Щодо визначення раціональної довжини сторони житлового кварталу

Автор(и)

  • Юрій Ярославович Ройко Національний університет «Львівська політехніка» Вул. С. Бендери, 12, м. Львів, Україна, 79013, Україна

DOI:

https://doi.org/10.15587/1729-4061.2013.12367

Ключові слова:

Вулично-дорожня мережа, житловий квартал, витрати, транспортний потік, пішохідний потік, довжина ділянки

Анотація

В даній статті висвітлено ряд важливих питань, щодо оптимізації витрат на функціонування транспортної мережі. В результаті уточнення математичної моделі витрат на функціонування транспортної системи перевезення пасажирів та вантажів було досягнуто більш достовірний результат, за рахунок врахування ширини проїзної частини

Біографія автора

Юрій Ярославович Ройко, Національний університет «Львівська політехніка» Вул. С. Бендери, 12, м. Львів, Україна, 79013

Старший викладач

Кафедра транспортних технологій

Посилання

  1. Містобудування. Планування і забудова міських і сільських поселень: ДБН 360-92** [Текст]. – [Чинний від 2002-04-19]. – К.: ДП «Укрархбудінформ», 2002. – 92 с.
  2. Лобанов, Е. М. Транспортная планировка городов [Текст] / Е. М. Лобанов. – М.: Транспорт, 1990. – 240 с.
  3. Transport planning and traffic engineering [Текст] / Edited by C. A. O'Flaherty. – Butterworth-Heinemann, 2006. – 544 p.
  4. Стародуб, І.В. Критерії оцінки транспортно-планувальної системи міста / І.В. Стародуб // Містобудування та територіальне планування. – 2007. – Вип. 27. – С. 262-268.
  5. Morimoto, A. A preliminary proposal for urban and transportation planning in response to the Great East Japan [Текст] / A. Morimoto. – IATSS Research, 2012. – Vol. 36. – P. 20-23.
  6. Cho-Yam Lau, J. Sustainable urban transport planning and the commuting patterns of poor workers in a historic inner city in Guangzhou [Текст] / J. Cho-Yam Lau. – Habitat International, 2013. – Vol. 39. – P. 119-127.
  7. Zadeh, M. Analyzing the effect of the street network configuration on the efficiency of an urban transportation system [Текст] / M. Zadeh. M. Ali Rajabi. – Cities, 2013. – Vol. 31. – P. 285-297.
  8. Санько, Я. В. Вибір критерію доцільності розбудови вулично-дорожньої мережі [Текст] / Я. В. Санько // Вісник Донецької академії автомобільного транспорту. – 2011. - №3. – С. 46-49.
  9. Доля, В. К. Визначення довжини ділянки вулично-дорожньої мережі міста [Текст] / В. К. Доля, Я. В. Санько // Восточно-Европейский журнал передовых технологий. – 2011. - № 6/4(54). – С. 17-20.
  10. Санько, Я. В. Формування математичної моделі витрат на функціонування транспортної системи перевезення пасажирів та вантажів [Текст] / Я. В. Санько, Ю. Я. Ройко // Комунальне господарство міст: Науково-технічний збірник. – 2012. – Вип. 103. – С. 425-428.
  11. Санько, Я. В. Дослідження впливу довжини ділянки вулично-дорожньої мережі на характеристики транспортних потоків [Текст] / Я. В. Санько, Ю. Я. Ройко // Міжвузівський збірник наукових праць «Наукові нотатки». – 2012. – Вип. 37. – С. 289-293.
  12. Єрмак, О. М. Визначення впливу величини пасажиропотоку на оптимальну довжину перегону міського пасажирського транспорту [Текст] / О. М. Єрмак // Восточно-Европейский журнал передовых технологий. – 2008. - №5/3(35). – С.7-9.
  13. Urban Development. Planning and development of urban and rural settlements: DBN 360-92 ** (2002). 92.
  14. Lobanov, E. (1990). Transport urban planning. Moscow: Transport, 240.
  15. O'Flaherty, C. A. (2006). Transport planning and traffic engineering. Butterworth-Heinemann, 544.
  16. Starodub, I. (2007). Criteria for evaluating transportation-planning system of the city. Town planning and spatial planning. 27, 262-268.
  17. Morimoto, A. (2012). A preliminary proposal for urban and transportation planning in response to the Great East Japan. IATSS Research, 36, 20-23.
  18. Cho-Yam Lau, J. (2013). Sustainable urban transport planning and the commuting patterns of poor workers in a historic inner city in Guangzhou. Habitat International, 39, 119-127.
  19. Zadeh, M., Ali Rajabi M. (2013). Analyzing the effect of the street network configuration on the efficiency of an urban transportation system. Cities, 31, 285-297.
  20. Sanko, Y. (2011) Selection criterion feasibility of building the road network. Bulletin of Donetsk Academy of Motor Transport, 3, 46-49.
  21. Dolya, V., Sanko, Y. (2011) Determination of the length of the road network of the city. Eastern-European Journal of Enterprise Technologies, 6/4 (54), 17-20.
  22. Sanko, Y., Royko Y. (2012) Formation of a mathematical model of the cost of operation of the transport system carriage of passengers and goods. Utilities cities, 103, 425-428.
  23. Sanko, Y., Royko Y. (2012) The influence of the length of the road network on the characteristics of traffic flows. Research notes, 37, 289-293.
  24. Ermak, О. Determination of impact magnitude passengers on the optimal length of stretch of urban passenger transport. Eastern-European Journal of Enterprise Technologies, 5/3 (35), 7-9.

##submission.downloads##

Опубліковано

2013-04-25

Як цитувати

Ройко, Ю. Я. (2013). Щодо визначення раціональної довжини сторони житлового кварталу. Eastern-European Journal of Enterprise Technologies, 2(4(62), 30–33. https://doi.org/10.15587/1729-4061.2013.12367

Номер

Розділ

Математика та кібернетика - прикладні аспекти