Визначення впливу управління рухом на викиди автомобілів та розподіл дисперсії повітря в районі порту Макасар
DOI:
https://doi.org/10.15587/1729-4061.2024.307037Ключові слова:
оксид вуглецю (CO), оксид азоту (NОx), AERMOD, організація дорожнього руху, розсіювання повітряАнотація
Рівень забруднення повітря в кількох містах Індонезії значно зростає протягом багатьох років. Одним із основних тригерів є зростання активності автотранспорту. Це зростання пов'язане з поліпшенням економічної ситуації та зниженням цін на автотранспорт. Транспортні засоби виробляють різні типи забруднюючих речовин. Забруднюючі речовини, що містяться у вихлопних газах автомобіля, це чадний газ (CO), оксид азоту (NOx), сірка (SOx) і пил (PM).
Одним із найбільш завантажених районів для моторизованих транспортних засобів є порт Макасар, який є найбільшим портом у Східній Індонезії. У цьому районі висока активність транспорту. Викиди, розглянуті в цьому дослідженні, включають CO (окис вуглецю) та NOX (оксид азоту) у районі порту Макасар, який розташований на Джалан Нусантара, Джалан Сулавесі, Джалан Сісва армії, доктор Вахідін Джалан Судірохусодо, Джалан Сангір, Джалан Калімантан, Джалан Сараппо, Джалан Банда і Джалан Бутунг.
У цьому дослідженні використовуються історичні дані щодо інтенсивності руху, швидкості та напрямку вітру, вологості повітря, температури повітря, атмосферного тиску, сонячної радіації, хмарного покриву та висоти поверхні. Аналіз дисперсії в повітрі проводили за допомогою програмного забезпечення AERMOD. Найвищі отримані викиди становили 67 121 мкг/м3 для CO та 9 570 мкг/м3 для NOx за існуючих умов, а після впровадження заходів з організації дорожнього руху найвищі викиди були зменшені до 45 737 мкг/м3 для CO та 7 217 мкг/м3 для NOx. Ці результати роблять висновок, що управління дорожнім рухом може зменшити забруднення повітря. На розсіювання повітря впливає не лише об’єм автомобіля, а й метеорологічні фактори. Це можна побачити в результатах дисперсії. Умови до і після управління рухом показали відмінності щодо розподілу повітряної дисперсії
Спонсор дослідження
- The writer says to accept love as big as possible to Dr. Ir. M. Zainul Arifin, MT, and Dr. Fauzul Rizal Sutikno for their guidance during the research. Apart from that, the author also said: to accept love from parents, siblings, and friends for attention, encouragement, as well prayer so the writer can complete the writing process of this article.
Посилання
- Stern, A. C. (1976). Air pollution Vol. 1. Air pollutants, their transformation and transport. Academic Press, 715.
- Miftahulkhair, M., Arifin, M. Z., Sutikno, F. R. (2024). Revealing the impact of losses on flexible pavement due to vehicle overloading. Engineering Technological Systems, 2 (1 (128)), 55–63. https://doi.org/10.15587/1729-4061.2024.299653
- Pengertian Pencemaran Udara. Badan Pengelolaan Lingkungan Hidup (2013). BPLH DKI Jakarta.
- Makassar Municipality in Figures 2021 (2021). BPS. Available at: https://makassarkota.bps.go.id/publication/2021/02/26/be312e3f776bcfd005978bda/kota-makassar-dalam-angka-2021.html
- Akhmad, M. W., Vitianingsih, A. V., Wijaya, T. A. (2017). Pemetaan Tingkat Polusi Udara di Kota Surabaya Berbasis Android. Inform : Jurnal Ilmiah Bidang Teknologi Informasi Dan Komunikasi, 1 (1). https://doi.org/10.25139/inform.v1i1.214
- Fauziah, D. A., Rahadjo, M., Dewanti, N. A. Y. (2017). Analisis Tingkat Pencemaran Udara di Terminal Kota Semarang. Jurnal Kesehatan Masyarakat, 5 (5), 561–570.
