Обгрунтування адекватності режимів навантаження при стендових та натурних випробуваннях будівельних машин

Автор(и)

  • Leonid Pelevin Київський національний університет будівництва і архітектури пр. Повітрофлотський, 31, м. Київ, Україна, 03037, Україна https://orcid.org/0000-0002-4010-8556
  • Anatoliy Fomin Київський національний університет будівництва і архітектури пр. Повітрофлотський, 31, м. Київ, Україна, 03037, Україна https://orcid.org/0000-0002-5990-4384
  • Ievgenii Gorbatyuk Київський національний університет будівництва і архітектури пр. Повітрофлотський, 31, м. Київ, Україна, 03037, Україна https://orcid.org/0000-0002-8148-5323
  • Grigory Machishin Київський національний університет будівництва і архітектури пр. Повітрофлотський, 31, м. Київ, Україна, 03037, Україна https://orcid.org/0000-0002-8230-0060

DOI:

https://doi.org/10.15587/1729-4061.2018.130996

Ключові слова:

прискорені стендові випробування, випадкові навантаження, гіпотеза спектрального підсумовування, ходова частина

Анотація

Описано адекватність режимів навантажень при стендових випробуваннях до навантажень, що діють на будівельні машини при реальних режимах експлуатації. Встановлено необхідність дотримання наступних умов випробування: вузол, що досліджується, не наближається до резонансу; вплив частот повторно-змінного навантаження на процес руйнування від втоми незначний. Дотримання вказаних умов дозволяє використовувати теорію ймовірностей та математичної статистики для: розрахунку на витривалість при різноманітних параметрах навантаження; моделювання різноманітних умов роботи машини. Описана в статті методика дозволяє при створені будівельних машин економити час та гроші. При випробувані машин та їх вузлів визначати надійність та ресурс безвідмовної роботи. Це дозволяє знизити металоємність та підвищити якість машини. Визначення коефіцієнтів кореляційного зв’язку при випробуваннях з форсуванням за частотою та амплітудою дозволяє визначати зв’язки між характеристиками експлуатаційного і стендового режимів навантаження. Використані показники надійності з використанням фізико-статистичного аналізу робочих процесів будівельної техніки

Біографії авторів

Leonid Pelevin, Київський національний університет будівництва і архітектури пр. Повітрофлотський, 31, м. Київ, Україна, 03037

Кандидат технічних наук, професор

Кафедра будівельних машин

Anatoliy Fomin, Київський національний університет будівництва і архітектури пр. Повітрофлотський, 31, м. Київ, Україна, 03037

Кандидат технічних наук, професор

Кафедра будівельних машин

Ievgenii Gorbatyuk, Київський національний університет будівництва і архітектури пр. Повітрофлотський, 31, м. Київ, Україна, 03037

Кандидат технічних наук, доцент

Кафедра будівельних машин

Grigory Machishin, Київський національний університет будівництва і архітектури пр. Повітрофлотський, 31, м. Київ, Україна, 03037

