Метод визначення узагальненого показника рівня організаційних знань

Автор(и)

  • Віра Дмитрівна Яковенко Одеський національний політехнічний університет пр. Шевченка, 1, м. Одеса, Україна, 65044, Україна

DOI:

https://doi.org/10.15587/1729-4061.2013.18460

Ключові слова:

якість, рівень організаційних знань, узагальнений показник, експертні оцінки, ранжування, компетентність

Анотація

Для проведення моделювання процесу автоматизованого управління якістю рівня організаційних знань та його оцінювання розроблено модель удосконалення рівня організаційних знань. Для визначення якості  рівня організаційних знань та його оцінювання розроблено  метод, який враховує такі фактори: еталони, стандарти, апарат оцінювання, технологію контролю.

Біографія автора

Віра Дмитрівна Яковенко, Одеський національний політехнічний університет пр. Шевченка, 1, м. Одеса, Україна, 65044

Кандидат технічних наук, доцент

Кафедра природничо-наукової підготовки

Посилання

  1. Новиков, Д. А. Модели и механизмы управления образовательными сетями и комплексами [Текст] / Д. А. Новиков, Н. П. Глотов. – М.: Институт управления образованием РАО. – 2004. – 142 с.
  2. Судов, Е. В. Интегрированная информационная поддержка жизненного цикла машиностроительной продукции. Принципы. Технологии. Методы. Модели [Текст] / Е. В. Судов. – М.: ООО Издательский дом «МВМ». – 2003. –264 с.
  3. Практические рекомендации по выбору типовой модели системы управления качеством образования для вузов и ссузов [Текст]. – Санкт-Петербург: СПбГЭТУ «ЛЭТИ», 2005. – 209 с.
  4. Яковенко, В. Д. Моделі та методи управління якістю діяльності навчального закладу [Текст] : тези доповідей Всеукр. НПК молодих вчених "Управління інноваційним розвитком підприємств України в умовах світових інтеграційних процесів", 9-10 листопада 2007 р. / В. Д. Яковенко, В. Д. Гогунський, А. Ф. Ускач; відпов. ред. І. Л. Сазонець. – Том 5. – Дніпропетровськ, ПДАБА, 2007. – С. 111–113.
  5. Штефан, И. А. Математические методы обработки экспериментальных данных [Текст]: учеб. пос. / И. А. Штефан, В. В. Штефан // ГУ Кузбасский государственный технический университет. – Кемерово, 2003. – 123 с.
  6. Келс, Г. Р. Процесс самооценки. Руководство по самооценке для высшего образования [Текст] : пер. с англ. / Герберт Р. Келс. –– 4-е изд. – М: Московский общественный научный фонд, Орикс Пресс, Финикс, шт. Аризона, США. – 162 с.
  7. Burkov, V. N. Models and methods of multiprojects' management [Текст] : Systems Science / V. N. Burkov, D. A. Novikov. – 1999. – Vol. 25. – №2. – P. 5 –14.
  8. Method for Improving the Quality of Higher Education based on the EFQM Model, the HBO Expert Group [Текст]. – Second English version. – Eindhoven. – October 2009. – 88 p.
  9. Gruber, T. R. A translation approach to portable ontologies [Текст] / T. R. Gruber // Knowledge Acquisition. – 1993. – № 5(2). – Р. 199–220.
  10. Каракозов, С. Д. Педагогическое проектирование информационных систем управления образованием [Текст] / С. Д. Каракозов, В. М. Лопаткин // Ползуновский вестник.– 2005. – № 1. – С. 187.
  11. Novikov, D. A., Glotov, N. P. (2004). Modeli i mekhanizmy upravleniya obrazovatel'nymi setyami i kompleksami. M.: Institut upravleniya obrazovaniem RAO, 142.
  12. Sudov, E. V. (2003). Integrirovannaya informatsionnaya podderzhka zhiznennogo tsikla mashinostroitel'noy produktsii. Printsipy. Tekhnologii. Metody. Modeli. M.: OOO Izdatel'skiy dom «MVM», 264.
  13. Prakticheskie rekomendatsii po vyboru tipovoy modeli sistemy upravleniya kachestvom obrazovaniya dlya vuzov i ssuzov. (2005). Sankt-Peterburg: SPbGETU «LETI», 209.
  14. Yakovenko, V. D., Hohuns'kyy, V. D., Uskach, A. F.; In: Sazonets', I. L. (2007). Modeli ta metody upravlinnya yakistyu diyal'nosti navchal'noho zakladu. Vseukr. NPK molodykh vchenykh «Upravlinnya innovatsiynym rozvytkom pidpryyemstv Ukrayiny v umovakh svitovykh intehratsiynykh protsesiv». Dnipropetrovs'k: PDABA, 111–113.
  15. Shtefan, I. A., Shtefan, V. V. (2003). Matematicheskie metody obrabotki eksperimental'nykh dannykh: Uchebnoe posobie. GU Kuzbasskiy gosudarstvennyy tekhnicheskiy universitet. Kemerovo, 123.
  16. Kels, G. R. Protsess samootsenki. Rukovodstvo po samootsenke dlya vysshego obrazovaniya. Ed. 4. Translation from English. M: Moskovskiy obshchestvennyy nauchnyy fond, pechataetsya i rasprostranyaetsya po soglasheniyu s Oriks Press, Finiks, sht. Arizona, SShA, 162.
  17. Burkov, V. N., Novikov, D. A. (1999). Models and methods of multiprojects' management: Systems Science, Vol. 25, № 2, 5–14.
  18. Method for Improving the Quality of Higher Education based on the EFQM Model, the HBO Expert Group. (October 2009). Second English version. Eindhoven, 88.
  19. Gruber, T. R. (1993). A translation approach to portable ontologies. Knowledge Acquisition, № 5(2), 199–220.
  20. Karakozov, S. D., Lopatkin, V. M. (2005). Pedagogicheskoe proektirovanie informatsionnykh sistem upravleniya obrazovaniem. Polzunovskiy vestnik, № 1, 187.

##submission.downloads##

Опубліковано

2013-10-31

Як цитувати

Яковенко, В. Д. (2013). Метод визначення узагальненого показника рівня організаційних знань. Eastern-European Journal of Enterprise Technologies, 5(3(65), 12–15. https://doi.org/10.15587/1729-4061.2013.18460

Номер

Розділ

Процеси управління