Визначення комплексу показників віртуальної спільноти для вищих навчальних закладів
DOI:
https://doi.org/10.15587/1729-4061.2014.23155Ключові слова:
віртуальна спільнота, технологічні показники, кількісні показники, соціальна релевантність, тематична релевантністьАнотація
У даній статті визначено комплекс показників віртуальної спільноти для вищих навальних закладів, а саме: технологічні, кількісні, соціальної релевантності, комунікативної цінності, комунікативної складності та тематичної релевантності. Розглянуто та проаналізовано соціально – демографічні характеристики, показники обсягів та інтенсивності, технологічні показники та комунікативні характеристики віртуальних спільнот, які є основою для визначення показників.
Посилання
- Калашникова, Л. В. Каналы коммуникационного взаимодействия вуза с социумом: краткий анализ [Текст] : зб. наук. пр. ДонДУУ / Л. В. Калашникова // Соціологія управління. Сер. “Спеціальні та галузеві соціології”. – Донецьк : ДонДУУ. – 2005. – Т. 6, Вип. 2. – С. 125–134.
- Григорьев, С. Г. Основные принципы и методики использования системы порталов в учебном процессе [Текст] : сб. науч. ст. / С. Г. Григорьев, В. В. Гриншкун, Г. А. Краснова // “Интернет-порталы: содержание и технологии”. – М.: Просвещение. – 2004. – Вып. 2. – С. 56 – 84.
- Гридина, Е. Г. Спецификации метаданных хранения и транспорта цифровых образовательных ресурсов единой коллекции ЦОР для систем общего и начального профессионального образования [Текст] : сб. труд. Междунар. конф. / Е. Г. Гридина, И. И. Чиннова, Е. Е. Якивчук // «Информационные технологии и телекоммуникации в образовании и науке». – Владивосток, 2006. – С. 35 – 38.
- Савченко, З. В. Формування і використання інформаційних електронних науково-освітніх ресурсів [Електронний ресурс] / З. В. Савченко // Інформаційні технології і засоби навчання. – Режим доступу: http://www.ime.edu-ua.net/em.html. – Заголовок з екрану.
- Антоненко, І. Електронні ресурси як об’єкт каталогізації: Історія питання, термінологія, форматне забезпечення [Електронний ресурс] / І. Антоненко, О. Баркова // Національна бібліотека України ім. В. Вернадського. – Київ, 2010. – Режим доступу: http://sasl.at.ua/publ/8-1-0-44. – Заголовок з екрану.
- Пелещишин, А. М. Процеси управління інтерактивними соціальними комунікаціями в умовах розвитку інформаційного суспільства [Текст] : монографія / А. М. Пелещишин, Ю. О. Сєров, О. Л. Березко, О. П. Пелещишин, О. Ю. Тимовчак – Максимець, О. В. Марковець; за заг. ред. А. М, Пелещишина. – Львів: Видавництво Львівської політехніки, 2012. – 368 с.
- Пелещишин, А. М. Позиціонування сайтів у глобальному інформаційному середовищі [Текст] : монографія / А. М. Пелещишин. –Видавництво національного університету «Львівська політехніка». Львів, 2007. – 258 с.
- Fedushko, S. (2013) The verification of virtual community member’s socio-demographic characteristics profile [Text] / S. Fedushko, O. Peleschyshyn, A. Peleschyshyn, Yu. Syerov // Advanced Computing: An International Journal (ACIJ). – 2013. – P. 29–38. – Available at: http://airccse.org/journal/acij/papers/4313acij03.pdf.
- Шелестова, А. М. Електронно-документна комунікація сучасного університету: тенденції розвитку [Текст] / А. М. Шелестова // Вісник Книжкової палати. – 2010. – № 9. – С. 27–33.
- Роберт, И. В. Информацион¬ные и коммуникационные технологии в образовании [Текст] : учеб.-метод. пособие. / И. В. Роберт, С. В. Панюкова, А. А. Кузнецов, А. Ю. Кравцова; под ред. И. В. Роберт. – М. : Дрофа, 2008. – 312 с.
- Браславский, П. И. Фасетная организация интернет-каталога и автоматическая жанровая классификация документов [Текст] : тез. междунар. семинара “Диалог-2002”. Т. 2. / П. И. Браславский, Е. А. Вовк, М. Ю. Маслов // Компьютерная лингвистика и интеллектуальные технологии. – М.: Наука, 2002. – С. 83–93.
- Kavalec, M. Information Extraction and Ontology Learning Guided by Web Directory [Text] : proc. of the workshop / M. Kavalec, V. Svàtek / Machine Learning and Natural Language Processing for Ontology Engineering. – Lyon, France, 2002.
