Моделювання оцінки клієнт-орієнтованого управління будівельними проектами на основі гендерних логічних систем
DOI:
https://doi.org/10.15587/1729-4061.2018.123124Ключові слова:
управління проектами, будівельний проект, гендерний підхід, офіс управління проектамиАнотація
Висвітлено специфіку фемінного та маскулінного контекстів управління потребами клієнтів в будівельному проекті. Описано існуючий гендерний когнітивний розрив стандартів управління проектами в частині окреслення місця і ролі клієнтів. Запропоновано гендерно-збалансовану модель клієнт-орієнтованої системи управління будівельними проектами. Розроблено оціночний інструмент для встановлення фази клієнт-орієнтованості системи управління будівельними проектами у життєвому циклі проекту
Посилання
- Kuk, S. (2004). Klient v fokuse: Kak pomestit' interesy klienta v centr vnimaniya vashey organizacii. Dnipropetrovsk: Balans-Klub, 272.
- Chalmeta, R. (2006). Methodology for customer relationship management. Journal of Systems and Software, 79 (7), 1015–1024. doi: 10.1016/j.jss.2005.10.018
- Oly Ndubisi, N. (2006). Effect of gender on customer loyalty: a relationship marketing approach. Marketing Intelligence & Planning, 24 (1), 48–61. doi: 10.1108/02634500610641552
- A Guide to the project management body of knowledge (PMBOK® Guide) (2017). USA: Project Management Institute, 589.
- A Guide to the project management body of knowledge Construction (PMBOK® Guide) (2016). USA: Project Management Institute, 489.
- Buckle, P., Thomas, J. (2003). Deconstructing project management: a gender analysis of project management guidelines. International Journal of Project Management, 21 (6), 433–441. doi: 10.1016/s0263-7863(02)00114-x
- Olofsdotter, G., Randevåg, L. (2016). Doing masculinities in construction project management. Gender in Management: An International Journal, 31 (2), 134–153. doi: 10.1108/gm-04-2015-0030
- Fesenko, T., Fesenko, G., Minaev, D. (2016). The decision-making modeling for the building project scope evaluation in conditions of the recreational territory development. Eastern-European Journal of Enterprise Technologies, 1 (3 (79)), 32–37. doi: 10.15587/1729-4061.2016.60644
- Abramsson, M., Andersson, E. (2015). Changing Preferences with Ageing – Housing Choices and Housing Plans of Older People. Housing, Theory and Society, 33 (2), 217–241. doi: 10.1080/14036096.2015.1104385
- Fesenko, T., Minaev, D. (2014). Costomer focus in the project communications management (on the example of house building). Eastern-European Journal of Enterprise Technologies, 5 (3 (71)), 4–10. doi: 10.15587/1729-4061.2014.28032
- Fesenko, T. G., Minayev, D. M., Belyatsky, O. V., Usachev, I. S. (2013). Implementatsiya hendernykh pidkhodiv u munitsypalni prohramy rozvytku zhytlovo-komunalnoho hospodarstva. Materialy III mizhnarodnoi naukovo-praktychnoi konferentsiyi (Kharkivskyi natsionalnyi universytet miskoho hospodarstva imeni O. M. Beketova. «Henderna polityka mist: istoriya i suchasnist». Issue 4. Kharkiv: KhNUMH im. O. M. Beketova, 238–240.
- Fesenko, T. H., Minayev, D. M., Nepochatova, D. O. (2015). Hendernyi profil pokuptsiv zhytlovoi nerukhomosti (na prykladi proektiv TDV «Zhytlobud-2», Kharkiv). Henderna polityka mist: istoriya i suchasnist: materialy IV mizhnar. nauk.-prakt. konf. Kharkiv: KhNUMH im. O. M. Beketova, 306–310.
- Leaman, A., Stevenson, F., Bordass, B. (2010). Building evaluation: practice and principles. Building Research & Information, 38 (5), 564–577. doi: 10.1080/09613218.2010.495217
- Yang, J.-B., Peng, S.-C. (2008). Development of a customer satisfaction evaluation model for construction project management. Building and Environment, 43 (4), 458–468. doi: 10.1016/j.buildenv.2006.07.044
- Smyrychynskyi, V. V., Tymoshenko, L. M. (2012). Innovatsiyni aspekty informatsiynoho zabezpechennia lohistychnykh system budivelnoho kompleksu. Ekonomika: realiyi chasu, 1 (2), 169–174.
- Sohrabi, B., Haghighi, M., Khanlari, A. (2010). Customer relationship management maturity model (CRM3): A model for stepwise implementation. Journal of Human Sciences, 7 (1). Available at: https://www.j-humansciences.com/ojs/index.php/IJHS/article/view/802/462
- Dyché, J. (2004). The CRM Handbook: A Business Guide to Customer Relationship Management. Boston: Addison-Wesley Professional, 336.
