Моделювання оцінки клієнт-орієнтованого управління будівельними проектами на основі гендерних логічних систем

Автор(и)

  • Tetiana Fesenko Луганський національний аграрний університет вул. Алчевських, 44, м. Харків, Україна, 61002, Україна https://orcid.org/0000-0001-9636-9598
  • Anatoliy Shakhov Одеський національний морський університет вул. Мечникова, 34, м. Одеса, Україна, 65029, Україна https://orcid.org/0000-0003-0142-7594
  • Galyna Fesenko Харківський національний університет міського господарства імені О. М. Бекетова вул. Маршала Бажанова, 17, м. Харків, Україна, 61002, Україна https://orcid.org/0000-0001-7133-484X
  • Natalya Bibik Харківський національний університет міського господарства імені О. М. Бекетова вул. Маршала Бажанова, 17, м. Харків, Україна, 61002, Україна https://orcid.org/0000-0003-0924-6763
  • Valeriia Tupchenko Луганський національний аграрний університет вул. Алчевських, 44, м. Харків, Україна, 61002, Україна https://orcid.org/0000-0001-7694-3855

DOI:

https://doi.org/10.15587/1729-4061.2018.123124

Ключові слова:

управління проектами, будівельний проект, гендерний підхід, офіс управління проектами

Анотація

Висвітлено специфіку фемінного та маскулінного контекстів управління потребами клієнтів в будівельному проекті. Описано існуючий гендерний когнітивний розрив стандартів управління проектами в частині окреслення місця і ролі клієнтів. Запропоновано гендерно-збалансовану модель клієнт-орієнтованої системи управління будівельними проектами. Розроблено оціночний інструмент для встановлення фази клієнт-орієнтованості системи управління будівельними проектами у життєвому циклі проекту

Біографії авторів

Tetiana Fesenko, Луганський національний аграрний університет вул. Алчевських, 44, м. Харків, Україна, 61002

Кандидат технічних наук, доцент

Кафедра будівництва та архітектури 

Anatoliy Shakhov, Одеський національний морський університет вул. Мечникова, 34, м. Одеса, Україна, 65029

Доктор технічних наук, професор, проректор з навчально-організаційної роботи

Кафедра судноремонту

Galyna Fesenko, Харківський національний університет міського господарства імені О. М. Бекетова вул. Маршала Бажанова, 17, м. Харків, Україна, 61002

Кандидат філософських наук, доцент

Кафедра історії і культурології

Natalya Bibik, Харківський національний університет міського господарства імені О. М. Бекетова вул. Маршала Бажанова, 17, м. Харків, Україна, 61002

Кандидат економічний наук, доцент

Кафедра економіки підприємств, бізнес-адміністрування та регіонального розвитку

Valeriia Tupchenko, Луганський національний аграрний університет вул. Алчевських, 44, м. Харків, Україна, 61002