- Kalashnukov, L. (2005). Channels of communication cooperation of institution of higher learning with society: short analysis. Management of sociology. Sir.Special of and of a particular branch sociology. Doneck: DONDUU, 125–134.
- Grigoryev, S., Grishkun, V., Krasnova, G. (2004). Basic principles and methods of using portals system in educational process. Collection of scientific articles Internet portals: content and technology, 56–84.
- Gridina, I., Chunnova, I., Yakuvchuk, I. (2006). Metadata specifications for the storage and transport of digital educational resources of unified collection of e-learning materials for the systems of General and primary professional education. Proceedings of the international conference «Information technologies and telecommunications in education and science», Vladivostok, 35–38.
- Savchenko, Z. (2010). Formation and use of electronic informational scientific-educational resources. Information technologies and means of teaching. Vol. 4 (18). Available at: http://www.ime.edu-ua.net/em.html.
- Antonenko, I., Barkova, O. (2010). Electronic resources as the object cataloging background, terminology, aspect software. National library of Ukraine named. Century Vernadsky. Kiev. Available at: http://sasl.at.ua/publ/8-1-0-44.
- Peleshchyshyn, A., Syerov, Yu., Berezko, O., Peleshchyshyn, O., Tymovchak-Maksymets, O., Markovets, O. (2012). Procesy upravlinnya interaktyvnymy social’nymy komunikaciyamy v umovax rozvytku informacijnogo suspil`stva. Lviv Polytechnic National University Publishing House, 368.
- Peleshchyshyn, A. (2007). Pozytsionuvannia saitiv u hlobal’nomu informatsiinomu seredovyshchi. Lviv Polytechnic National University Publishing House, 258.
- Fedushko, S., Peleschyshyn, O., Peleschyshyn, A., Syerov, Yu. (2013). The verification of virtual community member’s socio-demographic characteristics profile. Advanced Computing: An International Journal (ACIJ), 29–38. Available at: http://airccse.org/journal/acij/papers/4313acij03.pdf.
- Shelestova, A. M. (2010). Electronic debenture communication of modern university: progress trends. Announcer of the Book chamber, 9, 27–33.
- Robert, I., Panykova, S., Kyznecov, A., Kravcova, A. (2008). Information and communication technologies in education : teaching method. Manual. Moscow, Bustard, 312.
- Braslavski, P., Braslavski, P., Vovk, E., Maslov, M. (2002). Faceted organization of the Internet-catalogue and automatic genre classification of documents. Computational linguistics and intellectual technologies seminar “Dialogue-2002”, 83–93.
- Kavalec, M., Svàtek, V. (2002). Information Extraction and Ontology Learning Guided by Web Directory. Machine Learning and Natural Language Processing for Ontology Engineering. Lyon, France.
##submission.downloads##
Опубліковано
Як цитувати
Номер
Розділ
Ліцензія
Авторське право (c) 2014 Андрій Миколайович Пелещишин, Роман Орестович Корж, Ольга Романівна Трач
Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution 4.0 International License.
Закріплення та умови передачі авторських прав (ідентифікація авторства) здійснюється у Ліцензійному договорі. Зокрема, автори залишають за собою право на авторство свого рукопису та передають журналу право першої публікації цієї роботи на умовах ліцензії Creative Commons CC BY. При цьому вони мають право укладати самостійно додаткові угоди, що стосуються неексклюзивного поширення роботи у тому вигляді, в якому вона була опублікована цим журналом, але за умови збереження посилання на першу публікацію статті в цьому журналі.
Ліцензійний договір – це документ, в якому автор гарантує, що володіє усіма авторськими правами на твір (рукопис, статтю, тощо).
Автори, підписуючи Ліцензійний договір з ПП «ТЕХНОЛОГІЧНИЙ ЦЕНТР», мають усі права на подальше використання свого твору за умови посилання на наше видання, в якому твір опублікований. Відповідно до умов Ліцензійного договору, Видавець ПП «ТЕХНОЛОГІЧНИЙ ЦЕНТР» не забирає ваші авторські права та отримує від авторів дозвіл на використання та розповсюдження публікації через світові наукові ресурси (власні електронні ресурси, наукометричні бази даних, репозитарії, бібліотеки тощо).
За відсутності підписаного Ліцензійного договору або за відсутністю вказаних в цьому договорі ідентифікаторів, що дають змогу ідентифікувати особу автора, редакція не має права працювати з рукописом.
Важливо пам’ятати, що існує і інший тип угоди між авторами та видавцями – коли авторські права передаються від авторів до видавця. В такому разі автори втрачають права власності на свій твір та не можуть його використовувати в будь-який спосіб.