- Babaev, V. M., Fesenko, T. G. (2010). Conceptual model of the organizing of office management of building projects in the long term priject management. Eastern-European Journal of Enterprise Technologies, 1 (3 (43)), 9–11. Available at: http://journals.uran.ua/eejet/article/view/2519/2323
- Fesenko, T. G. (2011). Models of setting up CPMO in the system of managing the program «Euro-2012». Eastern-European Journal of Enterprise Technologies, 4 (3 (52)), 59–67. Available at: http://journals.uran.ua/eejet/article/view/1378/1276
- Buckle-Henning, P., Thomas, J. (2008). A boundary critique of gender in the project management body of knowledge. Proceedings of the 52nd Annual Meeting of the ISSS. Available at: http://journals.isss.org/index.php/proceedings52nd/article/view/1015/327
- Thomas, J. L., Buckle-Henning, P. (2007). Dancing in the white spaces: Exploring gendered assumptions in successful project managers’ discourse about their work. International Journal of Project Management, 25 (6), 552–559. doi: 10.1016/j.ijproman.2007.05.001
- Fesenko, T., Shakhov, A., Fesenko, G. (2017). Modeling of maturity of gender-oriented project management office. Eastern-European Journal of Enterprise Technologies, 5 (3 (89)), 30–38. doi: 10.15587/1729-4061.2017.110286
- Rynok dosiah dna: v Kyievi rizko vpaly prodazhi kvartyr (2018). UNIAN. Available at: https://economics.unian.ua/realestate/2353105-rinok-dosyag-dna-v-kievi-rizko-vpali-prodaji-kvartir.html
- Atkinson, R. (1999). Project management: cost, time and quality, two best guesses and a phenomenon, its time to accept other success criteria. International Journal of Project Management, 17 (6), 337–342. doi: 10.1016/s0263-7863(98)00069-6
- Bushuev, S. D. (Ed.) (2009). Rukovodstvo po upravleniyu innovacionnymi proektami i programmami. Vol. 1. Versiya 1.2. Kyiv: Naukovyi svit, 173.
- Fesenko, Т. Minaev, D. (2015). The integration of the beneficiary’s interests in housing project to the system of values. Management of complex systems, 21, 81–86.
- Lindgren, M., Packendorff, J. (2006). What's New in New Forms of Organizing? On the Construction of Gender in Project-Based Work. Journal of Management Studies, 43 (4), 841–866. doi: 10.1111/j.1467-6486.2006.00613.x
- Midgley, G. (1996). What is this thing called CST? Critical Systems Thinking. New York: Plenum Press, 11–24. doi: 10.1007/978-0-585-34651-9_1
- Finsterbusch, K., Van Wicklin, W. A. (1987). The contribution of beneficiary participation to development project effectiveness. Public Administration and Development, 7 (1), 1–23. doi: 10.1002/pad.4230070102
- Fesenko, T., Fesenko, G., Bibik, N. (2017). The safe city: developing of GIS tools for gender-oriented monitoring (on the example of Kharkiv city, Ukraine). Eastern-European Journal of Enterprise Technologies, 3 (2 (87)), 25–33. doi: 10.15587/1729-4061.2017.103054
- Pro zatverdzhennia Derzhavnoi tsilovoi sotsialno-ekonomichnoi prohramy budivnytstva (prydbannia) dostupnoho zhytla na 2010–2017 roky. Verkhovna Rada Ukrainy. Available at: http://zakon5.rada.gov.ua/laws/show/1249-2009-%D0%BF
##submission.downloads##
Опубліковано
Як цитувати
Номер
Розділ
Ліцензія
Авторське право (c) 2018 Tetiana Fesenko, Anatoliy Shakhov, Galyna Fesenko, Natalya Bibik, Valeriia Tupchenko
Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution 4.0 International License.
Закріплення та умови передачі авторських прав (ідентифікація авторства) здійснюється у Ліцензійному договорі. Зокрема, автори залишають за собою право на авторство свого рукопису та передають журналу право першої публікації цієї роботи на умовах ліцензії Creative Commons CC BY. При цьому вони мають право укладати самостійно додаткові угоди, що стосуються неексклюзивного поширення роботи у тому вигляді, в якому вона була опублікована цим журналом, але за умови збереження посилання на першу публікацію статті в цьому журналі.
Ліцензійний договір – це документ, в якому автор гарантує, що володіє усіма авторськими правами на твір (рукопис, статтю, тощо).
Автори, підписуючи Ліцензійний договір з ПП «ТЕХНОЛОГІЧНИЙ ЦЕНТР», мають усі права на подальше використання свого твору за умови посилання на наше видання, в якому твір опублікований. Відповідно до умов Ліцензійного договору, Видавець ПП «ТЕХНОЛОГІЧНИЙ ЦЕНТР» не забирає ваші авторські права та отримує від авторів дозвіл на використання та розповсюдження публікації через світові наукові ресурси (власні електронні ресурси, наукометричні бази даних, репозитарії, бібліотеки тощо).
За відсутності підписаного Ліцензійного договору або за відсутністю вказаних в цьому договорі ідентифікаторів, що дають змогу ідентифікувати особу автора, редакція не має права працювати з рукописом.
Важливо пам’ятати, що існує і інший тип угоди між авторами та видавцями – коли авторські права передаються від авторів до видавця. В такому разі автори втрачають права власності на свій твір та не можуть його використовувати в будь-який спосіб.