Єдиний підхід до формування структури тестових завдань для контролю знань

Автор(и)

  • Ірина Анатоліївна Жирякова Черкаський національний університет ім. Б. Хмельницького бульв. Шевченко,81, м Черкаси, 18031, Україна
  • Людмила Іванівна Гладка Черкаський національний університет ім. Б. Хмельницького бульв. Шевченко,81, м Черкаси, 18031, Україна

DOI:

https://doi.org/10.15587/1729-4061.2011.1880

Ключові слова:

Tести, контроль знань, типи тестових завдань, диференційована оцінка

Анотація

Стаття присвячена розробці єдиного методичного підходу до формування структури тестових завдань для забезпечення якісного контролю знань студентів всіх форм навчання. Вперше запропонована структура пакету тестових завдань для підсумкового контролю знань, яка узгоджена з шкалою ECTS

Біографії авторів

Ірина Анатоліївна Жирякова, Черкаський національний університет ім. Б. Хмельницького бульв. Шевченко,81, м Черкаси, 18031

Кандидат технічних наук, доцент

Кафедра прикладної математики

Людмила Іванівна Гладка, Черкаський національний університет ім. Б. Хмельницького бульв. Шевченко,81, м Черкаси, 18031

Старший викладач

Кафедра автоматизації та комп’ютерно-інтегрованих систем

Посилання

  1. Капот А.М. Реалізація основних принципів Болонської декларації при підготовці фахівців економічного профілю // Проблеми освіти: наук.-метод. збірник. – 2004. – № 37. – С.3–21.
  2. Степко М.Ф., Болюбаш Я.Я., Левківський К.М., Сухарніков Ю.В. Модернізація вищої освіти України і Болонський процес – К.: НМЦВО МОНУ, 2004. – 24 с.
  3. Атанов Г.А., Пустынникова И.Н. Обучение и искусственный интеллект или основы современной дидактической высшей школы – Донецк: ДОУ, 2002. – 504 с.
  4. Указ Президента України від 04.07.2005 № 1013 "Про невідкладні заходи щодо забезпечення функціонування та розвитку освіти в Україні".
  5. Архипова А.И., Шапошникова Т.Л., Лаврентьев А.В. Типология педагогических программных продуктов и этапы их проектирования // Педагогическая информатика. – 2002. – №4. – С. 40–45.
  6. Барабанова Н., Аверіна С. Методика створення тестів знань студентів з дисциплін комунікативно-інформаційного циклу // Вісник Книжкової палати. - № 8. – 2010.
  7. Майоров А.Н. Теория и практика создания тестов для системы образования. (Как выбирать, создавать и использовать тесты для целей образования) / А. Н. Майоров. – М.: Интеллект-центр, 2001. – 296 с.
  8. Лефрансуа Ги Прикладная педагогическая психология. Психология для учителя – [пер. с англ. Волохонский В., Миронов Н.]. – [11-е изд.]. – СПб.: Прайм-ЕВРОЗНАК, 2005. – 416 с.
  9. Hensley G. Creating a Hybrid College Course: Instructional Design Notes and Recommendations for Beginners // MERLOT Journal of Online Learning and Teaching. – 2005. – Vol. 1, No. 2. – P. 66–78.

##submission.downloads##

Як цитувати

Жирякова, І. А., & Гладка, Л. І. (2012). Єдиний підхід до формування структури тестових завдань для контролю знань. Eastern-European Journal of Enterprise Technologies, 1(2(49), 38–41. https://doi.org/10.15587/1729-4061.2011.1880

Номер

Розділ

Інформаційні технології