Кандидат педагогічних наук

Кафедра загальноосвітніх дисциплін

Посилання

  1. Kuk, S. (2004). Klient v fokuse: Kak pomestit' interesy klienta v centr vnimaniya vashey organizacii. Dnipropetrovsk: Balans-Klub, 272.
  2. Chalmeta, R. (2006). Methodology for customer relationship management. Journal of Systems and Software, 79 (7), 1015–1024. doi: 10.1016/j.jss.2005.10.018
  3. Oly Ndubisi, N. (2006). Effect of gender on customer loyalty: a relationship marketing approach. Marketing Intelligence & Planning, 24 (1), 48–61. doi: 10.1108/02634500610641552
  4. A Guide to the project management body of knowledge (PMBOK® Guide) (2017). USA: Project Management Institute, 589.
  5. A Guide to the project management body of knowledge Construction (PMBOK® Guide) (2016). USA: Project Management Institute, 489.
  6. Buckle, P., Thomas, J. (2003). Deconstructing project management: a gender analysis of project management guidelines. International Journal of Project Management, 21 (6), 433–441. doi: 10.1016/s0263-7863(02)00114-x
  7. Olofsdotter, G., Randevåg, L. (2016). Doing masculinities in construction project management. Gender in Management: An International Journal, 31 (2), 134–153. doi: 10.1108/gm-04-2015-0030
  8. Fesenko, T., Fesenko, G., Minaev, D. (2016). The decision-making modeling for the building project scope evaluation in conditions of the recreational territory development. Eastern-European Journal of Enterprise Technologies, 1 (3 (79)), 32–37. doi: 10.15587/1729-4061.2016.60644
  9. Abramsson, M., Andersson, E. (2015). Changing Preferences with Ageing – Housing Choices and Housing Plans of Older People. Housing, Theory and Society, 33 (2), 217–241. doi: 10.1080/14036096.2015.1104385
  10. Fesenko, T., Minaev, D. (2014). Costomer focus in the project communications management (on the example of house building). Eastern-European Journal of Enterprise Technologies, 5 (3 (71)), 4–10. doi: 10.15587/1729-4061.2014.28032
  11. Fesenko, T. G., Minayev, D. M., Belyatsky, O. V., Usachev, I. S. (2013). Implementatsiya hendernykh pidkhodiv u munitsypalni prohramy rozvytku zhytlovo-komunalnoho hospodarstva. Materialy III mizhnarodnoi naukovo-praktychnoi konferentsiyi (Kharkivskyi natsionalnyi universytet miskoho hospodarstva imeni O. M. Beketova. «Henderna polityka mist: istoriya i suchasnist». Issue 4. Kharkiv: KhNUMH im. O. M. Beketova, 238–240.
  12. Fesenko, T. H., Minayev, D. M., Nepochatova, D. O. (2015). Hendernyi profil pokuptsiv zhytlovoi nerukhomosti (na prykladi proektiv TDV «Zhytlobud-2», Kharkiv). Henderna polityka mist: istoriya i suchasnist: materialy IV mizhnar. nauk.-prakt. konf. Kharkiv: KhNUMH im. O. M. Beketova, 306–310.
  13. Leaman, A., Stevenson, F., Bordass, B. (2010). Building evaluation: practice and principles. Building Research & Information, 38 (5), 564–577. doi: 10.1080/09613218.2010.495217
  14. Yang, J.-B., Peng, S.-C. (2008). Development of a customer satisfaction evaluation model for construction project management. Building and Environment, 43 (4), 458–468. doi: 10.1016/j.buildenv.2006.07.044
  15. Smyrychynskyi, V. V., Tymoshenko, L. M. (2012). Innovatsiyni aspekty informatsiynoho zabezpechennia lohistychnykh system budivelnoho kompleksu. Ekonomika: realiyi chasu, 1 (2), 169–174.
  16. Sohrabi, B., Haghighi, M., Khanlari, A. (2010). Customer relationship management maturity model (CRM3): A model for stepwise implementation. Journal of Human Sciences, 7 (1). Available at: https://www.j-humansciences.com/ojs/index.php/IJHS/article/view/802/462
  17. Dyché, J. (2004). The CRM Handbook: A Business Guide to Customer Relationship Management. Boston: Addison-Wesley Professional, 336.
  18. Babaev, V. M., Fesenko, T. G. (2010). Conceptual model of the organizing of office management of building projects in the long term priject management. Eastern-European Journal of Enterprise Technologies, 1 (3 (43)), 9–11. Available at: http://journals.uran.ua/eejet/article/view/2519/2323
  19. Fesenko, T. G. (2011). Models of setting up CPMO in the system of managing the program «Euro-2012». Eastern-European Journal of Enterprise Technologies, 4 (3 (52)), 59–67. Available at: http://journals.uran.ua/eejet/article/view/1378/1276
  20. Buckle-Henning, P., Thomas, J. (2008). A boundary critique of gender in the project management body of knowledge. Proceedings of the 52nd Annual Meeting of the ISSS. Available at: http://journals.isss.org/index.php/proceedings52nd/article/view/1015/327
  21. Thomas, J. L., Buckle-Henning, P. (2007). Dancing in the white spaces: Exploring gendered assumptions in successful project managers’ discourse about their work. International Journal of Project Management, 25 (6), 552–559. doi: 10.1016/j.ijproman.2007.05.001
  22. Fesenko, T., Shakhov, A., Fesenko, G. (2017). Modeling of maturity of gender-oriented project management office. Eastern-European Journal of Enterprise Technologies, 5 (3 (89)), 30–38. doi: 10.15587/1729-4061.2017.110286
  23. Rynok dosiah dna: v Kyievi rizko vpaly prodazhi kvartyr (2018). UNIAN. Available at: https://economics.unian.ua/realestate/2353105-rinok-dosyag-dna-v-kievi-rizko-vpali-prodaji-kvartir.html
  24. Atkinson, R. (1999). Project management: cost, time and quality, two best guesses and a phenomenon, its time to accept other success criteria. International Journal of Project Management, 17 (6), 337–342. doi: 10.1016/s0263-7863(98)00069-6
  25. Bushuev, S. D. (Ed.) (2009). Rukovodstvo po upravleniyu innovacionnymi proektami i programmami. Vol. 1. Versiya 1.2. Kyiv: Naukovyi svit, 173.
  26. Fesenko, Т. Minaev, D. (2015). The integration of the beneficiary’s interests in housing project to the system of values. Management of complex systems, 21, 81–86.
  27. Lindgren, M., Packendorff, J. (2006). What's New in New Forms of Organizing? On the Construction of Gender in Project-Based Work. Journal of Management Studies, 43 (4), 841–866. doi: 10.1111/j.1467-6486.2006.00613.x
  28. Midgley, G. (1996). What is this thing called CST? Critical Systems Thinking. New York: Plenum Press, 11–24. doi: 10.1007/978-0-585-34651-9_1
  29. Finsterbusch, K., Van Wicklin, W. A. (1987). The contribution of beneficiary participation to development project effectiveness. Public Administration and Development, 7 (1), 1–23. doi: 10.1002/pad.4230070102
  30. Fesenko, T., Fesenko, G., Bibik, N. (2017). The safe city: developing of GIS tools for gender-oriented monitoring (on the example of Kharkiv city, Ukraine). Eastern-European Journal of Enterprise Technologies, 3 (2 (87)), 25–33. doi: 10.15587/1729-4061.2017.103054
  31. Pro zatverdzhennia Derzhavnoi tsilovoi sotsialno-ekonomichnoi prohramy budivnytstva (prydbannia) dostupnoho zhytla na 2010–2017 roky. Verkhovna Rada Ukrainy. Available at: http://zakon5.rada.gov.ua/laws/show/1249-2009-%D0%BF

##submission.downloads##

Опубліковано

2018-02-08

Як цитувати

Fesenko, T., Shakhov, A., Fesenko, G., Bibik, N., & Tupchenko, V. (2018). Моделювання оцінки клієнт-орієнтованого управління будівельними проектами на основі гендерних логічних систем. Eastern-European Journal of Enterprise Technologies, 1(3 (91), 50–59. https://doi.org/10.15587/1729-4061.2018.123124

Номер

Розділ

Процеси управління