Розділ
Ліцензія
Авторське право (c) 2017 Yelena Kirillova, Mariya Malaksiano
Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution 4.0 International License.
Закріплення та умови передачі авторських прав (ідентифікація авторства) здійснюється у Ліцензійному договорі. Зокрема, автори залишають за собою право на авторство свого рукопису та передають журналу право першої публікації цієї роботи на умовах ліцензії Creative Commons CC BY. При цьому вони мають право укладати самостійно додаткові угоди, що стосуються неексклюзивного поширення роботи у тому вигляді, в якому вона була опублікована цим журналом, але за умови збереження посилання на першу публікацію статті в цьому журналі.
Ліцензійний договір – це документ, в якому автор гарантує, що володіє усіма авторськими правами на твір (рукопис, статтю, тощо).
Автори, підписуючи Ліцензійний договір з ПП «ТЕХНОЛОГІЧНИЙ ЦЕНТР», мають усі права на подальше використання свого твору за умови посилання на наше видання, в якому твір опублікований. Відповідно до умов Ліцензійного договору, Видавець ПП «ТЕХНОЛОГІЧНИЙ ЦЕНТР» не забирає ваші авторські права та отримує від авторів дозвіл на використання та розповсюдження публікації через світові наукові ресурси (власні електронні ресурси, наукометричні бази даних, репозитарії, бібліотеки тощо).
За відсутності підписаного Ліцензійного договору або за відсутністю вказаних в цьому договорі ідентифікаторів, що дають змогу ідентифікувати особу автора, редакція не має права працювати з рукописом.
Важливо пам’ятати, що існує і інший тип угоди між авторами та видавцями – коли авторські права передаються від авторів до видавця. В такому разі автори втрачають права власності на свій твір та не можуть його використовувати в будь-який спосіб.