Побудова моделі оптимізації пропуску поїздів на підходах до сортувальної станції

Автор(и)

  • Олександр Валерійович Лаврухін Українська державна академія залізничного транспорту майд. Фейєрбаха, 7, м. Харків, Україна, 61050, Україна
  • Петро Віталійович Долгополов Українська державна академія залізничного транспорту майд. Фейєрбаха, 7, м. Харків, Україна, 61050, Україна
  • Юрій Валерійович Доценко Донецька філія Української державної академії залізничного транспорту вул. Горна, 6, м. Донецьк, Україна, 83018, Україна

DOI:

https://doi.org/10.15587/1729-4061.2013.16272

Ключові слова:

залізничний вузол, сортувальна станція, підведення поїздів, теорія розкладів, скорочення простоїв

Анотація

Сформовано математичну модель оптимізації пропуску поїздів на підходах до сортувальної станції на основі математичного апарату теорії розкладів в умовах паралельно-послідовного з’єднання пристроїв обслуговування. Реалзація даної моделі дозволяє визначити оптимальний розклад слідування поїздів з мінімальними затримками при кожному їх неузгодженому підведенні до залізничного вузла.

Біографії авторів

Олександр Валерійович Лаврухін, Українська державна академія залізничного транспорту майд. Фейєрбаха, 7, м. Харків, Україна, 61050

Доктор технічних наук, доцент

Кафедра управління експлуатаційною роботою

Петро Віталійович Долгополов, Українська державна академія залізничного транспорту майд. Фейєрбаха, 7, м. Харків, Україна, 61050

Кандидат технічних наук, доцент

Кафедра управління експлуатаційною роботою

Юрій Валерійович Доценко, Донецька філія Української державної академії залізничного транспорту вул. Горна, 6, м. Донецьк, Україна, 83018

Кандидат технічних наук, доцент

Кафедра організації перевезень і управління на залізничному транспорті

Посилання

  1. Долгополов, П.В. Удосконалення місцевої роботи залізничного вузла на основі теорії розкладів [Текст] / П.В. Долгополов, О.О. Бовкун // Східно-Європейський журнал передових технологій. – 2012. – T. 2, № 11(56). - С. 30-32.
  2. Грунтов, П.С. Управление эксплуатационной работой и качеством перевозок на железнодорожном транспорте [Текст] : учебник для вузов ж.д. транспорта / П.С. Грунтов, Ю.В.Дьяков, А.М. Макарочкин. – М.: Транспорт, 1994. – 543 с.
  3. Танаев, В.С. Введение в теорию расписаний [Текст] / В.С. Танаев, В.В. Шкурба; под ред. Д.Б. Юдина. – М.: Наука, 1975. – 256с.
  4. Танаев, В.С. Теория расписаний. Многостадийные системы [Текст] / В.С. Танаев, Ю.Н. Сотсков, В.А. Струсевич. – М.: Наука, 1989. – 328 с.
  5. Du, J. Minimizing total tardiness on one processor is NP-hard [Text] / J. Duand and J. Y.-T. Leung // Math. Oper. Res. – 1990. – № 15. – pp. 483–495.
  6. Merkle, D. An Ant Algorithm with a New Pheromone Evaluation Rule for Total Tardiness Problem [Text] / D. Merkle, M. Middendorf // EvoWorkShops 2000, LNCS 1803, Springer-Verlag. – 2000. – pp. 287–296.
  7. Pinedo, M. Scheduling. Theory, Algorithms, and Systems [Text] / M. Pinedo // Sprinter Science+Buisness Media LLC. – 2008. – 667p.
  8. Martel, C. Preemptive scheduling with release times, deadlines, and due times [Text] / C. Martel. – J. ACM, 1982. – 29, №3. – pp. 812–829.
  9. Della Croce, F. Lower bounds on the approximation ratios of leading heuristics for the single-machine total tardiness problem [Text] / F. Della Croce, A. Grosso, V. Paschos // Journal of Scheduling. – 2004. – № 7. – pp. 85–91
  10. Nakajima, K. Complexity results for scheduling tasks with fixing intervals on two types of machines [Text] / K. Nakajima, S.L. Hakimi, J.K. Lenstra. – SIAM J. Comput., 1982. – 11, №3. – pp. 512–520.
  11. Dolgopolov, P.V., Bovkun, O.O. (2012). Improvement of local work of railway junction on the basis of time-tables theory. Eastern-European Journal Of Enterprise Technologies, 2(11(56)), 30-32.
  12. Gruntov, P.S., D'jakov, Ju.V., Makarochkin, A.M. (1994). Upravlenie jekspluatacionnoj rabotoj i kachestvom perevozok na zheleznodorozhnom transporte : uchebnik dlja vuzov zh.d. transporta. M.: Transport. 543 p.
  13. Tanaev, V.S., Shkurba V.V. In: Judina, D.B. (1975). Vvedenie v teoriju raspisanij. M.: Nauka. 256 p.
  14. Tanaev, V.S., Sotskov, Ju.N., Strusevich, V.A. (1989). Teorija raspisanij. Mnogostadijnye sistemy. M.: Nauka. 328 p.
  15. Du, J., Leung, J. Y.-T. (1990). Minimizing total tardiness on one processor is NP-hard. Math. Oper. Res., № 15, 483–495.
  16. Merkle, D., Middendorf, M. (2000). An Ant Algorithm with a New Pheromone Evaluation Rule for Total Tardiness Problem. EvoWorkShops 2000, LNCS 1803, Springer-Verlag, 287–296.
  17. Pinedo, M. (2008). Scheduling. Theory, Algorithms, and Systems. Sprinter Science+Buisness Media LLC. 667p.
  18. Martel, C. (1982). Preemptive scheduling with release times, deadlines, and due times. J. ACM, 29, №3, 812–829.
  19. Della Croce, F., Grosso, A., Paschos, V. (2004). Lower bounds on the approximation ratios of leading heuristics for the single-machine total tardiness problem. Journal of Scheduling, № 7, 85–91
  20. Nakajima, K., Hakimi, S.L., Lenstra J.K. (1982). Complexity results for scheduling tasks with fixing intervals on two types of machines. SIAM J. Comput., 11, №3, 512–520.

##submission.downloads##

Опубліковано

2013-08-11

Як цитувати

Лаврухін, О. В., Долгополов, П. В., & Доценко, Ю. В. (2013). Побудова моделі оптимізації пропуску поїздів на підходах до сортувальної станції. Eastern-European Journal of Enterprise Technologies, 4(3(64), 15–17. https://doi.org/10.15587/1729-4061.2013.16272

Номер

Розділ

Системи управління