Кандидат технічних наук, доцент

Кафедра будівельних машин

Посилання

  1. Zagarin, D. A., Zarayskiy, A. I. (2011). Poligon tests – a criterion for assessing the reliability of domestic vehicles. Journal of Automotive Engineers, 3 (68), 10–13. Available at: http://www.aae-press.ru/f/68/4.pdf
  2. Yoshida, K., Masuda, T., Kawanago, K., Hiraide, S., Kimura, M., Kobayashi, J. (2012). Introduction of Construction Machine EMC Test Facility. Komatsu technical report, 58 (165), 1–5. Available at: http://www.komatsu.com/CompanyInfo/profile/report/pdf/165-E05.pdf
  3. Bondarev, O., Gorobets, V., Grushak, I. (2008). Determination of the service life of bearing structures of the motor-wagon rolling stock with the use of a method for comparing their dynamic load. Visn. Dnipropetrovsk. nats. Un-th. iron trans them acad. V. Lazaryan, 24, 18–24. Available at: http://eadnurt.diit.edu.ua/jspui/handle/123456789/391
  4. Gorobets, V., Bondarev, O., Skoblenko, V. (2010). Analysis of operational structure of bearing structures of rolling stock in tasks of prolongation of its exploitation. Visn. Dnipropetrovsk. nats. Un-th iron trans them acad. V. Lazaryan, 35, 10–16.
  5. Moskvichev, V., Doronin, S. (2008). New Approaches to Design Calculations in Mining Engineering. Mining Information Analytical Bulletin, 63–70.
  6. Nagata, T., Shichino, H., Tamura, Y., Kawai, H., Ohta, Y., Komori, M. (2013). Development of optimal tooth flank in spiral bevel gears by contact analysis and measurement. Technical Paper. Komatsu technical report, 59 (166), 1–8. Available at: http://www.komatsu.com/CompanyInfo/profile/report/pdf/166-E01.pdf
  7. Makarov, A. (2011). Development of fatigue cracks in excavator metal structures. Herald of IrSTU, 11 (58), 105–109. Available at: https://cyberleninka.ru/article/n/razvitie-ustalostnyh-treschin-v-metallokonstruktsiyah-ekskavatorov
  8. Kotiev, G., Zorin, D. (2008). Forecasting of Durability of the Transport machines parts. The world of transport, 1, 4–9.
  9. Mezyk A., Switoski E., Kciuk S., Klein W. (2011). Modeling and Investigation of Dynamic Parameters of Tracked Vehicles. Mechanics and Mechanical Engineering, 15 (4), 115–130. Available at: http://kdm.p.lodz.pl/articles/2011/15_4_11.pdf
  10. Janarthanan, B., Padmanabhan, C., Sujatha, C. (2012). Longitudinal dynamics of a tracked vehicle: Simulation and experiment. Journal of Terramechanics, 49 (2), 63–72. doi: 10.1016/j.jterra.2011.11.001
  11. Zaitsev, V., Kurtz, D. (2012). The basic model of the dynamics of the spatial motion of a caterpillar on the terrain with a complex relief and an arbitrary form of unevenness. Proceedings of 15 Vseross. scientific and practical conf. NGO Special Materials, Vol. 3: Armored vehicles and weapons. Saint Petersburg, 174–180.
  12. Usov, O., Beloutov, G. (2013). Mathematical model of the suspension system for calculating the transient modes of operation of the engine-transmission units of military caterpillar vehicles. Actual problems of protection and security. Proceedings of the 15th All-Russian Scientific and Practical Conference, Vol. 3: Armored vehicles and weapons. Saint Petersburg: NGO Special Materials, 172–180.
  13. Kuroki, M., Miyake, M., Hirama, H., Morita, M., Ozawa, E. (2015). Life Improvement of Floating Seal. Technical Paper. Komatsu technical report, 61 (168), 1–6. Available at: http://www.komatsu.com/CompanyInfo/profile/report/pdf/168-E02.pdf
  14. Grečenko, A. (2007). Re-examined principles of thrust generation by a track on soft ground. Journal of Terramechanics, 44 (1), 123–131. doi: 10.1016/j.jterra.2006.04.002
  15. Shinoda, T., Nagata, Y. (2015). Trend of 3D Measurement Technology and Its Application. Technical Paper. Komatsu technical report, 61 (168), 1–5. Available at: http://www.komatsu.com/CompanyInfo/profile/report/pdf/168-E03.pdf
  16. Berezin, I., Richter, E. (2008). Thermal calculation and prediction of the limiting state of elastomeric structures. Materials of the international conference "Modern state and innovations in the transport complex". Perm: Publishing house of PSTU, 94–100.
  17. Rykov, S., Bekirova, R., Koval, V. (2010). Modeling of a random microprofile of highways. Systems. Methods. Technologies, 4 (8), 33–37.
  18. Haydamak, A. (2011). Tests on wear parts of roller bearings of heavy operating modes. Problems of Tribology, 1, 19–24.
  19. Belyaev, V. (2013). Tests of cars. Chelyabinsk: Publishing Center of SUSU, 293.
  20. Shemyakin, S., Leshchinsky, A. (2014). Calculation of earth-moving machines. Khabarovsk: Publishing house of the Pacific. state. un-ta, 55.
  21. Khmara, L. et. al.; Khmara, L., Kravеts', S. (Eds.) (2010). Machines for earthmoving. Rivne – Dnipropetrovsk – Kharkiv, 557.
  22. Livinsky, O., Yesipenko, A., Khorok, O., Pelevin, L., Smirnov, V., Volyunyuk, V. (2013). Construction machinery. Kyiv: Kyiv National University of Construction and Architecture, Ukrainian Academy of Sciences, "MP LESYA", 614.
  23. Vlasov, V. (1972). On the calculation of working equipment of rotary excavators for endurance. Horn. builds. anddor.machines, 14, 17–21.
  24. Sarafanov, G., Perevezentsev, V. (2007). Regularities of deformation grinding of the structure of metals and alloys. Educational-methodical material on the advanced training program "Modern technologies for creating new materials of electronics and optoelectronics for information and telecommunication systems". Nizhny Novgorod, 96.
  25. Sannikov, A., Kutsubina, N. (2008). Theory and design of machinery and equipment industry. Methods of designing, forecasting, optimization of machines and equipment of the forest complex. Ekaterinburg: the Urals. state. forestry. un-t, 121.
  26. Vazhinsky, S., Shcherbak, T. (2016). Methodology and Organization of Scientific Research. Sumy: Sumy State University named after A. S. Makarenko, 260.
  27. Vanin, V. A., Odnol'ko, V. G., Pestrecov, S. I., Fidarov, V. H., Kolodin, A. N. (2009). Scientific research in mechanical engineering. Tambov: Publishing house of Tambov. state tech un-that, 232.
  28. Cherkasov, V. et. al.; Kaytukov, B. A., Skel', V. I. (Eds.) (2015). Reliability of machines and mechanisms. Moscow: NIU MSSU, 272.

##submission.downloads##

Опубліковано

2018-05-14

Як цитувати

Pelevin, L., Fomin, A., Gorbatyuk, I., & Machishin, G. (2018). Обгрунтування адекватності режимів навантаження при стендових та натурних випробуваннях будівельних машин. Eastern-European Journal of Enterprise Technologies, 3(7 (93), 41–52. https://doi.org/10.15587/1729-4061.2018.130996

Номер

Розділ

Прикладна механіка