Резервування провізних можливостей парку автомобілів за рахунок кількісного збільшення

Автор(и)

  • Катерина Григорівна Ковцур Харківський національний автомобільно-дорожній університет, вул. Петровського, 25, Харків, Україна, 61002, Україна

DOI:

https://doi.org/10.15587/1729-4061.2014.27630

Ключові слова:

провізні можливості, резерв, попит на перевезення, додатковий рухомий склад

Анотація

Наведена математична модель оптимального резерву провізних можливостей парку рухомого складу по критерію мінімуму приведених логістичних витрат на доставку споживчих товарів. Визначені залежності параметрів перевізного процесу в умовах міських перевезень вантажів в торгівельні точки «дрібних» форматів на приведені логістичні витрати. Визначено найбільш значущі показники, які дозволять знизити приведені логістичні витрати.

Біографія автора

Катерина Григорівна Ковцур, Харківський національний автомобільно-дорожній університет, вул. Петровського, 25, Харків, Україна, 61002

Асистент

Кафедра транспортних систем і логістики

Посилання

  1. 1. Mirotin, L. B. (2003). Transport logistics.Moscow: Publ. house “Exam”, 512.

    2. Baublys, A. (2006). Modelling freight flows at the transport terminal and vehicle fleet of optimal carrying capacity Computer Modelling and New Technologies Transport and Telecommunication Institute, Riga, Latvia, 10 (1), 40–47.

    3. Spirin,I.V. (2003). Redundancy in the management of economic systems (for example transport).Moscow: ICC "Acad-kniga", 199.

    4. Shepura, A. N. (2004). Improving the efficiency of road transport of batches of goods with varying transport demand: dis. cand. Kharkiv, 162.

    5. Sigitova, M. A. (2006). Management transporting capacities enterprises freight road transport. Khabarovsk, 165.

    6. Papi, V. l., Popovi, J. (2011). Vehicle fleet management: a Bayesian approach. Yugoslav Journal of Operations Research., Faculty of Transport and Traffic Engineering University of Belgrade, Belgrade, Yugoslavia, 1 (1), 77–91.

    7. Cherry, C. R. (2005). Development of Duration Models to Determine the Rolling Stock Fleet Size. Journal of Public Transportation, 8 (3), 57–70.

    8. Wu, C. F. J., Hamada, M. S. (2009). Experiments: Planning, Analysis, and Optimization. Wiley, 743.

    9. Nefedov, N., Kovtsur, K. (2010). The analysis in solving the problem of forecasting of the conditions of consumer good transportation. Transport Problems Quarterly, 5, (3), 27–31.

    10. Draper, N. R., Smith, H. (1998). Applied Regression Analysis. 3rd Edition, 736. http://dx.doi.org/10.1002/9781118625590

##submission.downloads##

Опубліковано

2014-10-23

Як цитувати

Ковцур, К. Г. (2014). Резервування провізних можливостей парку автомобілів за рахунок кількісного збільшення. Eastern-European Journal of Enterprise Technologies, 5(3(71), 29–33. https://doi.org/10.15587/1729-4061.2014.27630

Номер

Розділ

Процеси управління