- Nurmaningsih, D. R. (2018). Analisis Kualitas Udara Ambien Akibat Lalu Lintas Kendaraan Bermotor Di Kawasan Coyudan, Surakarta. Al-Ard: Jurnal Teknik Lingkungan, 3 (2), 46–53. https://doi.org/10.29080/alard.v3i2.336
- Vionita, H. (2011). Final Project: Tugas Akhir: Prediksi Penyebaran Total Suspended Particulate dan Karbon Monoksida dari Industri Semen PT. X dengan menggunakan Software AERMOD. Bandung ITB.
- Huy, L. N., Kim Oanh, N. T., Htut, T. T., Hlaing, O. M. T. (2020). Emission inventory for on-road traffic fleets in Greater Yangon, Myanmar. Atmospheric Pollution Research, 11 (4), 702–713. https://doi.org/10.1016/j.apr.2019.12.021
- Yang, H., Song, X., Zhang, Q. (2020). RS&GIS based PM emission inventories of dust sources over a provincial scale: A case study of Henan province, central China. Atmospheric Environment, 225, 117361. https://doi.org/10.1016/j.atmosenv.2020.117361
- Akbar, R. Z. (2023). Analisis Tingkat Pencemaran Udara Kendaraan Bermotor di Area Parkir Selatan Universitas Muhammadiyah Yogyakarta. Media Ilmiah Teknik Lingkungan, 8 (1), 25–33. https://doi.org/10.33084/mitl.v8i1.4680
- Lestari, P., Arrohman, M. K., Damayanti, S., Klimont, Z. (2022). Emissions and spatial distribution of air pollutants from anthropogenic sources in Jakarta. Atmospheric Pollution Research, 13 (9), 101521. https://doi.org/10.1016/j.apr.2022.101521
- Zou, B., Benjamin Zhan, F., Gaines Wilson, J., Zeng, Y. (2010). Performance of AERMOD at different time scales. Simulation Modelling Practice and Theory, 18 (5), 612–623. https://doi.org/10.1016/j.simpat.2010.01.005
- Yang, D., Chen, G., Yu, Y. (2007). Inter-comparison of AERMOD and ISC3 modeling results to the Alaska tracer field experiment. Chinese Journal of Geochemistry, 26 (2), 182–185. https://doi.org/10.1007/s11631-007-0182-8
![Визначення впливу управління рухом на викиди автомобілів та розподіл дисперсії повітря в районі порту Макасар](https://journals.uran.ua/public/journals/3/submission_307037_345490_coverImage_uk_UA.png)
##submission.downloads##
Опубліковано
Як цитувати
Номер
Розділ
Ліцензія
Авторське право (c) 2024 Ariati Ariati, Muhammad Zainul Arifin, Fauzul Rizal Sutikno, Hendi Bowoputro, Muh Miftahulkhair
![Creative Commons License](http://i.creativecommons.org/l/by/4.0/88x31.png)
Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution 4.0 International License.
Закріплення та умови передачі авторських прав (ідентифікація авторства) здійснюється у Ліцензійному договорі. Зокрема, автори залишають за собою право на авторство свого рукопису та передають журналу право першої публікації цієї роботи на умовах ліцензії Creative Commons CC BY. При цьому вони мають право укладати самостійно додаткові угоди, що стосуються неексклюзивного поширення роботи у тому вигляді, в якому вона була опублікована цим журналом, але за умови збереження посилання на першу публікацію статті в цьому журналі.
Ліцензійний договір – це документ, в якому автор гарантує, що володіє усіма авторськими правами на твір (рукопис, статтю, тощо).
Автори, підписуючи Ліцензійний договір з ПП «ТЕХНОЛОГІЧНИЙ ЦЕНТР», мають усі права на подальше використання свого твору за умови посилання на наше видання, в якому твір опублікований. Відповідно до умов Ліцензійного договору, Видавець ПП «ТЕХНОЛОГІЧНИЙ ЦЕНТР» не забирає ваші авторські права та отримує від авторів дозвіл на використання та розповсюдження публікації через світові наукові ресурси (власні електронні ресурси, наукометричні бази даних, репозитарії, бібліотеки тощо).
За відсутності підписаного Ліцензійного договору або за відсутністю вказаних в цьому договорі ідентифікаторів, що дають змогу ідентифікувати особу автора, редакція не має права працювати з рукописом.
Важливо пам’ятати, що існує і інший тип угоди між авторами та видавцями – коли авторські права передаються від авторів до видавця. В такому разі автори втрачають права власності на свій твір та не можуть його використовувати в будь-який спосіб.