Щодо визначення раціональної довжини сторони житлового кварталу
DOI:
https://doi.org/10.15587/1729-4061.2013.12367Ключові слова:
Вулично-дорожня мережа, житловий квартал, витрати, транспортний потік, пішохідний потік, довжина ділянкиАнотація
В даній статті висвітлено ряд важливих питань, щодо оптимізації витрат на функціонування транспортної мережі. В результаті уточнення математичної моделі витрат на функціонування транспортної системи перевезення пасажирів та вантажів було досягнуто більш достовірний результат, за рахунок врахування ширини проїзної частиниПосилання
- Містобудування. Планування і забудова міських і сільських поселень: ДБН 360-92** [Текст]. – [Чинний від 2002-04-19]. – К.: ДП «Укрархбудінформ», 2002. – 92 с.
- Лобанов, Е. М. Транспортная планировка городов [Текст] / Е. М. Лобанов. – М.: Транспорт, 1990. – 240 с.
- Transport planning and traffic engineering [Текст] / Edited by C. A. O'Flaherty. – Butterworth-Heinemann, 2006. – 544 p.
- Стародуб, І.В. Критерії оцінки транспортно-планувальної системи міста / І.В. Стародуб // Містобудування та територіальне планування. – 2007. – Вип. 27. – С. 262-268.
- Morimoto, A. A preliminary proposal for urban and transportation planning in response to the Great East Japan [Текст] / A. Morimoto. – IATSS Research, 2012. – Vol. 36. – P. 20-23.
- Cho-Yam Lau, J. Sustainable urban transport planning and the commuting patterns of poor workers in a historic inner city in Guangzhou [Текст] / J. Cho-Yam Lau. – Habitat International, 2013. – Vol. 39. – P. 119-127.
- Zadeh, M. Analyzing the effect of the street network configuration on the efficiency of an urban transportation system [Текст] / M. Zadeh. M. Ali Rajabi. – Cities, 2013. – Vol. 31. – P. 285-297.
- Санько, Я. В. Вибір критерію доцільності розбудови вулично-дорожньої мережі [Текст] / Я. В. Санько // Вісник Донецької академії автомобільного транспорту. – 2011. - №3. – С. 46-49.
- Доля, В. К. Визначення довжини ділянки вулично-дорожньої мережі міста [Текст] / В. К. Доля, Я. В. Санько // Восточно-Европейский журнал передовых технологий. – 2011. - № 6/4(54). – С. 17-20.
- Санько, Я. В. Формування математичної моделі витрат на функціонування транспортної системи перевезення пасажирів та вантажів [Текст] / Я. В. Санько, Ю. Я. Ройко // Комунальне господарство міст: Науково-технічний збірник. – 2012. – Вип. 103. – С. 425-428.
- Санько, Я. В. Дослідження впливу довжини ділянки вулично-дорожньої мережі на характеристики транспортних потоків [Текст] / Я. В. Санько, Ю. Я. Ройко // Міжвузівський збірник наукових праць «Наукові нотатки». – 2012. – Вип. 37. – С. 289-293.
- Єрмак, О. М. Визначення впливу величини пасажиропотоку на оптимальну довжину перегону міського пасажирського транспорту [Текст] / О. М. Єрмак // Восточно-Европейский журнал передовых технологий. – 2008. - №5/3(35). – С.7-9.
- Urban Development. Planning and development of urban and rural settlements: DBN 360-92 ** (2002). 92.
- Lobanov, E. (1990). Transport urban planning. Moscow: Transport, 240.
- O'Flaherty, C. A. (2006). Transport planning and traffic engineering. Butterworth-Heinemann, 544.
- Starodub, I. (2007). Criteria for evaluating transportation-planning system of the city. Town planning and spatial planning. 27, 262-268.
- Morimoto, A. (2012). A preliminary proposal for urban and transportation planning in response to the Great East Japan. IATSS Research, 36, 20-23.
- Cho-Yam Lau, J. (2013). Sustainable urban transport planning and the commuting patterns of poor workers in a historic inner city in Guangzhou. Habitat International, 39, 119-127.
- Zadeh, M., Ali Rajabi M. (2013). Analyzing the effect of the street network configuration on the efficiency of an urban transportation system. Cities, 31, 285-297.
- Sanko, Y. (2011) Selection criterion feasibility of building the road network. Bulletin of Donetsk Academy of Motor Transport, 3, 46-49.
- Dolya, V., Sanko, Y. (2011) Determination of the length of the road network of the city. Eastern-European Journal of Enterprise Technologies, 6/4 (54), 17-20.
- Sanko, Y., Royko Y. (2012) Formation of a mathematical model of the cost of operation of the transport system carriage of passengers and goods. Utilities cities, 103, 425-428.
- Sanko, Y., Royko Y. (2012) The influence of the length of the road network on the characteristics of traffic flows. Research notes, 37, 289-293.
- Ermak, О. Determination of impact magnitude passengers on the optimal length of stretch of urban passenger transport. Eastern-European Journal of Enterprise Technologies, 5/3 (35), 7-9.
##submission.downloads##
Опубліковано
Як цитувати
Номер
Розділ
Ліцензія
Авторське право (c) 2014 Юрій Ярославович Ройко
Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution 4.0 International License.
Закріплення та умови передачі авторських прав (ідентифікація авторства) здійснюється у Ліцензійному договорі. Зокрема, автори залишають за собою право на авторство свого рукопису та передають журналу право першої публікації цієї роботи на умовах ліцензії Creative Commons CC BY. При цьому вони мають право укладати самостійно додаткові угоди, що стосуються неексклюзивного поширення роботи у тому вигляді, в якому вона була опублікована цим журналом, але за умови збереження посилання на першу публікацію статті в цьому журналі.
Ліцензійний договір – це документ, в якому автор гарантує, що володіє усіма авторськими правами на твір (рукопис, статтю, тощо).
Автори, підписуючи Ліцензійний договір з ПП «ТЕХНОЛОГІЧНИЙ ЦЕНТР», мають усі права на подальше використання свого твору за умови посилання на наше видання, в якому твір опублікований. Відповідно до умов Ліцензійного договору, Видавець ПП «ТЕХНОЛОГІЧНИЙ ЦЕНТР» не забирає ваші авторські права та отримує від авторів дозвіл на використання та розповсюдження публікації через світові наукові ресурси (власні електронні ресурси, наукометричні бази даних, репозитарії, бібліотеки тощо).
За відсутності підписаного Ліцензійного договору або за відсутністю вказаних в цьому договорі ідентифікаторів, що дають змогу ідентифікувати особу автора, редакція не має права працювати з рукописом.
Важливо пам’ятати, що існує і інший тип угоди між авторами та видавцями – коли авторські права передаються від авторів до видавця. В такому разі автори втрачають права власності на свій твір та не можуть його використовувати в будь-який спосіб.